Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (21)

Vierailija
2/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta, ku oli hyvä! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en selvästi kuulunut kohderyhmään.

Vierailija
4/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
5/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mulla ei ole tuollaista miestä :DDD

Vierailija
6/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä oli? En jaksanut katsoa mainoksia...

Vierailija
7/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:30"]

Mitä siinä oli? En jaksanut katsoa mainoksia...

[/quote]

Hauska video mökkielämän "ihanuudesta", tehty musiikkivideomuotoon. Naurattaa vannoutuneita mökkeilijöitä (mökit ilman mukavuuksia) ja naisia, joiden miehet haluavat mökille, mutta vaimot ei.

Vierailija
8/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sopisi meillekkin, niin päin vain että vaimo haluaisi kesämökin tai jopa asuntovaunun. Itseäni ei huvita vähäkään viettää vapaa-aikaa huonommissa oloissa kuin kotona. Jossain mökillä voi asua kesälomalla viikon ja sekin sen vuoksi että tapaa siellä sukulaisia. Tai syksyllä voi käydä viikon metsästämässä ja asua mökissä, mutta mökkeilyn vuoksi en mökille halua. Minusta on aivan käsittämätönät mennä tahallaan alkaallisiin oloihin mukavuuksien parista. Ei ymmärrä.

t. mies

Vierailija
9/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mainoksia vaan se toimistotäti kuului videoon.

Tän jälkeen mun miehen on entistä vaikeempi markkinoida mulle kesämökki-ideologiaansa. Aivan hulvaton :)

Vierailija
10/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen steretotyyppisesti ja voimakkaasti karrikoiden tehty mukahauska video mökkielämän huonoista puolista niitä liikaa alleviivaten ja kaiken hyvän unohtaen. En minäkään mökille lähtisi, jos tuo olisi se totuus.

t. henkeen ja vereen mökki-ihminen, joka saaressa saunoo, ui, lukee kirjaa, kalastaa, paistaa lättyjä, laiskottelee ja rentoutuu yhdessä perheen kanssa

Vierailija
11/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:56"]

Äärimmäisen steretotyyppisesti ja voimakkaasti karrikoiden tehty mukahauska video mökkielämän huonoista puolista niitä liikaa alleviivaten ja kaiken hyvän unohtaen. En minäkään mökille lähtisi, jos tuo olisi se totuus.

t. henkeen ja vereen mökki-ihminen, joka saaressa saunoo, ui, lukee kirjaa, kalastaa, paistaa lättyjä, laiskottelee ja rentoutuu yhdessä perheen kanssa

[/quote]En ui koskaan luonnon vesissä, enkä tykkää kalastamisesta. Kaikkea noita muita asioita voin tehdä kotona kaikki mukavuuden ympärilläni. Ehkäpä siksi minulla ei ole kesämökkiä, eikä tule.

t. mies

Vierailija
12/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minusta tuo oli hauska, vaikka siitä puuttuikin hyttyset kokonaan (ja oli kuin suoraan minun mökiltäni).

Onneksi jokaiselle löytyy se oma paikkansa, toivottavasti. Jotkut vaativat poreammeen ja jääpala-automaatin, minulle on luksusta vesien ja saunapuiden kanto ja ennen kaikkea se rauha ja hiljaisuus.

t Korpimökin akka

Vierailija
13/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten ihmiset pystyvät tunkemaan herneen nenään joka ikisestä asiasta? Ihan käsittämätön taito, harva tähän pystyy. Nostan hattua, olet kyllä harvinaisen kuiva ja harmaa ihminen!

Vierailija
14/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 13:01"]

[/quote]

Minusta tuo oli hauska, vaikka siitä puuttuikin hyttyset kokonaan (ja oli kuin suoraan minun mökiltäni).

Onneksi jokaiselle löytyy se oma paikkansa, toivottavasti. Jotkut vaativat poreammeen ja jääpala-automaatin, minulle on luksusta vesien ja saunapuiden kanto ja ennen kaikkea se rauha ja hiljaisuus.

t Korpimökin akka

[/quote]Hyttyset ja kännissä örveltävä mökkinaapurikin puuttui, mutta tuota ei kai ole kuvattu Suomessa.

Vierailija
15/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, hauska :-D

Vierailija
16/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan molemmat mökki-ihmisiä ja kyllä siitä mökkeilystä minun puolestani saa herjaa heittää, jotkut jutut on hauskojakin.. Mutta tämä video ei kyllä juurikaan naurattanut.. Ihan kelpo idea, mutta jokseenkin tekohauskaa, kuten aiempikin The Fox tuotos tältä parivaljakolta. Kaikkiin ei vaan iske tällainen huumori, eikä siinä ole kyse mistään herneen vetämisestä nenään. Jos ei naurata niin ei naurata.

Ihana palsta tää av, kun kaikki on niin ehdotonta. Pitää joko tykätä tai olla vastaan, muuta vaihtoehtoahan ei ole ;D

Vierailija
17/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 12:17"]

Hulvaton video. 

[/quote]

Ihan hauska. Vaikka Norjassahan mökit tosiaan on, samoin kuin Pohjois-Ruotsissa, todellakin teittömien taipaleiden varrella eli perille pitää patikoida. On siinä mielessä hintsun verran hard-corempaa kuin suomalaisten talviasuttavat kesämökit mukavuuksin. Norjassa monet mökit on sähköttömiä(kin), koska tunturiin ei niin vaan sähköä vedetä. Monet myös ns. kuivalla maalla... Suomessa moni viihtyy mökillä nimenomaan sen järven/meren takia, vaikka möksä olisi vaatimattomampikin.

Vierailija
18/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa, tää on hauska:) mitä mieltä ikinä onkaan mökkeilystä, ehkä. 

Vierailija
19/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on loistava!! Näytän tän huomenna miehelle, 14v pojalleni, 13v tytölleni, 9v tytölleni, anopilleni ja apelleni.

Kukaan noista ei ymmärrä, miten ihana meidän mökillä on olla..=)

Vierailija
20/21 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuttava Norjassa, jolla on mökki sekä rannikolla että tunturissa. Ja kyllä niissä molemmissa oli sähköt. :)

Itse viihdyn tosi hyvin mökillä. Siellä oikeasti voi rentoutua, kalliolla, meren äärellä. Ei voi lähteä humpsuttelemaan minnekään kaupunkirientoihin eikä tule yllätysvieraita, niin voi oikeasti levätä. No, meillä tosin mökillä ihan samat mukavuudet kuin kaupunkikodissa, en tiedä, viihtyisinkö pidempään paikassa, jossa ei olisi suihkua, sisävessaa ja isoa laajakulmatelkkaria. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi