Miksi kaikki Sofia Ruusilaa käsittelevät ketjut poistetaan?
Aihetta käsitellään Iltalehdessä ja muissakin medioissa, miksei tästä saa keskustella AVlla?
Kommentit (323)
Sofia haluaa ilmeisesti mahdollisimman paljon kohua ja julkisuutta asian tiimoilta, kun anteeksi pyyntökin on noin hankala suorittaa.. No minkäs sille tekee jos ihminen on niin ylpiä. Ikävää mainosta Elixialle ja Sofialta todella lapsellinen temppu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:35"]
Meneeköhän tää nyt jo vähä fanaattiseksi...ilmeisesti misu on saanut potkut monsterilta. Ei löydy enää nettisivuja.
[/quote]
Seuraava osoite johti aiemmin Ruusilan Monster-kuviin.
http://www.monsterenergy.com/fi/fi/monstergirls/sofia-ruusila-2/
Nyt vastaus on:
>>>>>>>
WHOOPS, OUR BAD...
The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
>>>>>>>
Täältä löytyy nykyiset Monster-tytöt eikä Ruusilaa enää näy kuvissa.
http://www.monsterenergy.com/fi/fi/monstergirls/steffy/
Taisi some-boikotti tehota.
[/quote]
HAH HAH. Jospa some-kiusaajat alkaisivat ottaa tästä opikseen.
HYVÄ jos Monsterikin tajusi ettei tuollainen "mainoskasvo" tee heidän tuotteelleen hyvää...! Pisteet kotiin Elixian lisäksi Monsterin suuntaan. :)
Ei tähän voi sanoa muuta kuin, että sitä saa mitä tilaa, Sofia.
Tai:
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tai:
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Mutta ennen kaikkea, Sofia, oletko koskaan kuullut tällaista:
Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Et? Niin mä vähän arvelinkin.
Nyt otti ohraleipä. Lähtee duunitkin alta..
Eiköhän tosta iltapaska tai jäteseiska kohta uutisoi.
Melkein tekis mieli tuntea jo sympatiaa Rusinaa kohtaan. Mutta ei kyllä pysty. Aikuinen kiusaaja, niin taistelen vaikka viimeiseen asti, ettei pääse sympatiaa heltymään.
Onko muuten sen nykyinen salipaikka tullut ilmi? Uskaltaako siellä enää kukaan käydä sen kans yhtä aikaa?
Sohvi täällä alapeukuttamassa :) Mee nukkuun, että jaksa aamulla taas maalata huulia. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:21"]
Kumitissin sais lähettää venäjälle huoraksi. Hyi vittu mikä ämmä.
[/quote]
Ei kauheesti tienais siellä. Tyttöjen taso vähän eri luokkaa kuin Suomessa nääs.
Ootte muuten AV-ämmät karseita haaskalintuja. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 22:53"]
Ootte muuten AV-ämmät karseita haaskalintuja. Ei mulla muuta.
[/quote]
:D
Mutta ei sentään pilkata viattomia ihmisiä somessa!
Tällästä julistetta jaetaan pitkin Helsingiä.
http://static.ylilauta.org/files/l5/orig/1380653683915176.jpg/ruusila.jpg
Vai kampanjoi ylilaudan pojat nettikiusaamista vastaan? Muistan eräitäkin tänne linkattuja "säikeitä" lukeneeni, mm. kun keksitte blogisti Pipsan. Ylilaudan nettikiusaaminen vetää vertoja AV-palstalle kevyesti, vaikka täälläkin on pimeätä sakkia. Muuten ihan kiva idea.
Mitäpä Sofialta voi odottaa kun neste noussu niin paljon hattuun että kuvottaa koko ihminen. Itse treenaa tissit kainaloissa, joten ei pitäisi valittaa mistään toisen pukeutumisesta mitään. Kumpa löytyisi joku kuva sofiasta joissa hän on jossain 'rääsyissä' (ei siis mitään muotia päällä) ja levittää se nettiin, ei varmaan neidistä tuntuisi kivalta, tosin hänelle on taidettu opettaa että raha kasvaa puussa. Nikohan sille kaikki jutut ostaa, ei sofia maksa ite mitään
Hyvä juliste, mutta onko se vain photoshopattu? Tuossa käy ilmi hyvin totuus, tuotahan monet mietti jo ennen tätä tapausta. Sofia vain näytti, ettei ne mietteet ole aina ihan tuulesta temmattuja. Valitettavasti...
Sofia Ruusila on antanut kasvot nettikiusaajille.
Mä olen lukenut monia blogeja, joissa on kuvia mm. just Elixiassa otettu kesken treenailun. Että vähän tarkempaa huolta voisivat pitää tuosta kuvaamiskiellosta...