Uskallatko kertoa toisen nimesi?
Kommentit (87)
Mä en ymmärrä et miksi en uskaltaisi. Mä ainakin puhun ihan avoimesti, että käyn tällä palstalla.
Ja mun toinen nimi on Hannantytär. Oon sen itse itselleni valinnut. Tykkään matro- ja patronyymeistä.
Meitä on Suomessa 3-12, että aika hyvällä todennäköisyydellä tunnistaa tästä.
Yksi Kaarina lisää. Tai kaksi, tyttärellä sama.
Miehellä Juhani, yllättäen pojalla sama.
Kolmannen lapsen toinen nimi onkin sitten Kristiina, miehen äidin toisen nimen mukaan.
Ai kamala, nyt meidän perhe varmasti tunnistetaan! Ollaan niin uniikkeja, heh.
Kyllä. Toinen nimeni on Johannes. Noin puolella suvun miehistä on sama toinen nimi. Eikä ollut ikäryhmässäni muutenkaan mitenkään harvinainen. Näkeekö jostain tilastoa toisista nimistä? Veikkaan Johanneksen olevan aika korkealla listalla.
Maria. Terkkuja niille jotka tunnistaa!
Ilona, olen aina inhonnut tuota nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Toinen nimeni on Johannes. Noin puolella suvun miehistä on sama toinen nimi. Eikä ollut ikäryhmässäni muutenkaan mitenkään harvinainen. Näkeekö jostain tilastoa toisista nimistä? Veikkaan Johanneksen olevan aika korkealla listalla.
Kyllä näkee.
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta.
Tottakai uskallan, se on Kauko-Irmeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee.
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta.
Meillä myös suvussa usealla miehellä toisena nimenä Johannes. Samoin miehen suvussa.
Meidän pojan etunimeksi tuli Johannes, ei ole päiväkodin pihalla tullut kaimoja vastaan :D
Nyt jännittää, toinen nimeni on Anna.
Toinen nimeni on Mari. Se on sen verran yleinen, että uskalsin.
Mercedes