Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko kertoa, mikä tässä on taustalla? Miesasiaa.

Vierailija
01.10.2013 |

Mulle siis käy jatkuvasti näin. Tapaan netissä (deittisivusto) kivalta vaikuttavan miehen. Kirjoitellaan ja kaikki tuntuu toimivan. Mies hyvin nopeasti alkaa osoittaa kiinnostustaan, kehuu ja ylistää mua, vaikuttaa olevansa hyvinkin innoissaan ja ehdottaa nopeasti treffejä, sillä ei malta odottaa mun näkemistä enää yhtään. 

Kun treffataan, sovitaan yleensä että käydään kahvilla tai syömässä jossain. Kun kahvit on juotu tai ruoka syöty, juttu jatkuu vielä pitkään sen jälkeen. Jossain vaiheessa mies ehdottaa, että lähdettäisiin vielä kävelylle tai ajelulle tms. Muutaman tunnin kuluttua pitää erota ja läheä eri teille, jolloin hyvästellessä mies halaa tai tarttuu mua kädestä ja pitää siinä hetken samalla tuijotellen silmiini. 

Kaikki siis vaikuttaa oikein hyvältä, eikö? Treffien ajan on juteltu ja naurettu, molemmilla on tuntunut olevan hauskaa ja mukavaa. 

Sitten menee päivä, pari, ja mies laittaa viestiä. Kyselee millä fiiliksillä mä olen -ja sen jälkeen ilmoittaa että ei meistä taida paria sittenkään tulla. 

Mä en ymmärrä. Miksi treffit venyy aina moneen tuntiin, miksi mies pyytää aina "jatkoille" jonnekin, miksi mies erotessa hakeutuu fyysiseen kontaktiin, jos kuitenkaan miehen mielestä mitään kipinää ei ole eikä halua toisille treffeille? Mikä tää juttu on? Vai onko avain tuossa miesten käyttäytymisessä ENNEN treffejä? Tuo yli-innokkuus ja vuolaat kehut ja ylistämiset, onko se jotenkin "epänormaalia" ja siis varoitusmerkki jostain pelimiehestä/sarjadeittaajasta? 

Voisko joku kertoa mulle, missä on vika? Miksi mulle käy kerta toisensa jälkeen tää sama juttu, siis aina? Vähän alkaa jo tuntumaan itsetunnossa, kun itse kuvittelen että treffit meni ok ja sitten saakin saavillisen kylmää vettä niskaan kun mies on hetken mun seurassani ollut. Nää samaiset miehet on ennen treffejä myös vakuutelleet, etteivät usko että mikään saisi heidän ihastustaan sammumaan ja mieltään muuttumaan.. ja sitten kuitenkin niin käy. 

Ideoita, mistä tässä on kyse? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et anna niille. Ethän sä nyt noin yksinkertainen voi oikeesti olla?

Vierailija
2/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavalle miehelle antaa sitä piparia ekoilla treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies, jolla on paljon treffejä, eikä valinnut sua, vaan jonkun muun ehdokkaista. Lisää miehiä vaan treffailemaan sinäkin!

Vierailija
4/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvata. En todellakaan anna ekoilla treffeillä. Sitäpaitsi mun deittiprofiilissa lukee, että etsin pysyvää parisuhdetta, en pelkkää seksiseuraa. Nää ukotkin on vakuuttaneet olevansa samalla mielellä liikkeellä. Toki sanat on vaan sanoja, mutta kai ne nyt löytäis helpompiakin nakkeja (niitä, jotka etsii seksiseuraa). 

Vierailija
5/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (melkein?) miehet ylistää vuolaasti naista, jonka kokevat viehättävksi. Siitä et voi päätellä mitään.

Kokeneen miehen taito on päinvastoin juuri se, ettei sorru liikaan imarteluun, sillä liiallinen (verbaalinen) nuoleskelu on pahasta.

Vierailija
6/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitellaan ja kaikki tuntuu toimivan. Mies hyvin nopeasti alkaa osoittaa kiinnostustaan, kehuu ja ylistää mua, vaikuttaa olevansa hyvinkin innoissaan ja ehdottaa nopeasti treffejä, sillä ei malta odottaa mun näkemistä enää yhtään. "

Huom. Mies on hyvinkin innokas mielikuvasta jonka on saanut kirjoittamalla. Ei hyvä.

"Kun treffataan, sovitaan yleensä että käydään kahvilla tai syömässä jossain. Kun kahvit on juotu tai ruoka syöty, juttu jatkuu vielä pitkään sen jälkeen. Jossain vaiheessa mies ehdottaa, että lähdettäisiin vielä kävelylle tai ajelulle tms. Muutaman tunnin kuluttua pitää erota ja läheä eri teille, jolloin hyvästellessä mies halaa tai tarttuu mua kädestä ja pitää siinä hetken samalla tuijotellen silmiini. "

Mies katsoo mikä on siirtosi, meille vai teille?

"Kaikki siis vaikuttaa oikein hyvältä, eikö? Treffien ajan on juteltu ja naurettu, molemmilla on tuntunut olevan hauskaa ja mukavaa. "

Plääh. Ei vaikuta hyvältä. Kenen tahansa kanssa normaali ihminen osaa jutella ja pitää sen hetken hauskaa.

"Sitten menee päivä, pari, ja mies laittaa viestiä. Kyselee millä fiiliksillä mä olen -ja sen jälkeen ilmoittaa että ei meistä taida paria sittenkään tulla. "

Mies kokeilee kepillä jäätä. Meille vai teille?

"Tuo yli-innokkuus ja vuolaat kehut ja ylistämiset, onko se jotenkin "epänormaalia" ja siis varoitusmerkki jostain pelimiehestä/sarjadeittaajasta? "

Ei se ole varoitus pelimiehestä vaan ylipäätänsä outoa, koska ei ihminen voi sinua vielä tuntea.

Ehkä mies ihastuu nopeasti ja jäähtyy myös. Ehkä hakee nopeammin seksiä. Ehkä on useampi kierrätyksessä ja ei keskity sinuun jos muutkin ihastuttavia.

T: nettitreffaillut mies

PS: älä tapaa kahvilassa vaan mene jonnekin missä voitte tehdä jotain yhdessä, on tilaisuus puhua ja tilaisuus olla hiljaa. Jos hiljaisuus ei ole vaivaannuttavaa se on hyvä merkki. Jos mies kehuu ulkonäköäsi niin siitä en innostuisi, ulkonäkö ei kerro ihmisen luonteesta tai sopivuudesta. Jos siltä tuntuu, älä pihtaa vain siksi että vakavassa suhteessa muka pitäisi olla panematta eka treffeillä. Älä mieti mikä toisessa on hienoa, vaan mikä teillä on yhteistä.

Vierailija
7/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ei ollutkaan miesasiamiesten miesasiaa.

Vierailija
8/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä profiilissani että muutenkin viesteissäni rehellinen, en pyri antamaan itsestäni täydellistä mielikuvaa enkä halua valehdella asioita paremmiksi kuin ne ovatkaan. Olen siis oma itseni. 

En sovi ekoja treffejä kummankaan luokse enkä minnekään hotellihuoneeseen, joten aika pienet tsäänssit on myös sille seksille ekoilla treffeillä. En mä aio jatkossakaan harrastaa seksiä miehen kanssa siksi, että pääsisin toisillekin treffeille. Sori vaan. Ja jos tutustuminen päättyy siihen, että mä en anna heti, niin sitten saa kyllä mun puolesta ollakin. En ole kiinnostunut miehistä, joille ykkösprioriteetti on paneminen. 

Tässä on nyt selkeä ongelma -mä kuvittelen että em. treffit on menneet hyvin vaikka todellisuudessa asia on just päinvastoin. Voisko joku nyt sitten kertoa mulle, millaiset treffit on sellaiset, että jatkoakin seuraa? Mitä niillä tapahtuu? Mä oon kuvitellut, että jos toinen ei kiinnosta, niin treffit kestää sen puoli tuntia ja sitten vaan lähdetään eri teille. Ei venytetä deittejä tuntikaupalla eikä ainakaan aleta halailemaan erotessa. Oonpa erehtynyt pahasti. 

Vierailija
9/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu?

Vierailija
10/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tavannut jo jonkun vielä kiinnostavamman?

Hyvä kuitenin, että tekee asian selväksi heti alkuunsa eikä ala pyörittää useampaa samaan aikaan kait.

Vierailija
11/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes täysin varma, että ei ollut sinusta niin kiinnostunut, kun antoi olettaa. Varsinkin jo kirjoitteluvaiheen alussa alkanut ylistäminen on niin lipevää toimintaa, että en osaa ottaa vakavasti mitään muutakaan kyseisen tyypin juttuja.

t. Mies

Vierailija
12/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset usein ylitulkitsevat toisen eleitä ja sanoja liian positiiviseen suuntaan, ja vielä täydentävät tapahtuneita mielessään itselleen sopiviksi. Tätä tapahtuu niin miehille kuin naisillekin. Olen hymyilevä ja puhelias, silmiin katsova nainen, ja voi kauhistus kuinka monta kertaa miehet (ilman mitään treffejäkään) ovat tulkinneet normaalin ystävällisyyden, kohteliaisuuden ja jutustelun romanttiseksi kiinnostukseksi. 

Vierailija
13/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 20:55"]

Olen lähes täysin varma, että ei ollut sinusta niin kiinnostunut, kun antoi olettaa. Varsinkin jo kirjoitteluvaiheen alussa alkanut ylistäminen on niin lipevää toimintaa, että en osaa ottaa vakavasti mitään muutakaan kyseisen tyypin juttuja.

t. Mies

[/quote]

Näinhän se ihan varmasti olikin. Mutta miksi pitää antaa ymmärtää olevansa "todella kiinnostunut" ja muuta vastaavaa, vaikka ei oikeasti olekaan? Jotain itsetunnon pönkitystä, on kivaa jos ja kun saa toisen huijattua ihastumaan? Harmi vaan, että mä opin parista kerrasta, joten nykyään en todellakaan ihastu ennen ekoja treffejä jos heti niittenkään jälkeen. 

Vierailija
14/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:01"]

Ihmiset usein ylitulkitsevat toisen eleitä ja sanoja liian positiiviseen suuntaan, ja vielä täydentävät tapahtuneita mielessään itselleen sopiviksi. Tätä tapahtuu niin miehille kuin naisillekin. Olen hymyilevä ja puhelias, silmiin katsova nainen, ja voi kauhistus kuinka monta kertaa miehet (ilman mitään treffejäkään) ovat tulkinneet normaalin ystävällisyyden, kohteliaisuuden ja jutustelun romanttiseksi kiinnostukseksi. 

[/quote]

Ja ilmeisesti mä oon vielä kaikenlisäksi vanhanaikainen jörö, jonka mielestä vierasta ihmistä ei lääpitä jollei mitään "kipinää" tunnu. Samoin mä en myöskään aio venyttää treffejä yli tunnin mittaiseksi, jos treffikumppani ei kiinnosta. Pitäisköhän nää asiat lisätä mun deittiprofiiliin, josko joku samanhenkinen ottaisi yhteyttä? ;) 

Vierailija
15/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:01"]

[/quote]

Näinhän se menee.

Vierailija
16/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että sulla tapahtuu se ihan alussa. Olen pari vuotta ollut sinkkuna ja netin deittipalstojen kautta treffannut miehiä.

Ensiksi tosiaan kirjoitellaan monta kertaa päivässä, halutaan nopeasti treffeille ja ylistetään, kuinka ihana tapaus olen. Pari kolme kuukautta treffaillaan ahkerasti ja ollaan niin ihastuneita, sitten ihan ilman mitään ennakkovaroitusta "ei meistä taida paria tulla" tai tämä klassikko "sä olet ihan kiva, mutta..". 

Mulla on pitkiä suhteita ollut aina ja nyt on alkanut itsetunto laskemaan, kun en enää kelpaa miehille, kuin pariksi kolmeksi kuukaudeksi. Mut esitellään jopa vanhemmille, joiden kanssa juttu luistaa ja sitten äkkiä mies päättääkin, ettei homma toimi. Tai sitten mies ehdottaa, että lähdetään yhdessä lomalle ja pyytää mua hakemaan lomaa tiettynä aikana ja sitten tästä parin viikon päästä, et sä tunnukaan oikealta..

Olen alkanut tulla varovaiseksi ihastumisen kanssa, mutta sitten kun mies näyttää olevan niin tosissaan, itsekin menee siihen mukaan ja lopulta saa taas takkiinsa. En tosiaan tiedä, missä mahtaa olla vika. Ennen kuvittelin, että mulla on jonkinlaista ihmistuntemusta, mutta en enää erota hyviä tyyppejä, vaan lankean kerta toisensa jälkeen näihin miehiin, jotka jättävät mut, ilman mitään varoitusta.

Vierailija
17/17 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais edes pussata tollasessa kohtaa kun mies halaa, ottaa kädestä kiinni. Muuten ollaan ihan kaveripohjalla ja miehen kiinnostus katoaa.