Onko liikkeellä pelkkää korkeaa kuumetta?
Molemmat lapset nyt 39 asteen kuumeessa ja päänsärkyä ainoastaan. Aika isoja lapsia jo, joten tuo kuumekin on suhteellisen korkea. Mitään perusflunssaoireita ei ole. Onkos kellään vastaavaa vai voiko odottaa jotain muita oireita vielä tulevaksi...?
Kommentit (7)
Meillä 4-vuotias lapsi sairasti kahden vrk kuumeen, ei mitään muuta oiretta kuin kuume ja hirvittävä väsymys.. Kuukausi sitten oli normiflunssassa ilman kuumetta. Lepäiltiin vaan 3 pvää ja tervehtyi. ainakin toistaiseksi.
niin ja nro 3 lapsi valitti myös pääkipua ja muitakin lihaskipuja.
Jeps, 2-3 päivää korkea kuume 39-40 hujakoilla. Ei sitten muuta.
Tuleeko kivut paljon enen kuumetta? Päätä ja lihaksia särkenyt kovin, mutta kuumetta ei ole näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 17:03"]
Mulla on ollut nyt yli 38, ja varmaan viikon nimenomaan järkyttävä niska ja päänsärky. Ei oikeastaan nenä vuoda, erittäin vähän edes yskittää/limaa. Piinallista kyllä tuo pääkipu. Panadol Hot auttaa mulla vähän.
[/quote]
hei,
kai olette käyneet lääkärillä? Niskakipu ei nimittäin ole kovin yleinen oire ja saattaa viitata myös aivokalvontulehdukseen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 17:21"]
Tuleeko kivut paljon enen kuumetta? Päätä ja lihaksia särkenyt kovin, mutta kuumetta ei ole näkynyt.
[/quote]
lapsella ainakin maha oli kipeä edellisenä päivänä ja muita kipuja valitti samana päivänä kun yöllä nousi yhtäkkiä kuume.
Mulla on ollut nyt yli 38, ja varmaan viikon nimenomaan järkyttävä niska ja päänsärky. Ei oikeastaan nenä vuoda, erittäin vähän edes yskittää/limaa. Piinallista kyllä tuo pääkipu. Panadol Hot auttaa mulla vähän.