Miksi kaikki Sofia Ruusilaa käsittelevät ketjut poistetaan?
Aihetta käsitellään Iltalehdessä ja muissakin medioissa, miksei tästä saa keskustella AVlla?
Kommentit (323)
Mä en nyt ymmärrä mikä tossa miehen vaatetuksessa tai tyylissä nyt oli sellasta, että piti netissä naureskella. Miehellä on maastokuvioiset shortsit, teepaita, puhtaan näköiset sukat, salilla käymiseen sopivat jalkineet..? Hän ei nyt vain sopinut Sofia R-N:n käsitykseen siitä, minkä näköisiä treenaajia hänellä pitäisi olla ympärillään? Maailmahan on häntä varten...
Menkää tsekkaan sohvin instagramista, siellä toiseks uusimman kuvan kommenteissa ymmärretään ihanan sohvin tempausta. Voi jessus mitä kanoja maa päällään kantaa! Nolointa on se että muija ei tajuu ees hävetä. Aikuinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:07"]
Menkää tsekkaan sohvin instagramista, siellä toiseks uusimman kuvan kommenteissa ymmärretään ihanan sohvin tempausta. Voi jessus mitä kanoja maa päällään kantaa! Nolointa on se että muija ei tajuu ees hävetä. Aikuinen ihminen.
[/quote]
En todellakaan tsekkaa kyseisen tipun kuvia. EVVK
Mä niin kannatan tuota jonkun ehdottamaa kampanjaa! Kaikki vaan salille tuollaisissa kamppeissa. Hitto, että sieppaa tuollanen pintaliitäjä ääliö.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:16"]
Minusta jokaikisen kuntosalilla kävijän asuvalintoja voi ja saa kritisoida. Kuvia ei tule julkaista yleisessä netissä, se on eri asia.
Mutta en lähtisi tuomitsemaan Sofiaa sinänsä siitä, että pitää kyseistä asua mauttomana. Käsi sydämelle, kuinka moni täällä Sofiaa haukkuneista itse käyttäisi tuollaisia tennissukkia A) Elixiassa tai B) Kotikunnan kansalaisopiston jumppakurssilla kansakoulun liikuntasalissa?
Itse en käyttäisi kummassakaan, ja mielestäni minulla on hyvä maku.
sama juttu ultralyhyiden shortsien kanssa: maastokuiso on täysin out, eikä hikoileville karvaisille koiville tekisi huonoa ihan tavalliset siistit verkkarihousut. Näin et jätä hikilammikkoa laitteeseen seuraavan käyttäjän iloksi.
[/quote]
MISSÄ tuollaisia urheilusukkia käytettään jos ei juuri urheillessa? Onneksi meilläpäin ei asu noin pinnallista porukkaa vaan jokainen kulkee salilla ja muissa harrastuksissa just niissä vaatteissa kuin haluaa eikä kukaan niitä ihmettele.
Toisekseen, mistä lähtien maastokuosi on ollut out? On todellakin in.
Jos kuvaaminen on säännöissä kielletty, niin jäsenet voivat olettaa että heitä ei kuvata. Kyseessä on siis salakatselu ja salakuvaaminen ja kun ne kuvat laitetaan nettiin, niin teko on törkä.
Julkisrauhan rikkomisesta maksimirangaistus on 6kk vankeutta, salakatselusta maksimirangaistus on 1v vankeutta, yksityiselämää loukaavan tiedon levittämisestä voi saada 2v vankeutta. Tässä puhutaan siis hyvin vakavista rikosnimikkeistä. Veikkaanpa että Sofia ei tästä ilman tuomiota tule selviämään. Vankeutta tulee, mutta ensikertalaisena ehdollisena.
Siis mitä IHMETTÄ??!!?? Mitä hemmetin itseään täynnä olevia paskoja saleilla käy?? Ei tulis mieleenikään haukkua tai naureskella ketään salilla. Miksihän se mies siellä on? NIIMPÄ!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 22:30"]
Siis mitä IHMETTÄ??!!?? Mitä hemmetin itseään täynnä olevia paskoja saleilla käy?? Ei tulis mieleenikään haukkua tai naureskella ketään salilla. Miksihän se mies siellä on? NIIMPÄ!
[/quote]
No niinpä. Itsellä kun ei tulisi mieleenkään haukkua ja arvostella toisia salilla (tai muuallakaan), niin mä olen suorastaan järkyttynyt, että OIKEASTIKO sellaista joku harrastaa.
Mä olen kyllä ihan liian sinisilmäinen...
eikös tuo sen instagram-kuva ole elixiasta? eikö ne ole tuollaisia vihreitä värityksiltään? kuva on ladattu kuusi tuntia sitten eli ellei ole vanha kuva niin yhähän hän elixialla käymistä jatkaa? tosin enpä ole koskaan elixialla käynyt etten tiedä miltä siellä näyttää, mutta muistelisin saaneeni joskus mainoksen ja se oli vihreä sävyltään.... :D
taitaa kuitenkin olla päivän vanha kuva ja kommentti on se, joka on kuusi tuntia vanha :)
Sofia Ruusila vähättelee salikohua: "Puhetta tähän maailmaan mahtuu"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013093017551397_vi.shtml
Napsiikohan se itsestään kuvia koko ajan salilla, vai miksi sillä on puhelin mukana treeneissä? Tässä on mun huulet *postaus fb:hen*, tässä on mun haukkalihas ja huulet *postaus fb:hen*, täs juon vettä mun huulilla *postaus fb:n*, ..
Keskittyis treeneihinsä :-)! Ei ärsyttäis ne epätäydelliset ihmisetkään sit niin paljon.
Mä en kehtaisi enää näyttää naamaani aivan heti ihmisten ilmoilla. Eikö tuo todellakaan osaa hävetä ja katua?
Huvittaa noi sen omakuvat, kaikissa sama jähmeä ilme ja asento (puoliprofiili), huulet tottakai sexysti töröllään.
Aivan järkyttävän lapsellista käytöstä! Viimenen silaua on kyl se, että Sofia poistaa kaikki vähänkin kriittiset kommentit hänen IG kuvistaan ja estää kommentin laittajan. Hei ihan oikeasti, ootko tosissas???
Kommenttini poistettiin välittömästi ja jouduin kieltolistalle tällä kommentilla:
Miksi oot poistanut kaikki rakentavaa kritiikkiä antavat kommentit ja estänyt niiden esittäjät? Kolahtiko niin pahasti egoon? Kukaan ei ollut täällä sua mollannut vaan sun mautonta ja lapsellista käytöstä. Miksi et voi nöyrästi pyytää anteeksi vaan jatkat selittelyä ettet ole tehnyt mitään väärää? Missä sun moraali on? Valitettavasti sananlasku "moni kakku päältä kaunis" taitaa pitää paikkansa.
Eikö tällä julkkiksella ole publicistia, joka vähän neuvoisi noissa lausunnoissa? Nythän tämä menee aina vaan pahemmaksi kerta kerralta, kun suunsa avaa. Tuosta suosta ei häntä pian nosta kukaan.
Nyt ekan kerran näin tuon kohutun kuvan enkä todellakaan ymmärrä mitä vikaa noissa vaatteissa on. Typerää käytöstä tytöltä.
Kuten tuossa aiemminkin mainittiin, Sofia on postannut instagrammiin uuden kuvan joka on otettu kuntosalin pukuhuoneessa ja taustalla näkyy joku ulkopuolinen ihminen. Veikkaisin, että tuokin kuva on otettu elixiassa, sillä itse olen kyseisessä ketjussa käynyt (tosin eri kaupungissa) ja ovet & pukukaapit olivat juuri tuon sävyistä vihreää (elixian tunnusväri). Ja pukuhuoneessa kuvaaminenhan on kaiken järjen mukaan ehdottomasti kielletty. Jos joku jaksaa, tuon voisin ilmiantaa elixialle ja iltapäivälehdille. Esim facebookissa. Itselläni ei ole sinne tunnuksia. Sofia on kyllä itse tilannut tämän paskamyrskyn päälleen, joten annetaan sataa lisää ;)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=424518790985908&set=a.125530694218054.19865.100002833738271&type=1