Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tumpelot kansalaisopistossa vituttaa

Vierailija
01.10.2013 |

Tympii mennä kielikurssille, johon on selvästi merkitty sen olevan taitaville harrastajille, kun tulee porukkaa jotka eivät osaa kunnolla perusasioita ja sitten toistelevat 'hauskoja' kommentteja, vihjaillen ettei kukaan muukaan varmaan osaa mitään. Sillä tavalla siis yritetään vetää muut omalle tasolle. Silloin tekisi mieli antaa kova litsari naamaan, ainakin pitkän päivän jälkeen.

Sen lisäksi on tietysti kaikki tyypit, jotka koko ajan voivottavat että "voi kun minä en ossaa mittään!"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas tympii kansalaisopiston kieliopinnoissa käsittämättömän hidas tahti. Olen itseopiskellut pari kieltä kun ei jaksa sitä hidasta tahtia. 

Vierailija
2/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas tympii ettei taito-/tietotason mukaan jaettuja ryhmiä ole kuin kielissä. Muilla kursseilla sitten mennään niiden aloittelijoiden mukaan eikä pidempään harrastanut saa tunneista juuri mitään irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opetan kansalaisopiston kieliryhmää, ja mua tympii, kun joku valittaa, että kirja on väärä (hän oli ostanut viime vuonna toisen) ja taso liian vaikea. Ymmärrän, että valinnanvaraa on vähän, mutta ei oo mun vika! Sovin varsinaisen opettajan kanssa, että tämä kirja otetaan, ja se oli painettu myös oppaaseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi