Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä työkaveri ollut lapsena koulukiusattu tai itse kiusaaja?

Vierailija
31.08.2020 |

Olen huomannut että tämä ihminen puhuu aina vaihtelevasti eri ihmisistä pahaa jollekin toiselle, mutta seuraavassa hetkessä voikin jutella tuon haukkumansa ihmisen kanssa kuin mitään ei olisi.
Hänen koko olemuksestaan huokuu usein viha ja riidanhaluisuus. En ymmärrä miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä työpaikallaan niin.

Eikö työssä kuulu hoitaa työt eikä kytätä muita, kyräillä ja osoittaa mieltä sellaisille jotka ovat täysin syyttömiä hänen pahaan oloonsa?

Tuo koko ihminen on useimmiten todella pelottava. Jos katse voisi tappaa -tyyppi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelyn ja vihamielisyyden vuorottelu on psykopaattiuden merkko, vaikka ei vielä yksinään osoitakaan työtoveriasi psykopaatiksi

Vierailija
2/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo otsikko on varmaan aika random, mutta tällainenkin vaihtoehto on käynyt mielessä, koska hänen käytöksensä tuntuu niin absurdilta aikuiselle. Ihan kuin hän olisi vihainen teini. Mietin että jos hän jotenkin yrittää nyt kostaa kiusaajilleen tällä tavalla tai jos vain on luonteeltaan kiusaaja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää kysymällä.

Vierailija
4/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviää kysymällä.

En uskaltaisi. Ties vaikka kotimatkalla tulisin paloitelluksi.

Ap

Vierailija
5/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa olla töissä ja hoitaa hommansa samalla kun juoruavat lössi kahvittelee pomon suojeluksessa. Tulee vttuiltua ja ärähdettyä sekä mulkoiltua murhaavasti.

Kotimatkalla meillä voisi olla hauskaakin.

Vierailija
6/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet työkaverisi olleen kiusattu tai kiusaaja?

Vierailija
7/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovalta jätkältä.

Katupojat on usein tuollaisia. En kyllä itse lähtisi vittuilemaan kyseisen tyylisille jampoille.

Tulisi aika pahasti pataan.

suosittelisin samaa taktiikkaa, että et kritisoi häntä avoimesti, mutta salaa muiden kanssa sitten joo.

Vierailija
8/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa ollut isoisä oli juuri tuollainen. Hän oli vastuussa kymmenistä kuolleista ihmishengistä ja sanomansa mukaan oli uhrauttanut muutamia ihmisiä, kun tarvitsi tehdä niin. Hän on sanonut suoraan ettei kadu yhtään.

Sodan jälkeenkin häntä pelättiin ja oli tunnettu kovista nyrkeistä työmaalla, jos hommat eivät edenneet hänen pillinsä tahtiin. Myös johtajat pelkäsivät häntä ja olivat hänelle mieliksi.

Hyvin pelottava ihminen. Kokenut kovia ja tottunut kontrolloimaan koko elämää ja muiden elämää. Muistan miten hän sai tolkuttomat raivokohtaukset, kun olin kaatanut sikarihyllykön vahingossa nukkeleikissä.

Hän tuli raivokohtauksen jälkeen juttelemaan hempeitä, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Itkin mummun sängyssä säikähdystä. Hän tuli hymyilevästi luokseni ja sai minut unohtamaan pelottavan kohtauksen hetkessä. Silti minä muistan sen kuin eilisen. Tuollaisia ihmisiä ovat johtajat ja erityisesti mafiajohtajat.

Kannattaa näiden ihmisten kanssa olla aika neutraaleissa väleissä.

En ikinä kyennyt luomaan isoisääni tiiviitä välejä. Hän piti minut ulkopuolella, koska olin hänelle vain pelkkä kaunis kulissi.

Vierailija
9/9 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiusattu joka on voittanut kiusaajansa on molemmat.

Kiusattuna oleminen tuo katkeruutta ja vihaa. Se on polttoainetta kostolle.

Jos haluat voittaa kiusaajat, on ainoa keino muuttua kiusaajaksi ja kiusata kiusaajia. Tehdä heidän elämästään helvettiä ja tuhota heidät lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä