Keskenään rupattelevat asiakaspalvelijat!!!
Suomessa on satoja tuhansia työttömiä, mutta silti jostain syystä asiakaspalvelijoiksi valitaan täysin tehtäviin sopimatonta sakkia. Jopa Stockmannilla olen törmännyt myyjiin, jotka asiakasta rahastaessaan juttelevat toistensa kanssa jutun katkeamatta kuin pakollisen tervehdyksen ja kiitoksen ajaksi. Vielä yleisempää tällainen on elintarvikekaupoissa, mutta myös apteekissa olen nähnyt, kuinka kassa juoruilee toisen kassan kanssa asiakkaan yrittäessä siinä huomaamattomasti maksaa ostoksensa.
Jotenkin luulisi, että palvelutehtävissä se palveleminen olisi päätehtävä, mutta ei näytä olevan. Siinä ei oikein viitsi pilata omaa päiväänsä huomauttamalla asiasta, vaikka varmaan pitäisi. Tai ehkä pitäisi olla antamatta rahoja/maksukorttia ennen kuin myyjät malttavat keskeyttää jorinansa.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:33"]
No kokeile, ei mua haittaa ainakaan.
[/quote]
Ei, vaan pyydän esimiehesi paikalle. Saat kertoa hänelle, mikä asiasi mahtaa olla sillä hetkellä niin tärkeä, ettet ehdi keskittyä töihisi.
Minua häritsee se, että lääkäri/hammaslääkäri ja hoitaja puhuvat keskenään muust akuin potilaaseen liittyvistä asioista.
Me odotimme vastikään melkoisen pitkään Lindexin kassan luona, että myyjät saivat vaihdettua pitkät kuulumiset keskenään. Tiesivät kyllä, että olimme kassan luona.
Ruokakaupan kassoilla ne huutelee ärsyttävästi asiakkaiden OHI omia juttujaan.
Siinä todellakin tuntee olevansa tiellä. :/
Vähän vois kattoo minkälaisia urpoja otetaan töihin asiakaspalveluun. Mulla on aivan uskomatomia kokemuksia mutta en ala kertomaan niitä tässä.
Jospa ovat palkattomia orjatyöläisiä tai nollatuntisopparilla satunnaisesti töihin kutsuttavia vuokrafirmojen ihmisiä. Siinä paskat nakkaa mistään asiakkaista jos ei palkkaakaan makseta tai työtunteja on niin vähän ettei niillä elä.
Meillä töissä tulee välillä "rupateltua" työhön liittyvistä asioista. On tullut jopa vihaista palautetta siitä kun ruuhkan keskellä soitin toisen työntekijän päästämään minut tauolle. Jos se jono on taukoamaton niin siinä ei hiljaista hetkeä tule ja ne asiat on puhuttava siinä asiakkaiden lomassa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:45"]
[/quote]
Kassoilla on kanssa näitä palkattomia työkokeilijoita. Miettikää ensin saako ko. ihminen palkkaa ennen kuin haukutte.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:49"]
Jospa ovat palkattomia orjatyöläisiä tai nollatuntisopparilla satunnaisesti töihin kutsuttavia vuokrafirmojen ihmisiä. Siinä paskat nakkaa mistään asiakkaista jos ei palkkaakaan makseta tai työtunteja on niin vähän ettei niillä elä.
[/quote]
Samat kimulit siellä kykkii kuukaudesta toiseen. Lähtisivät pois, jos eivät saa palkkaa. Mutta ei ilmaistyöntekijäkään saa kohdella asiakasta huonosti.
Mistä te niitä hyviä asiakaspalvelijoita luulette löytyvän? Hyvät on jo hommissa, loput paikat pitää täyttää niillä ei-niin-hyvillä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:33"]
[/quote]
Ei, vaan pyydän esimiehesi paikalle. Saat kertoa hänelle, mikä asiasi mahtaa olla sillä hetkellä niin tärkeä, ettet ehdi keskittyä töihisi.
[/quote]
Heh, en ole asiakaspalvelutyössä eli ei kalahtanut huitomisesi.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:52"]
[/quote]
Kassoilla on kanssa näitä palkattomia työkokeilijoita. Miettikää ensin saako ko. ihminen palkkaa ennen kuin haukutte.
[/quote]
Siis sitten kun on palkka tilillä, onnistuu normaali käytöskin, mutta siihen asti oleillaan töissä kuin jossain viihteellä?
Eivätkä pelkästään huutele, vaan puhuvat samalla äänellä toisilleen kuin asiakkaalle. Joskus olen ihan hölmönä ihmetellyt, mitä se kassahenkilö sanoi, kunnes olen tajunnut, että sillä oli toinen keskustelukumppani selkäni takana.
[/quote]
[/quote]
Samat kimulit siellä kykkii kuukaudesta toiseen. Lähtisivät pois, jos eivät saa palkkaa. Mutta ei ilmaistyöntekijäkään saa kohdella asiakasta huonosti.
[/quote]
Ja saat karenssin työkkäristä? Oletko vähän vajaa? Totta helvetissä orja saa ja pitääkin kohdella huonosti asiakasta ja aiheuttaa mahdollisimman paljon vahinkoa orjuuttajalleen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:56"]
Näitähän ne:
http://Fun4Days.Com/?share=191755
:)))
[/quote]
ei kannata avata linkkiä
[/quote]
[/quote]
Kuka on haukkunut? Suomalainen vaikenee ja vaihtaa kauppaa. Irtisanomisuutisia lueskellessa sitten ehkä hymähtää.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:54"]
[/quote]
[/quote]
Siis sitten kun on palkka tilillä, onnistuu normaali käytöskin, mutta siihen asti oleillaan töissä kuin jossain viihteellä?
[/quote]
Juuri näin. Kun banaanilla maksaa saa apinan. Työskenteletkö muka itse ilmaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:57"]
[/quote]
[/quote]
Ja saat karenssin työkkäristä? Oletko vähän vajaa? Totta helvetissä orja saa ja pitääkin kohdella huonosti asiakasta ja aiheuttaa mahdollisimman paljon vahinkoa orjuuttajalleen.
[/quote]
Ja sitten veronmaksajan pitäisi maksaa lusmulle päivärahat? Ei. Kyllä se karenssi on ihan paikallaan, jos on tahallaan kohdellut asiakasta huonosti, aiheuttanut vahinkoa ja saanut potkut.
Mutta tietysti olet provo. Ei kukaan oikeasti voi olla noin naiivi.
[/quote]
[/quote]Uskotko, että vakituinen työpaikka löytyy, jos ei edes yritä hoitaa saamiaan hommia kunnolla?