Mies söi valkosipulia tahallaan
Olen monta kertaa sanonut, että en tykkää siitä valkosipulin hajusta hengityksessä. Nyt mies söi taas ennen töihin lähtöä paahtoleipää ja laittoi siihen ostamaansa valkosipulituorejuustoa. Töissäkin syö taas varmaan lounaalla jotain valkosipuliperunoita. Olen niin väsynyt tähän, että aina täytyy huomauttaa samasta asiasta eikä toinen ota kuuleviin korviinsa vaan tekee kiusaa tällä valkosipuliasialla. Voisin räjähtää kiukusta ja itkeä suruun samaan aikaan.
Kommentit (12)
Sano nyt että kiellät vielä kaljanjuonninkin.
Räjähtää kiukusta ja itkeä samaan aikaan 🤣
Voi elämä.
Miehesi on aikuinen ihminen ja saa syödä mitä haluaa. Jos valkosipuli on sulle noin paha ongelma niin etsi mies, joka on samanlainen.
Ei aibakaan tarvi pelätä, että pussailis muiden kanssa. :D
Valkosipuli tekee hyvää mieskunnolle :)
Mä vedän aina aamulla tyhjään vatsaan sitruunaveden ja inkiväärin kanssa. Pitäisikin pilkkoa jääkaappiin öljyyn valmiiksi, se on hyvää!
Laittaa lista omasta ruokavaliostas niin katsotaan?
Ymmärrän Ap:n ongelman, vaikka ehkä vähän ylidramatisoi. Tuollainen käytös osoittaa vain välinpitämättömyyttä miehen osalta. Mies tuskin tekee kotona muutenkaan mitään mikä voisi vaimoa miellyttää.
Vähän överiksi Ap asian tekee, mutta ymmärrän miehenä joka vihaa valkosipulin hajua hänen ongelmansa. Ei tee mieli todellakaan suudella hetkeen, jos toinen on juuri ahminut jotain sapuskaa ja lemuaa valkosipulille. Siinä on sen verran voimakas tuoksu ja maku kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Ap:n ongelman, vaikka ehkä vähän ylidramatisoi. Tuollainen käytös osoittaa vain välinpitämättömyyttä miehen osalta. Mies tuskin tekee kotona muutenkaan mitään mikä voisi vaimoa miellyttää.
Ymmärrän kumpaakin osapuolta. Kummalla sitten suurempi oikeus saada mieluinen elämä? Toinen joutuu luopumaan jostain mieluisasta, toinen säästyisi ärsytykseltä?
Jaa, että valkosipulituorejuustikin haisee hengityksessä? Ihan uutta tietoa minulle.
Aloittajan kannattaisi hakea maailman hienoimpien parfyyminvalmistajien työntekijäksi tuolla hajuaistilla.
Jaxuheilit sinne.