Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua lahjavaatteen ostoon

Vierailija
01.10.2013 |

Tilanne: tutulla tytöllä ei ole varaa ostaa vaatetta itselleen. Lahjakortti/ raha ei ole hyvä ratkaisu, koska asuu niin kaukana kaupoilta.

Olen hänelle ostanut talveksi kunnollisen polvipituisen toppatakin, ja talvikengätkin ovat jo hankinnassa.

Minulla riittäisi vielä tiukasta budjetista ostaa hänelle lahjaksi joku vaate. Alaosaa, kuten housuja tai hameita, on vaikea toki ostaa, koska en osaa arvioida hänen kokoaan välttämättä oikein.

Mutta joku pusero?

Otan mielelläni vastaan vinkkejä!

Minkälainen pusero, neule ym lahjaksi juuri 18-v täyttävälle tytölle, koko L, pitää todella naisellista tyylistä?

Itse olen jo niin vanha täti, että tuon ikäisten tyylit on ihan hepreaa minulle :-)

Joten otan mielelläni vinkkejä vastaan, mikä se voisi olla yksi ilahduttava vaatekappale? Sellainen tämän hetken "in"-juttu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä vähän tietää tytön tyyliä enemmän... tuntuu jotenkin hankalalta.

Entä jos hankkisit lahjakortin johonkin nettikauppaan, niihinkin saa lahjakortteja? Saisi itse valita?

Vierailija
2/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän voisi tilata nettikaupasta, sinä laitat rahat hänen tililleen. Saisi ainakin mieleisensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suosittelen nettikauppaa, niihinkin saa varmasti lahjakortteja, esim. Nelly tai H&M.

Vierailija
4/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nettikauppavihjeistä!

Lahjakortti niihin voisi olla ratkaisu, vaikkei välttämättä tässä tapauksessa toimiva.
 Ei asu nimittäin Suomessa tämä tyttö ja en varmaksi tiedä onko koskaan tilannut mitään nettikaupoista. Toki varmaan oppisi, mutta köyhissä oloissa kaikki se mikä meille on mahdollista ei välttämättä ole vaihtoehto.

Siksi kyselinkin vinkkejä vaatteista...ja olisin toki voinut selittää tilannetta enemmänkin ensimmäisessä viestissä...

Vierailija
5/5 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saan toki kyseltyä häneltä itseltäänkin, siltikin haluaisin vähän taustatukea miten tuon ikäiset pukeutuvat :-)

Ajattelin vain, että onko nyt pinnalla joku oikein hottis-juttu kuten takeissa on ollut mustat nahkatakit (tai niitä nyt näkyy todella monilla nuorilla naisilla). Puseroita en näe sieltä takkien alta :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme