Kuulutko palkansaajien ylimpään tulokymmenykseen eli ansaitsetko yli 5300 e/kk?
Kommentit (20)
Juu, mutta ei sillä ole kyllä onnen kanssa mitään tekemistä.
En, mutta miehen kanssa yhdessä juuri ja juuri. :)
5600e sinkkumiehenä tulee tilille, ei ole jakajia löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
”Hauskaa” tuossa on se, että teillä jää miehenne kanssa varmaan tonni enemmän käteen kuin minulla joka tienaan tuon yksin mutta on työtön vaimo elätettävänä.
Vierailija kirjoitti:
5600e sinkkumiehenä tulee tilille, ei ole jakajia löytynyt.
Ole tyytyväinen kun ei tarvitse jakaa. Saat pitää kaikki itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Hauskaa” tuossa on se, että teillä jää miehenne kanssa varmaan tonni enemmän käteen kuin minulla joka tienaan tuon yksin mutta on työtön vaimo elätettävänä.
Kai se vaimo saa edes työttömyyskorvausta? Ainahan voit vaihtaa yhtä nohevaan ja näppärään kuin itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun ja olen valtiolla töissä, eli työpaikkani on varma.
Myös valtion työpaikoista voidaan irtisanoa
https://www.ksml.fi/kotimaa/Irtisanomiset-yleistyvät-valtion-työpaikoil…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se vaimo saa edes työttömyyskorvausta?
Ei saa koska oli yrittäjä ja on sitä kelan mielestä edelleen.
Kyllä, mutta mitään onnekasta tässä ei ole. Kunta-alalla johtohommissa on melkoisen kamalaa.
En, mutta mulla on silti suurempi omaisuus, kuin useimmilla tuon kokoista palkkaa saavilla. Eli noin puolitoista miljoonaa. Ja aikanaan saan vielä n. 700 000e lisää omaisuutta. Vaikka palkka on ihan vain paritonnia. Ja työaika 30h viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se vaimo saa edes työttömyyskorvausta?
Ei saa koska oli yrittäjä ja on sitä kelan mielestä edelleen.
Tämän vuoksi ei koskaan yrittäjäksi.
En, tonnilla jää vajaaksi kk-palkka.
Kuulun. Verottaja prkele vaan vie siitä ison osan. 2 tonnia saa säästöön ja osakkeisiin joka kk.
m
Hyvänä kuukautena kuulun ja heikompina en, vaan se jää jopa tonnin tuosta vajaaksi. Mutta keskiarvoltaan varmaan aika lähelle tuo.
t. b2b-myyjä
Vaihtelee vähän vuosittain, mutta ainakin tuo 5300€/kk on viim. 5 vuoden minimiansio + ulkomailla vietetyt 8 vuotta ansaitsin yli 6000€/kk. Pari vuotta sitten ansaitsin n. 7500€/kk (Suomessa).
En kuulu, suurin osa AV:n kirjoittajista tosin kuuluu :)
Minä kuulun ja olen valtiolla töissä, eli työpaikkani on varma.