Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Viimeisin kÀnnimokasi/morkkiksesi?

Vierailija
01.09.2020 |

đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜± ItsellĂ€ni on mieletön moraalinen krapula pÀÀllĂ€, PITKÄSTÄ AIKAA.
Mieluiten erakoituisin nyt vaan mökkiin, jonnekin metsÀn keskelle.

Saiskos tÀÀltÀ vertaistukea?
Kuulisin mielellÀni muiden morkkisten aiheita helpottaakseni mahdollisesti tÀtÀ omaa hÀpeÀÀni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tarkoituksenani oli vetÀÀ turvallisesti pienet kalsarikÀnnit kotona. PÀÀdyinkin hÀiriköimÀÀn naapureita, rinkuttelemaan ovikelloja yms. seuran puutteessa, yksinÀisyyteeni.

Nyt hÀvettÀÀ nÀhdÀ naapureita tai poistua kodin ulkopuolelle ylipÀÀtÀÀn. Olen muutenkin masentunut ja ahdistuneisuuteen taipuvainen ihminen.

Alkoholi ei selkeÀstikÀÀn oo yhtÀÀn mun juttu.

2/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse olin la viihteellĂ€ ja ilta pÀÀttyi tosi nolosti menetin puhe,ymmĂ€rrys ja yleensĂ€ ihmisyyden kyvyn 🙈🙈.. Oma tytĂ€r riisu mut sĂ€nky ku kaveri oll taluttanu eka kotii.. Aiva mieletön tÀÀ hĂ€peĂ€n mÀÀrĂ€ varsinki ku en ole mikÀÀ 18v đŸ™ŠđŸ™ˆđŸ€ŁđŸ€Ł.. En taida enÀÀ ikinĂ€ kehdata törmĂ€tĂ€ nĂ€ihin sivusta katsojiin, 🙈

TĂ€htis

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole mokaillut ihmisten ilmoilla yli kymmeneen vuoteen, kun en enÀÀ kÀy missÀÀn eikÀ minulla ole sosiaalista elÀmÀÀ.

EttÀ ei ole tarjota tÀssÀ kuin tylsÀ kaljanhakureissun liikennerikkomus. Talutin pyörÀni suoraan takaa tulleen parikymppisen nuoren jolpin eteen joka sai nopealla kÀÀntöliikkeellÀ nurmikon puolelle vÀistettyÀ törmÀÀmisen minuun. Vihasena jotain mumisi kurvatessaan takaisin pyörÀtielle ja mulkoili taakseen, huusin perÀÀn kÀttÀ huitoen "sori hei, hei sori hei" niin lujaa kuin pystyin ja jatkoin askeltamista kauppaa kohti.

Vierailija
4/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tosta jÀÀnyt morkkis kuin n.minuutiksi.

3

Vierailija
5/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Presidentin facebook sivuille aikoinaan kÀnnipÀissÀÀn lÀhetetty ÀÀliökommentti. Oli hieman morkkis aamulla...

Vierailija
6/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Avauduin whatsappissa liian monelle tuttavalle.

Aamulla jÀrkyttÀvÀ hÀpeÀ.

Vierailija
7/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minullakaan ei sosiaalista elĂ€mÀÀ, joten en voi ihmisten ilmoilla paljoa mokailla. 

Mutta viimeisin moka: soitin etĂ€iselle ihastukselleni, jota en edes tuntenut, mutta joka oli töissĂ€ samassa rakennuksessa eri firmassa. Olin selvittĂ€nyt hĂ€nen työnumeronsa ja soitin siihen myöhÀÀn, klo 23 jĂ€lkeen. HĂ€n ei ensin vastannut, mutta soitti takaisin 10 min pÀÀstĂ€, jolloin vuodatin ihastuksen tunteeni hĂ€nelle. Seuraavana aamuna minulla kesti hetken, ennen kuin tuo palautui mieleeni. Morkkis oli, voisiko sanoa, melkoinen. Se mies oli itsekin nolona tuon jĂ€lkeen. Taisi pitÀÀ minua vĂ€hĂ€n creepynĂ€ tapauksena, kun tuli puhelun jĂ€lkeen toisiin ajatuksiin eikĂ€ halunnutkaan tavata. 

Vierailija
8/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Menin pĂ€ihtyneenĂ€ töihin asiakaspalveluun ja sain siitĂ€ kirjallisen varoituksen. 

Vierailija
9/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vedin kalsarikĂ€nnit keskellĂ€ pĂ€ivÀÀ ja mennessĂ€ni tupakalle aloin oksentaa italianpata/koskenkorva-mössöÀ pitkin pihaa, asuin luhtitalon ekassa kerroksessa ja  vĂ€hĂ€n matkan pÀÀssĂ€ oli taloyhtiön leikkipaikka jossa napurin rouva istui taaperonsa kanssa.

Vierailija
10/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oksensin metromatkalla lattialle yksinÀni muutaman liiallisen shotin jÀlkeen.

Vierailija
11/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole juonut enÀÀ vuosiin, ei tule morkkiksia eikÀ krapuloita! Suosittelen.

Vierailija
12/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juonut enÀÀ vuosiin, ei tule morkkiksia eikÀ krapuloita! Suosittelen.

Kuulostaa kieltÀmÀttÀ hyvÀltÀ ajatukselta.

Vierailija
13/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se vanhanaikainen harrastusporukan pikkujouluissa, samaan sÀnkyyn varatun kaverin kanssa. Monenlaista kaduttavaa on tullut sÀhlÀttyÀ, mutta tuo on ollut pahin. Ei ole tehnyt mieli juoda sen jÀlkeen.

14/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipĂ€ taida olla kenenkÀÀn juttuđŸ€Ł

TĂ€htis

Vierailija
15/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aikoinaan joo, kun tuli oltua lÀhes joka viikonloppu viihteellÀ, morkkikset kesti aina melkeen koko viikon.

Aivokemiat ku sai vÀhÀn palautumaan, niin johan taas mentiin.

NykyÀÀn tajuaa jo sentÀÀn kiertÀÀ baarit kaukaa.

Vierailija
16/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mokaillut ihmisten ilmoilla yli kymmeneen vuoteen, kun en enÀÀ kÀy missÀÀn eikÀ minulla ole sosiaalista elÀmÀÀ.

EttÀ ei ole tarjota tÀssÀ kuin tylsÀ kaljanhakureissun liikennerikkomus. Talutin pyörÀni suoraan takaa tulleen parikymppisen nuoren jolpin eteen joka sai nopealla kÀÀntöliikkeellÀ nurmikon puolelle vÀistettyÀ törmÀÀmisen minuun. Vihasena jotain mumisi kurvatessaan takaisin pyörÀtielle ja mulkoili taakseen, huusin perÀÀn kÀttÀ huitoen "sori hei, hei sori hei" niin lujaa kuin pystyin ja jatkoin askeltamista kauppaa kohti.

You're my kind of person. I like you!!!!

Vierailija
17/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viimeisin oli kun harrastin seksiÀ taksikuskin kanssa. TÀstÀ on jokunen vuosi. NykyÀÀn en kÀnnissÀ tee mitÀÀn, mistÀ tulisi morkkis. Sen verran paha oli morkkis tuon taksitapauksen jÀlkeen, ettÀ kÀkikÀnnissÀkin on rationaalinen puoli hereillÀ.

Vierailija
18/18 |
01.09.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viimeisin oli niin paha moka ettÀ sen seurauksena raitistuin. SiitÀ on melkein 10v. Uskoin silloin vihdoinkin ettÀ viina ei sovi mulle ja vaan pahentaa kaikkea. Moka oli sellainen ettÀ muuten leppoisa ja ihana ihminen Àrsyyntyi minuun ja juttuihini, menetti hermonsa totaalisesti alkoi huutamaan ja raivoamaan mulle. Kuulostaa pieneltÀ mutta jostain syystÀ en raitistunut niistÀ morkkiksista jotka seurasivat pettÀmisestÀ, yleisestÀ örveltÀmisestÀ, kÀnnissÀ/krapulassa tÀrkeisiin menoihin ilmestymisestÀ (tai siitÀ etten sinne ilmestynyt) ym vaan tuo kolahti jotenkin niin pahasti. Ja uskokaa pois, ehdin todellakin koheltamaan ja pilaamaan vaikka mitÀ!

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kaksi seitsemÀn