Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikkeellä pelkkää korkeaa kuumetta?

Vierailija
01.10.2013 |

Molemmat lapset nyt 39 asteen kuumeessa ja päänsärkyä ainoastaan. Aika isoja lapsia jo, joten tuo kuumekin on suhteellisen korkea. Mitään perusflunssaoireita ei ole. Onkos kellään vastaavaa vai voiko odottaa jotain muita oireita vielä tulevaksi...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt yli 38, ja varmaan viikon nimenomaan järkyttävä niska ja päänsärky. Ei oikeastaan nenä vuoda, erittäin vähän edes yskittää/limaa. Piinallista kyllä tuo pääkipu. Panadol Hot auttaa mulla vähän.

Vierailija
2/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4-vuotias lapsi sairasti kahden vrk kuumeen, ei mitään muuta oiretta kuin kuume ja hirvittävä väsymys.. Kuukausi sitten oli normiflunssassa ilman kuumetta. Lepäiltiin vaan 3 pvää ja tervehtyi. ainakin toistaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja nro 3 lapsi valitti myös pääkipua ja muitakin lihaskipuja.

Vierailija
4/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, 2-3 päivää korkea kuume 39-40 hujakoilla. Ei sitten muuta.

Vierailija
5/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kivut paljon enen kuumetta? Päätä ja lihaksia särkenyt kovin, mutta kuumetta ei ole näkynyt.

Vierailija
6/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 17:03"]

Mulla on ollut nyt yli 38, ja varmaan viikon nimenomaan järkyttävä niska ja päänsärky. Ei oikeastaan nenä vuoda, erittäin vähän edes yskittää/limaa. Piinallista kyllä tuo pääkipu. Panadol Hot auttaa mulla vähän.

[/quote]

hei,

kai olette käyneet lääkärillä? Niskakipu ei nimittäin ole kovin yleinen oire ja saattaa viitata myös aivokalvontulehdukseen.

Vierailija
7/7 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 17:21"]

Tuleeko kivut paljon enen kuumetta? Päätä ja lihaksia särkenyt kovin, mutta kuumetta ei ole näkynyt.

[/quote]

lapsella ainakin maha oli kipeä edellisenä päivänä ja muita kipuja valitti samana päivänä kun yöllä nousi yhtäkkiä kuume.