Mitä voisi urheilla jos kuntosali, joukkuelajit ja lenkkeily/kävely on pois laskuista
Vihaan kuntosaleja, joukkuelajit ovat peestä ja lenkkeily ehkä maailman tylsin asia.
Minulla on pyörä, mutta mieluiten olisin vain kotona.
Millä saa parhaiten 60 min lenkkeilyä vastaavan kalorimäärän kulutettua?
Kommentit (24)
Kuntonyrkkeily, jos saat säkin asennettua himaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos *vihaa* kuntosaleja, on syytä ottaa pitkä ja syvä tuijotus peiliin.
Kuntosali on vain tila, missä on kuntoiluvälineitä.
No tämäpä juuri! Joku voisi vihdoin selittää, miksi täällä puolet porukasta "vihaa" kuntosaleja? Siellä on aerobisia laitteita niille, jotka eivät halua puntteja nostaa. Laitteilla voi tehdä kuntopiiriä, painonnostoa ja voimanostoa voi tehdä vapailla painoilla. Salien yhteydessä on usein ryhmäliikuntaa joogasta kahvakuulaan ja zumbaan. Mitä siinä oikeastaan inhotaan, kun inhotaan saleja? Liikuntaa?
En mä vihaa. Musta vaan on huvittavaa kun suurin osa kävijöistä on niitä, jotka aloittaa innolla tiukan dieetin, käy salilla vähän hutkimassa sinne tänne ja sit into loppuu ja lopetetaan kesken.
Ja siinä sit maksellaan 400e vuodessa siitä, et on parin kuukauden ajan käynyt ehkä 5 kertaa salilla. Ja saman tuloksen ois saanut kotona ihan ilmaiseksikin.
Itse oon pysynyt hyväkuntoisena ja hoikkana ihan ilmaisella lenkkeilyllä ja kotijumpalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos *vihaa* kuntosaleja, on syytä ottaa pitkä ja syvä tuijotus peiliin.
Kuntosali on vain tila, missä on kuntoiluvälineitä.
No tämäpä juuri! Joku voisi vihdoin selittää, miksi täällä puolet porukasta "vihaa" kuntosaleja? Siellä on aerobisia laitteita niille, jotka eivät halua puntteja nostaa. Laitteilla voi tehdä kuntopiiriä, painonnostoa ja voimanostoa voi tehdä vapailla painoilla. Salien yhteydessä on usein ryhmäliikuntaa joogasta kahvakuulaan ja zumbaan. Mitä siinä oikeastaan inhotaan, kun inhotaan saleja? Liikuntaa?
No ei nyt innosta maksaa jotain 40 euroa kuussa siitä, että pääsee ajamaan kuntopyörää salille. Silloinhan ne laitteet kannattaa jo hankkia kotiin jos mahtuu vaan. Salien vihaajat ei varmaan tarkoita jumppia vaan nimenomaan, että voimaharjoittelu ei miellytä.
Itse siis tykkään siitä kyllä.
Minä olen ihan tavallinen kuntoliikkuja, viisikymppinen nainen. Teen kyykkyä, mavea, lantionostoa 50 - 80 kilolla. Minulla ei ole kotona tankoa ja kymmeniä kiloja levypainoja. Naisten tyypillinen virhe onkin veivata siellä kotona niillä muutaman kilon käsipainoilla ja odottaa tuloksia.