Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1600 euroa veronpalautuksia 20 000 euron tuloistani!

Vierailija
30.09.2013 |

Kiva kiva!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:10"]

Mun aivoihin alkaa sattua, kun luen näitä hehkutuksia siitä, kuinka ihanaa on ollut, että veroprosentti on ollut ihan viturallaan koko vuoden ja sen vuoksi tulee julmetut palautukset. Ei sen veroprosentin kohdilleen laittaminen OIKEASTI ole niin vaikeaa!

[/quote]

Kuule ei haittaa vaikka sun pää räjähtäis. Pidän tahalleen prosenttini liian korkeana, koska haluan kerralla suuremman summan käteen. 

Vierailija
42/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:29"]

Mun aivoihin alkaa sattua, kun luen näitä hehkutuksia siitä, kuinka ihanaa on ollut, että veroprosentti on ollut ihan viturallaan koko vuoden ja sen vuoksi tulee julmetut palautukset. Ei sen veroprosentin kohdilleen laittaminen OIKEASTI ole niin vaikeaa!

[/quote]

Kuule ei haittaa vaikka sun pää räjähtäis. Pidän tahalleen prosenttini liian korkeana, koska haluan kerralla suuremman summan käteen. 

[/quote]

Eli et osaa itse laittaa rahaa säästötilille, vaan lainaat sen korotta valtiolle pahimmillaan lähes kahdeksi vuodeksi? :) Loistavaa taloudenpitoa!!!!! \o/

Selitys, kun et varmaan tajua mitä tarkoitan: tammikuussa 2012 liikaa maksettu vero palautuu sulle joulukuussa 2013.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole idiootti. Tulojahan tulee pitkin vuotta, ei kaikki ylimääräinen tule tammikuussa 2012. Nykykoroilla ei ole mitään merkitystä sillä, jääkö satanen tai kaks kuussa säästötilille säästöön. 

Ihan vaan jotta sulle tulis kovempi päänsärky: olen tällä tavoin säästänyt reilussa kymmenessä vuodessa yli 40 000. Ota buranaa!

Vierailija
44/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:40"]

Älä ole idiootti. Tulojahan tulee pitkin vuotta, ei kaikki ylimääräinen tule tammikuussa 2012. Nykykoroilla ei ole mitään merkitystä sillä, jääkö satanen tai kaks kuussa säästötilille säästöön. 

Ihan vaan jotta sulle tulis kovempi päänsärky: olen tällä tavoin säästänyt reilussa kymmenessä vuodessa yli 40 000. Ota buranaa!

[/quote]

Voi kulta pieni. 40 000 eur sun olisi kannattanut säästää ihan jollain muulla konstilla kuin makuuttamalla valtion kirstussa. Mutta sitä et tule ymmärtämään, joten en yritä enempää. Pus! 

Vierailija
45/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 15:46"]

Mäkin lainasin valtiolle 1900 e 29 tuhannen tuloistani. Eivät korkoa maksaneet. 

[/quote]Mikseivät maksaneet? Mulle maksavat joka kerta korkoa, niin pitäis sullekin. Katsopas sitä lappua uudelleen.

Vierailija
46/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi idootti kun et tajuu. Eihän valtion kirstussa missään vaiheessa oo ollu 40 000. Tuo summa on sijoitettu ihan muualle.

Mut ehkä sulla on liian kova päänsärky ymmärtääksesi. 

Vierailija
47/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin liikaa siksi, että maksoin samalla prosentilla kuin edellisenä vuonna. Olen yrittäjä, joten joudun ihan itse päättämään paljonko maksan.

Vierailija
48/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:16"]

Suomessa on progressiivinen verotus, ei se mitään siipeilyä ole.

[/quote]

Yrittäjät nimenonmaan ovat niitä siipeilijöitä, jotka saavat suoria yritystukia ja siihen vielä päälle takaukset, lainat, korkotuet ja kunnat maksavat nekin yrityksille innovaatiotukiaisia. On organisaatiota jotka jakaa erimuotoista yritystukea. Seurakunnatkit ovat lähteneet tähän toimintaa mukaan.

Yritykset vain kierrättävät verot valtionkautta, vai mitä ap.

[/quote]

Mistä ihmeestä sinä revit tällaisia hölynpölyjuttuja? Iso yritys on ihan eri asia kuin joku pahainen pienyrittäjä. Minä en saa mitään mistään, ainoastaan asiakkailta. 

Jokainen sentti, joka tulee tililleni, tulee suoraan asiakkaalta. Ja siitä lähtee heti kättelyssä puolet pois pakollisena yrittäjän eläkevakuutuksena ja verona. Sillä toisella puolella sitten maksan yritystilani sähkölaskun, hankin työvälineitä, mainostan itseäni jne. Hihkun onnesta, jos sen jälkeen vielä jotain jää! En todellakaan voi kierrättää mitään minkään kautta, toimin yksityisenä elinkeinonharjoittajana. Ei ole firmaa, jonka piikkiin laittaa laskun laskua. 

ap

Vierailija
49/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:34"]

[/quote]

[/quote]

Eli et osaa itse laittaa rahaa säästötilille, vaan lainaat sen korotta valtiolle pahimmillaan lähes kahdeksi vuodeksi? :) Loistavaa taloudenpitoa!!!!! \o/

Selitys, kun et varmaan tajua mitä tarkoitan: tammikuussa 2012 liikaa maksettu vero palautuu sulle joulukuussa 2013.

[/quote]Eikös se ole paskanhailee, mihin sen rahan pistää säästöön. paremman koron siitä valtiolta saa, mitä useimmilla säästötileillä. Ja noin pieniä summia ei kannata mihinkään osakkeisiin ymv sijoittaa

Vierailija
50/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Edelleen sanon sen, minkä jo aiemminkin: veroprosenttini olen laskenut niin lähelle totuutta kuin ikinä vain pystyn. Kaikki tämä palautus johtuu siitä, että sain vähennettyä verotuksessa vuoden aikana ostettuja työvälineitä. Mistä olisin voinut ennakkoveroa anoessani tietää, että kesäkuussa ostan sitä ja lokakuussa tätä ja että saan ne vähennettyä verotuksessa? Ja mikä hullu olisinkaan ollut, jos olisin ennakoinut välttämättömät työntekoon tarvitsemani ostokset, pienentänyt näin veroprosenttiani ja sitten verottaja olisikin ollut sitä mieltä, ettei ne olekaan niin välttämättömiä työnteossani! Mätkyjähän siitä olisi tullut.

ap

Vierailija
51/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:46"]

Voi idootti kun et tajuu. Eihän valtion kirstussa missään vaiheessa oo ollu 40 000. Tuo summa on sijoitettu ihan muualle.

Mut ehkä sulla on liian kova päänsärky ymmärtääksesi. 

[/quote]

Talletustili. KVG.

Vierailija
52/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:53"]

[/quote]

Edelleen sanon sen, minkä jo aiemminkin: veroprosenttini olen laskenut niin lähelle totuutta kuin ikinä vain pystyn. Kaikki tämä palautus johtuu siitä, että sain vähennettyä verotuksessa vuoden aikana ostettuja työvälineitä. Mistä olisin voinut ennakkoveroa anoessani tietää, että kesäkuussa ostan sitä ja lokakuussa tätä ja että saan ne vähennettyä verotuksessa? Ja mikä hullu olisinkaan ollut, jos olisin ennakoinut välttämättömät työntekoon tarvitsemani ostokset, pienentänyt näin veroprosenttiani ja sitten verottaja olisikin ollut sitä mieltä, ettei ne olekaan niin välttämättömiä työnteossani! Mätkyjähän siitä olisi tullut.

ap

[/quote]

Ap, anteeksi, nillitykseni ei ollut tarkoitettu sinulle. Tiedän että yrittäjien ei ole niin helppo saada prosenttia kohdalleen. Mikä mun kaaliin ei mene, on se, että peruspirkkopalkansaajat hehkuttavat täällä av:lla vuodesta toiseen kuinka ihanaa on kun tuli niiiiiiin paljon veronpalautuksia. Ihan kuin se olisi joku palkinto. Ei ole. Se on ihan omaa rahaasi, jota olet lainannut valtiolle hyvin pienellä korolla. Peruspirkkopalkansaajan on hyvin helppo säätää veroprosentti kohdalleen ja avata vaikka talletustili, jonne siirtää rahaa kuukausittain, jos tuntuu että on ylimääräistä. 

Vierailija
53/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Eikös se ole paskanhailee, mihin sen rahan pistää säästöön. paremman koron siitä valtiolta saa, mitä useimmilla säästötileillä. Ja noin pieniä summia ei kannata mihinkään osakkeisiin ymv sijoittaa

[/quote]

Juuri näin. Ja suuremmalla summalla voi sitten tehdä matkan, törsätä jouluun, ostaa osakkeita tai mitä tahansa. 

Vierailija
54/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain veronpalautuksia myöskin, tonni meni siipalle. Silti jäi tuloa joululle vähennyksistä (matkakulut ja vuokra). Oli siinä jotain rahaa koron nimelläkin maksettavaksi. Emme niin elä kädestä suuhun, paitsi että välillä oli aika tiukkaakin.

Vierailija
55/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niin aina jaksais näitä, mulla on ihan tahalleen veroprosentti yläkanttiin, että saatais joulu meillekin. Sanokaapa mulle mistä näille pienille rahoille paremman koron sais? Älkääkä vaan ehdottako pankkien talletustilejä : )

Vierailija
56/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksetut verot luokkaa 8000, palautukset pari tonnia.Veroprosentin pistin pikkaisen yläkanttiin. Korkoahan veronpalautuksille on maksettu jo monta vuotta, lapsikullat, joten pyyhkikääpä vähän sitä vaahtoa suupielistä. Suurin osa minun palautuksistani tulee kuitenkin työmatkakustannuksista, joita ei hyväksytä ennakonpidätyslaskelmaan etukäteen. 

Vierailija
57/57 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 18:05"]

Mulla maksetut verot luokkaa 8000, palautukset pari tonnia.Veroprosentin pistin pikkaisen yläkanttiin. Korkoahan veronpalautuksille on maksettu jo monta vuotta, lapsikullat, joten pyyhkikääpä vähän sitä vaahtoa suupielistä. Suurin osa minun palautuksistani tulee kuitenkin työmatkakustannuksista, joita ei hyväksytä ennakonpidätyslaskelmaan etukäteen. 

[/quote]

Äitikulta, ei kukaan ole väittänyt ettei valtio maksaisi korkoa palautukselle. Rivien välissä on väitetty, että parempaa korkoa voisi jostain saada.

Jaa mitäs ne sellaiset työmatkakustannukset on, mitä ei hyväksytä etukäteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi