Mikä on syy sille, ettei älypuhelimessasi ole Koronavilkku-sovellus?
Kommentit (1016)
Latasin sen, mutta eipä siitä ole paljon iloa, koska en pidä nettiyhteyttä päällä kuin harvoin eli sovellus ei pääse tietokantaan hakemaan tietoja juuri koskaan.
Mulla oli, altistuin. Karanteeni oli jo loppupuolella kun vilkku lopulta hälytti miehellä, omani ei ilmoittanut mitään vaikka oli ollut päällä ja muka toiminnassa koko ajan. Poistin sovelluksen. Ja siis meni viisi päivää siitä kun sairastunut koodin sai ja sovellukseen syötti ennen kun sovellus mitään miehellekään ilmoitti.
Se levittää tietoja rokotteesta oleviin mikrosiruihin 5G-verkon kautta.
Minulla on kaksi älypuhelinta ja koronavilkku-sovellus on vain toisessa niistä eli siinä, joka on aina mukana.
Työskentelen koronapotilaiden ja epäilyjen kanssa enkä jaksa/muista laittaa työajalla sovellusta pois päältä.
Ei mitään hyötyä, kuluttaisi pelkästään akkua.
Sinkkumiehenä ja koronatyöttömänä en ole missään paikassa -ihmispaljoudessa- 10 minuuttia kauempaa.
Heteromiehenä esm. kauppareissut kestää maksimissaan 5 minuuttia jne.
Hieman nörtähtäneenä sanoisin, että koko Koronavilkku melko iso/kallis/turha virheinvestointi(?)
Koska Google ei leiki Huawein kanssa.
Poistin turhana kun työpaikalla oli koronatartuntoja ja altistumisia muttei kertaakaan vilkkunut. Ei toimi tämä vilkku kuten pitäisi.
Ei tulluy yhtäkään hälytystä, vaikka vietin kuinka paljon aikaa baareissa ja muilla julkisilla paikoilla. Poistin sovelluksen toimimattomana.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on niin vanha ettei siihen tuota saa.
Sanoisin näin päin: Kukaan ei ole vaivatunut koodaamaan sitä vanhemmille puhelinmalleille.
En ole idiootti, kuten ne jotka sovellusta käyttävät.
Siksi koska tää koronavilkku on taas hetken muotioikku ja täysin turha. Miksi ei enää puhuta koronavilkusta? Eikö se toiminut?
Otin pois kun en halua mitään kahdenviikon karanteeneja siitä jos seinänaapurilla on korona.
Mulla ei ole älypuhelinta, joten ei koronavilkkua.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimeni ei ole älypuhelin
Kysymys taisi kuulua:
Mikä on syy sille, ettei älypuhelimessasi ole Koronaviilkku-sovellus?
Turha mikä turha, tiedän minä itse muutenkin milloin mulla on nuha ja tiedätkö, ihan sama moniko kuolee ;-)
En tiedä mitä perunoita teillä on puhelimina mutta uusimmissa iPhoneissa ei ainakaan kuluta akkua. Tekosyy.
Minulla on 2 G kännykkä, jolla ei pääse nettiin ja sillä voi ainoastaan soittaa puheluita ja lähettää tekstiviestejä. Ei muita sovelluksia.