Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit kirpparilla villasukista ja -lapasista?

Vierailija
30.09.2013 |

Itse neulotut, uudet.

Onko n. 7 € ok?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis. 4-5€ voisin maksaa hyvistä.

Vierailija
2/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just myyjäisistä tyttärelle seitsemästä veljeksestä (raita?) kudotut kympillä. Kirpparilla voisin maksaa vitosen (uusina en sieltä ostais).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, teen itse.

Vierailija
4/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta vähän riippuu. Lasten koot ehkä 5-7 euroa. Aikuisten sukista maksaisin kympinkin. Kova työhän niissä on.

Vierailija
5/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta vähän riippuu. Lasten koot ehkä 5-7 euroa. Aikuisten sukista maksaisin kympinkin. Kova työhän niissä on.

Vierailija
6/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanu monet villasukat kirpparilta hinnat max. 5 e/vauvansukat, 8 e/naisten sukat, 10 e/miesten sukat. Mielelläni maksan tuon jos on hyvää lankaa, hyvin tehdyt ja kivat väriset. Koristeellisemmasta neulonnasta maksan plussaa.

Vierailija
7/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.taitomaa.fi/product/list/103/id/Desc/2

täällä on uusia villasukkia, täällä saa myydä. Taitomaa ei ota "välityspalkkiota"

Vierailija
8/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hintavia tuolla Taitomaassa, mutta ei ne hirveän paljon halvempia ole esim. tori.fi:ssäkään. Mutta kannattaa tosiaan katsoa, mistä langasta on tehty (villa, villasekoite vai keinokuitu), millainen on istuvuus jalkaan, onko kantapää kunnollinen. Lapasten kohdalla samat seikat noin yleensä. Esim. Nallesta ja Seitsemästä veljeksesta saa kestäviä sukkia ja tumppuja, mutta lanka ei ole enää niin hyvälaatuista kuin joskus ennen, vaan neulee nyppyyntyy nopeasti. Eihän se tietysti sinänsä lämmittävyyttä vähennä, mutta siisteys kärsii.

Vierailija
9/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen villasukkien suurkuluttaja mutta omat taidot ja kärsivällisyys ei vaan riitä, eikä suvussa ole villasukantekijöitä. Erityisen näteistä, tasaisesti neulotuista voisin maksaa parikymppiäkin. Minulle 7 e olisi ilman muuta sopuhinta sopivista sukista. Kirpparilla sukissa pitäisi olla myös koko merkittynä jotta ostaisin. :)

Vierailija
10/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä 4 e...ja tiedän, että ei sillä saa edes lankoja niihin, mutta kirppis on kirppis.

Vierailija
11/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi käytettyjä vikkasukkia kun uusiakin saa ainakin täälläpäin neljästä kuuteen euroon kirpparilla ja hyviä. Tiedän kyllä että aikaa menee ja ovat käsityötä, neulon joskus itse myös mutta annan, en ilkeäisi pyytää viillasukista 10-20e, se on jo ihan naurettavaa, enkä tajua kuka maksaa, no eihän se ole tyhmä joka pyytää..

Vierailija
12/12 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en tekisi niitä itse, saattaisin maksaa kympin ja ylikin. Langat on kalliita ja sukkiin menee aikaa ja vaivaa. Käsitöitä pitäisi muutenkin arvostaa enemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä