Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla lähipiirissä ihmisiä, jotka eivät mene itse tai vie lapsiaan/teinejään koronatestiin vaikka ovat kunnolla kipeinä?

Vierailija
01.09.2020 |

siksi että eivät jaksa/viitsi tai ajattelevat että kyse ei ole koronasta. Oletko kehottanut heitä menemään testiin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Siis en mene flunssan takia. Jos tulee joku vakava sairaus menen. Covid ei ole vakava sairaus.

Jos et tiennyt, niin covid-19 ei ole flunssa. Se on yleisvaarallinen tartuntatauti. Kuten kolera, tuberkuloosi, rutto, ebola.

Vierailija
22/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan mene. Minulla on muutakin tekemistä. En antaudu hysteriaan flunssan takia.

Ei sinun tarvitsekaan antautua hysteriaan flunssan takia. Sen sijaan sinun pitää mennä testiin, jos saat koronaan sopivia oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene lääkärille flunssien takia!

Vierailija
24/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Siis en mene flunssan takia. Jos tulee joku vakava sairaus menen. Covid ei ole vakava sairaus.

Jos et tiennyt, niin covid-19 ei ole flunssa. Se on yleisvaarallinen tartuntatauti. Kuten kolera, tuberkuloosi, rutto, ebola.

Hysteria on se todellinen lamaannuttava sairaus.

Vierailija
25/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäiseni on pikku flunssassa enkä ole vienyt enkä aio viedä. Olen työttömänä, joten minulla on mahdollisuus olla hänen kanssaan kotona. Olemme niin kauan kotona kunnes kaikki oireet ovat hävinneet. Meillä muilla ei ole mitään oireita ollut.

Vierailija
26/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miettinyt, että pitääkö joka nipistyksestä lähteä testiin vai mitä tehdä.

Yleensä minulla on syksyllä ja talvella, kun kylmät kelit alkaa, usein kurkkukipua. Nyt ei vielä ole ollut. Mutta kun alkaa olla kylmempää, niin oikeastaan aina, kun teen ulkona pitkän kävelylenkin, on kurkku tullut vähän kipeäksi. Ilman että muuten sairastuu.

Pitääkö tänä syksynä sen vuoksi sitten jäädä kotiin ja odotella useampi päivä, että pääsee testeihin? Vai mitä tehdä?

Ketään en halua altistaa enkä sitä kautta tuoda kanssaihmisille huolta. Ja haluan kantaa vastuuni. Mutta en oikein voi koko talvikaudeksi kotiinkaan linnoittautua.