Jos joku nyt tulisi tarjoamaan sinulle mahdollisuutta olla vanhenematta enää päivääkään, tarttuisitko tilaisuuteen?
Ikuisesti sen ikäinen kuin olet nyt, ikääntyminen pysähtyisi. Houkuttaisiko?
Kommentit (13)
En tiedä, mielikuva "Kuolema pukee Häntä"-leffan kirjaimellisesti palasina olleista naikkosista kummittelisi mielessä... vai tarkoititko nyt enemmän jotain vampyyrihommaa? En tiedä voisinko tap paa elääkseni.
Kyllä, miksi ei. Jonkun aikaa saattais olla ihan kivaakin.
En. Olis kamala seurata omien lasten ja lastenlasten vanhenemista hautaan asti.
Joo tottakai. Olen 40, just hyvä ikä. Mutta en halua elää ikuisesti.
En.
Apua, hyvä luoja ei!
Olisipa kamalaa elää juuri tällaisena, kehittymättä ja menemättä eteenpäin samalla kun seuraa läheisten vanhenemista, etenemistä ja vihdoin kuolemaa.
Toivon myöskin, että pääsen mielenterveysongelmistani eroon kasvamisen myötä, enkä joudu niitten kanssa hautaan. Fysiikkaakin on varaa kehittää.
Mikä juju siihen liittyisi? Joku mainitsi tuossa yllä Dead becomes her elokuvan jossa Meryl Streepin ja sen toisen naisnäyttelijän roolihahmot kirjaimellisesti rapistuvat, iho irtoaa ja lopulta päätkin mutta eivät silti kuole. Olisiko se kivaa olla sitten pelkkä irtopää, häh?
Tarttuisin varmaan ja katuisin kuitenkin sitten myöhemmin, kun kaikki muut kuolee ympäriltä, ja luonto tuhoutuu ihmisen tyhmyyden myötä.
En halua olla ikuisesti täällä maailmassa, vaan haluan Taivaaseen (siellä ei enää vanheta sitten!), joten en. Parempi mennä sen mukaan, miten Luoja on hyväksi nähnyt. Vaikka ruumiillinen vanheneminen on ikävää, kun tulee heikommaksi ja tulee kaikenlaisia vaivoja, niin kaikella luonnollisella on tarkoitus.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Näin 40-vuotiaana olen jo liian vanha elämään ikuisesti enkä haluaisi katsoa vanhempieni,sisarteni, ystävieni, omien lasteni kulkua hautaan.
Joo, voisin olla vampyyri, diiliinhän kuuluu myös ylimaalinen kauneus ja hypnositointikyvyt?
Kyllä mulla ainakin on vielä niin paljon tekemistä, että voisin ainakin 10 vuotta olla tämän ikäinen. Mikäli siis kroppakin pysyisi samanlaisena. Miksei 20 vuottakin. Jos kävisi tylsäksi niin sitten voisi vanheta taas.
Suostuisin ilman muuta. Jos voisi peruuttaa ajassa 10-15v, niin vielä parempi.
50 vuotiaan viisaudella mutta 30 vuotiaan fysiikalla!