Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on niin vaikeeta laittaa voileipätarvikkeet jääkaappiin..?

Vierailija
01.10.2013 |

Ja lapset sentään on jo 10 ja 12, ihan fiksuja tavallisia lapsia muuten, mutta tuntuu, että joka jumalan päivä ja parhaimmillaan 2 kertaa päivässä jättävät levitteen, juuston ja leikkeleen pöydälle lämpimään sen jälkeen kun ovat leipänsä tehneet. Ja joka kerta kun huomaan, sanon asiasta ja käsken heitä laittamaan.. ja nyt taas, eilen viimeksi..

Mikä hitto tässä on niin vaikeeta.. kiva kun itse tulee töistä niin on huoneenlämpöistä kinkkuleikettä ja Kippari-juustoa tarjolla.. Joskus on viimeinen aamun lähtijä jättänyt koko päiväksikin pöytään, yleensä sentään pari tuntia max.

Onko tää vaan meidän koululaisten ongelma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne menee kyllä kaappiin, jos minä en ole kotona. Pöydälle jäävät taas ihan varmasti jos minä olen kotona.

Eli kyllä kai nuo osaavat ja muistavat, vaan eivät vain viitsi.

Vierailija
2/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa 40 v. miehen laittamaan voileipätarvikkeet jääkaappiin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistäisin roskiin, enkä ostaisi hetkeen uutta tilalle. Itse voin syödä vaikka vaaleaa leipää kurkun ja salaatin kera, ei tulisi heti ikävä voita ja juustoa. Hirveä rahanhukka, jos menee kallista (ja ekologisestikin kallista) juustoa ja lihaa hukkaan turhaan, eikä ruokamyrkytyskään ole kaukana.

Vierailija
4/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat kotiarestiin ja ukolle imuri käteen. Oppivat jonain päivänä. Minä en myöskään osta juustoa pitkään aikaan, jos edellinen on mennyt piloille.

Vierailija
5/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liian usein myös... Muutamankin kerran olen saanut aika hepulin kun pöydältä on löytynyt vasta avattu Oltermanni ja iso margariinipurkki iltapäivällä klo 15 ja tiedän viimeisen koululaisen lähteneen kouluun joskus klo 8:15... Meillä saman ikäiset, ihan fiksut lapset, mutta välillä erittäin tohelot.

Välillä otin jo 1/2 hinnat pöydälle unohtuneista, esim. maitopurkista 0,50 e jos oli lähes täytenä jäänyt pöydälle jne. En itse niin Oltermannia syö, joten olen sitten jättänyt hieman reilun viikon ajaksi luonnollisesti juuston ostamatta, olkoot ilman kun eivät huolehdi..