Mikä on syy sille, ettei älypuhelimessasi ole Koronavilkku-sovellus?
Kommentit (1016)
Eikös tässä apissa ole suuri mahdollisuus kiusantekoon? Ilmoittaa sairastavansa koronaa ja sitten käy kiertää kaikki paikallisbussit?
En halua sellaista. Yksinkertainen syy. Oma asiani. Ladatkoot ja käyttäkööt ne jotka haluavat.
En tiedä mikä on koronavilkkuappi. Tiedän vain että olen kaikkein hygienisin ihminen jonka tiedän joten turha hönkiä minun niskaan.
Tiedättekö, että uusiin älypuhelimiin tuo sovellus on latautunut puhelimen käyttäjältä salaa!?
Tarkistakaa puhelimenne, te jotka ette tykkää isoveli valvoo meiningistä, noilla ohjeilla löytyi omastakin puhelimesta. Tietääkö joku, miten tämän saa puhelimestaan hävitettyä?
Ohjeet puhelimen tarkistamiseen löytyivät tuolta sivulta
https://nwohavaintoja.blogspot.com/2020/09/korona-seurantasovellus-asen…
Puhelimeeni ei pysty lataamaan sitä. Muuten kyllä lataisin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, että uusiin älypuhelimiin tuo sovellus on latautunut puhelimen käyttäjältä salaa!?
Tarkistakaa puhelimenne, te jotka ette tykkää isoveli valvoo meiningistä, noilla ohjeilla löytyi omastakin puhelimesta. Tietääkö joku, miten tämän saa puhelimestaan hävitettyä?
Ohjeet puhelimen tarkistamiseen löytyivät tuolta sivultahttps://nwohavaintoja.blogspot.com/2020/09/korona-seurantasovellus-asen…
Älä nyt viitsi taas.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä apissa ole suuri mahdollisuus kiusantekoon? Ilmoittaa sairastavansa koronaa ja sitten käy kiertää kaikki paikallisbussit?
Millainen idiootti tekisi näin?
Siis oikeasti käyttäisi aikaa tuollaiseen?
Koronan tahallinen levittäminenhän on rikos ja siitä voi saada jopa vankeutta.
Koska en ole asentanut sitä! Enkä asenna! En tarvi luu tuuttia enkä käytä paikannusta, koska tiedän muutenkin missä olen, akkukin kestää pidempään.
Käytän omaa autoa liikkumiseen ja välttelen outoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy juuri missään koronan takia.
Jos harvoin poistun kotoa, en ota puhelinta mukaan.
Eli sovelluksesta ei ole hyötyä kotioloissa. Ladatkoot ne riskejä aiheuttavat, jotka liikkuvat enemmän ja joilla on kontakteja.
Miksi et käy missään ja poistuessasi kotoa et ota puhelinta mukaan? Oletko 85v vai vammautunut?
En käy minäkään. Teen etätöitä, ruuat ja kaiken muunkin tilaan kotiin. Ainoastaan pihalla ja tuossa lähimetsässä ulkoilen. Miksi liikkuisin? En halua koronaa.
Mahtavia nämä tekopyhät kilvenkiillottajat, jotka väittävät tilaavansa kaikki ruoat kotiin. Joo, me uskotaan. :D
En Mie noista koronoista niin perusta
Pidän puhelintani aina virransäästötilassa, jolloin bluetooth on pois päältä. Muutenkaan en välttämättä halua tietää, jos olen altistunut. Aiheuttaisi vain turhaa huolta.
Täysin turha sovellus. Aivan turha.
Vierailija kirjoitti:
Olen ladannut mutten vielä pidä bluetoothia päällä koska haluan ensin kuulostella niinkuin edellinenkin kommentoija.
Eli kuulostelette miten sovellus lähtee toimimaan ilman, että itse osallistutte sen toimintaan..?
Juuri noin.
Että mua pännii AP:n tapaiset ihmiset ja muut jotka suu vaahdossa paasaa täällä. Ylipäätään koko korona on saanut monissa ihmisissä ne hirveimmät piirteet esiin. Kytätään ja arvostellaan muita kaikki päivät. Menkää vaikka töihin. Oma serkkuni sattuu olemaan juuri tällainen korona-paasaaja eikä omalta paasaukseltaan huomaa niitä omia tekemisiä tai tekemättä jättämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole sitä koska en ole sitä ladannut. Enkä aio. Liikun kyllä joka puolella, siitä ei ole kyse, EI VAAN KIINNOSTA.
Sinä olet paha ihminen.
Luuletteko, että ihmiset oikeasti ilmoittaisi sinne olevansa positiivinen? Ei takuulla, kaikki haluu vaan stalkata muita.
Koska olen koulussa töissä enkä juuri käy muissa julkisissa paikoissa.
Jos etäkoulua ei kerran haluta eikä lapsiin tartu, niin mennään ilman vakoilusoftaa sitten.
Jos niin suuri ihme käy että kannan oireettomana ja tartutan lapsia niin voi voi sentään. Kaikki valitukset opetusministerille ka THL:lle. Minä joudun riskeeraaman itseni lasten takia, niin on vain tasapuolista, että riski kulkee myös toiseen suuntaan