Sairaanhoitaja on virallisesti asiantuntija. Ilmankos kaikki palstalaiset ovat "asiantuntijatyössä"
Tilastokeskuksen palkkalistauksessa näin. Sana asiantuntija kokenee tämän myötä inflaation...
Kommentit (21)
Olen itsenäisessä asiantuntijatyössä. Olen auton korjaamisen asiantuntija.
Enemmän se sairaanhoitaja on alansa asiantuntija, kuin joku turha paperinpyörittäjä jossain virastossa...
Tehän voitte sitten vaikka leikkaukseen mennessänne pyytää, että haluatte mielummin aasintuntijan paikalle. Taisitais sopia paremmin..
Lähihoitajakin voi olla asiantuntija kun on saanut tarpeeksi tunteja taakseen.
No kyllä joo,juorukerhojen asiantuntijoita he on
Tuskin yksikään hoitaja itsensä asiatuntijaksi esittelee, ei voi ottaa vastuuta siitä miksi tilastokeskus meidät luokittelee.
Eiköhän jokainen työntekijä ole oman alansa asiantuntija?
Terveisiä valtiolta, meillä asiantuntija tarkoittaa avustavaa henkilökuntaa eli johdon sihteeriä, ICT-tukea ym.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yksikään hoitaja itsensä asiatuntijaksi esittelee, ei voi ottaa vastuuta siitä miksi tilastokeskus meidät luokittelee.
Paitsi kaikki tällä palstalla.
"Olen raskaassa asiantuntijatyössä" = sairaanhoitaja
"Olen vaativassa ja itsenäisessä asiantuntijatyössä" = sossu
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajakin voi olla asiantuntija kun on saanut tarpeeksi tunteja taakseen.
"Olen alemman portaan asiantuntijatyössä"
Minä olen aina ajatellut, että ne vaativalla asiantuntija työllään itseään tituuleeraavat ovat opettajia tai osastonhoitajia.
Minkäs otsikon alta ne hoitoalan työpaikat sieltä te-keskuksen sivuilta löytyvät? Ettei vaan olisi asiantuntija.
Nimim. etsin joskus sitä oikeaa otsikkoa pitkään
Olen itse AMK sosionomi, liiton jäsen, jossa lukee asiantuntijoiden liitto. Tosiasiahan on se, että minä voin edetä asiantuntijaksi, mutta koulutukseni perusteella en sitä kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse AMK sosionomi, liiton jäsen, jossa lukee asiantuntijoiden liitto. Tosiasiahan on se, että minä voin edetä asiantuntijaksi, mutta koulutukseni perusteella en sitä kyllä ole.
Siis voin edetä asiantuntijatehtäviin, vaikka tutkimushommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset voivat edetä mihin vain. Minäkin voin edetä presidentiksi. En silti ole presidentti vaikka minulla on mahdollisuus päästä presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
liiton jäsen, jossa lukee asiantuntijoiden liitto
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi toimia tutkijana ilman aksteemista tutkintoa, joka valmistaa tieteen tekemiseen?
Valitettavasti ei aina. Käyttävät myös sanoja: luultavasti, ehkäpä, en tiedä