Miksi kaikki Sofia Ruusilaa käsittelevät ketjut poistetaan?
Aihetta käsitellään Iltalehdessä ja muissakin medioissa, miksei tästä saa keskustella AVlla?
Kommentit (323)
No neidon älykkyydestä..
Joku kerta Seiskassa esitteli sivutolkulla kuinka monta ja monen tonnin laukkua ja kenkää on ostettu jne. Ja sitten meni vähän sommi suukkuun, kun toimittaja sanoi että kun sun tulot on joku luokkaa 1500e/vuosi (en nyt tarkkoja muista), nii ei sitten oikeen osannu selittää.. ja miten sen heidän firmansa kanssa oli, kun ei oikeen tiiä ja muista ja jne.
Joku tuollanen juttu, en tosiaan tarkalleen muista, mutta verottaja ois voinu kiinnostua.
Tässä oli hyvä opetus kaikille netin käyttäjille. Kaikkea mitä päässä liikkuu ei todellakaan kannata laittaa nettiin. Siitä voi olla jälkiseuraamuksia.
Jokaisen pissa-Liisan kannattaisi nyt katsoa peiliin ja miettiä kannattaisiko hanaa alakerrasta vähän aukaista, että pinta laskisi yläkerrassa senverran että pystyisi ajattelemaan muitakin kuin itseään.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 18:27"]
No neidon älykkyydestä..
Joku kerta Seiskassa esitteli sivutolkulla kuinka monta ja monen tonnin laukkua ja kenkää on ostettu jne. Ja sitten meni vähän sommi suukkuun, kun toimittaja sanoi että kun sun tulot on joku luokkaa 1500e/vuosi (en nyt tarkkoja muista), nii ei sitten oikeen osannu selittää.. ja miten sen heidän firmansa kanssa oli, kun ei oikeen tiiä ja muista ja jne.
Joku tuollanen juttu, en tosiaan tarkalleen muista, mutta verottaja ois voinu kiinnostua.
[/quote]
Muistan tuon jutun. Siitä on jo aikaa kun juttu julkaistiin.
Joo on jutusta jonkin aikaa. Kahvihuoneessa naureskeltiin :D
Löytyisköhän jostain internetin ihmeellisestä maailmasta..?
-se joka kirjoitti seiskan jutusta-
Tempaus oli ylittänyt uutiskynnyksen FOX televisiokanavan Seiska news -ohjelmassa.
Sofia Ruusila varmaan ajattelee: Mission accomplished
Ihan oikeasti, mitä tämä nainen on tehnyt naamalleen?? Oli joskus kaunis nainen, mutta nyt naama täynnä muovia. Järkyttävän näköistä. Käytös vielä kamalampaa, olin kuvitellut Sofian olevan jotain ihan muuta.
Minusta jokaikisen kuntosalilla kävijän asuvalintoja voi ja saa kritisoida. Kuvia ei tule julkaista yleisessä netissä, se on eri asia.
Mutta en lähtisi tuomitsemaan Sofiaa sinänsä siitä, että pitää kyseistä asua mauttomana. Käsi sydämelle, kuinka moni täällä Sofiaa haukkuneista itse käyttäisi tuollaisia tennissukkia A) Elixiassa tai B) Kotikunnan kansalaisopiston jumppakurssilla kansakoulun liikuntasalissa?
Itse en käyttäisi kummassakaan, ja mielestäni minulla on hyvä maku.
sama juttu ultralyhyiden shortsien kanssa: maastokuiso on täysin out, eikä hikoileville karvaisille koiville tekisi huonoa ihan tavalliset siistit verkkarihousut. Näin et jätä hikilammikkoa laitteeseen seuraavan käyttäjän iloksi.
Täytyy kyllä sanoa, että nyt jäi Elixian jäsenyys hankkimatta. Olen aloittamassa uudelleen kuntoilua tauon jälkeen ja olin menossa sinne. Olen ollut jäsen kolmisen vuotta silloin, kun aloittivat koko konseptin ja silloin tykkäsin kovasti käydä. Salit olisivat myös kannaltani hyvissä paikoissa, hyvät parkkipaikat, jne...
Mutta mutta. Minulla on 20 kg ylipainoa. Treenivaatteeni ovat asialliset ja ihan merkkituotteet, mutta isojen tyttöjen mallistosta. Jos kyseisestä kuntosaliketjusta on tullut tämän Sofian kaltaisten parikymppisten paikka, jossa muille kuin plastiikkakirurgilla käyneille huipputreenatuille naisille naureskellaan selän takana, niin ei sellaisessa tee mieli käydä. Haluan keskittyä treenaamiseen, kunnon kohottamiseen, painon pudottamiseen, en siihen, mitä muut salin käyttäjät minusta ajattelevat.
Kun usea tässä ketjussa ihmetteli, että miksi ei menisi enää Elixiaan, kun he reagoivat tähän tilanteeseen nopeasti. Reagoivat, joo, mutta kyllä tuo Sofian käytös ja hänen FB-kavereidensa kommentit kielivät siitä, millaista väkeä siellä sitten nykyään varmaan muutenkin käy - tai minulle syntyi nyt tällainen mielikuva Elixiasta ja sen asiakkaista tämän tapauksen pohjalta. Mielestäni kyseinen nainen on tehnyt tälle kuntosaliketjulle imagollisesti todella paljon hallaa tällaisen tavallisen ihmisen silmissä, ihme, jos ei joudu asiasta jonkinlaiseen korvausvastuuseen.
Voin sanoa, että jos näkisin tämän Sofian jollain kuntosalilla, jossa itse kävisin, niin en menisi siihen paikkaan enää uudestaan.
Mutta tästä tuli nyt hyvää opetusmateriaalia. Mediakasvatuksen tunneilla voidaan nyt pohtia oppilaiden kanssa sitä, millaista nettietikettiä tulisi noudattaa ja miksi ja mitä voi seurata, jos menee verkossa täräyttämään kaikki ajatuksensa tuosta noin vaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:35"]
Täytyy kyllä sanoa, että nyt jäi Elixian jäsenyys hankkimatta. Olen aloittamassa uudelleen kuntoilua tauon jälkeen ja olin menossa sinne. Olen ollut jäsen kolmisen vuotta silloin, kun aloittivat koko konseptin ja silloin tykkäsin kovasti käydä. Salit olisivat myös kannaltani hyvissä paikoissa, hyvät parkkipaikat, jne...
Mutta mutta. Minulla on 20 kg ylipainoa. Treenivaatteeni ovat asialliset ja ihan merkkituotteet, mutta isojen tyttöjen mallistosta. Jos kyseisestä kuntosaliketjusta on tullut tämän Sofian kaltaisten parikymppisten paikka, jossa muille kuin plastiikkakirurgilla käyneille huipputreenatuille naisille naureskellaan selän takana, niin ei sellaisessa tee mieli käydä. Haluan keskittyä treenaamiseen, kunnon kohottamiseen, painon pudottamiseen, en siihen, mitä muut salin käyttäjät minusta ajattelevat.
Kun usea tässä ketjussa ihmetteli, että miksi ei menisi enää Elixiaan, kun he reagoivat tähän tilanteeseen nopeasti. Reagoivat, joo, mutta kyllä tuo Sofian käytös ja hänen FB-kavereidensa kommentit kielivät siitä, millaista väkeä siellä sitten nykyään varmaan muutenkin käy - tai minulle syntyi nyt tällainen mielikuva Elixiasta ja sen asiakkaista tämän tapauksen pohjalta. Mielestäni kyseinen nainen on tehnyt tälle kuntosaliketjulle imagollisesti todella paljon hallaa tällaisen tavallisen ihmisen silmissä, ihme, jos ei joudu asiasta jonkinlaiseen korvausvastuuseen.
Voin sanoa, että jos näkisin tämän Sofian jollain kuntosalilla, jossa itse kävisin, niin en menisi siihen paikkaan enää uudestaan.
Mutta tästä tuli nyt hyvää opetusmateriaalia. Mediakasvatuksen tunneilla voidaan nyt pohtia oppilaiden kanssa sitä, millaista nettietikettiä tulisi noudattaa ja miksi ja mitä voi seurata, jos menee verkossa täräyttämään kaikki ajatuksensa tuosta noin vaan.
[/quote]
Vain opettaja voi olla noin huonolla itsetunnolla varustettu puupää. Muista myös, että ei kannata mennä uimarannalle, koska siellä käy ihmisiä, jotka eivät pidä toisten ulkonäöstä. Älä näyttäydy oikeastaan missään, koska joku on saattanut jopa Cittarissa ajatella toisesta ihmisestä pahaa. Saatat olla seuraava uhri!
http://mobile.monsterenergy.com/fi/fi/monstergirls/sofia-ruusila-2/
Nyt kaikki laittamaan palautetta tuonne, enpä usko että haluavat enää kauaa sponsoroida ja promotoida tuollaista syrjintää :D
Hävettääköhän ja kaduttaakohan noita Sofian postausta FB:ssa kompanneita nyt yhtään?
Elixia antaa suomiuroiden treenata maastovaatteissa ja potkivat missit pihalle. Varsinaisia bisnesneroja!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:35"]
[/quote]
Vain opettaja voi olla noin huonolla itsetunnolla varustettu puupää. Muista myös, että ei kannata mennä uimarannalle, koska siellä käy ihmisiä, jotka eivät pidä toisten ulkonäöstä. Älä näyttäydy oikeastaan missään, koska joku on saattanut jopa Cittarissa ajatella toisesta ihmisestä pahaa. Saatat olla seuraava uhri!
[/quote]
Kiitos vaan tästäkin rohkaisevasta kommentista. Olitko sinäkin Elixian asiakas, vai?
Voin kertoa, että en häpeile itseäni. Olen makkaroineni ja jenkkakahvoineni jopa ihan julkisesti esittänyt itämaista tanssia ja kehtaan kyllä käydä uimarannalla - mutta siellä käykin "koko kansa" kurttuisista mummuista pikkumuksuihin.
Katsoisin, että minulla on hyvä itsetunto. Olin kuitenkin yläasteella itse koulukiusattu ulkonäön vuoksi, kunnes opin pitämään puoleni. En voi sille mitään, että nyt, kun painoa on tullut liikaa, niin en todellakaan koe treenatessa olevani omimmillani enkä mukavuusalueellani. Kyllä se aluksi on pieni kynnys lähteä ylipainoisena ja osaamattomana sinne salille. Tässä tilanteessa en todellakaan kaipaa jotain kaksikymppisiä naisia tirskumaan selkäni taakse tai hihittelemään asuvalinnoilleni pukukopissa, somesta puhumattakaan. Jo ajatuskin tästä mahdollisuudesta voisi johtaa siihen, että sinne salille ei olisikaan kiva lähteä. Ja miksi sitoutua mahdollisesti useaksi vuodeksikin kuntosalin jäsenyyteen, jos siellä salilla ei tule mukava fiilis ja sellainen olo, että tämä on mun paikka?
Nyt minulle tuli tästä kohusta sellainen olo, että Elixia ei ehkä olekaan minun kaltaisteni kuntoilupaikka. Onhan muitakin vaihtoehtoja. Toki olen väärässä, varmasti Elixiassa käy kaikenlaisia ihmisiä ja tuskin siellä naureskeltaisiin minulle, ainakaan päin naamaa. Mutta kyse onkin MIELIKUVISTA ja Sofia onnistui nyt käytöksellään synnyttämään minun mielessäni sellaisen mielikuvan, että ei tuonne, kiitos.
En ole koskaan ollut kovin liikunnallinen ihminen. Yritin yhdessä vaiheessa aloittaa jazztanssia, toisessa aerobicia. Vaikka kyseessä oli alkeiskurssit, niin muut kävijät oli tunneilla pääasiassa niitä "kantiksia", jotka osasi jo kaikki liikkeet ja kävi kahdet, kolmet tunnit päivässä, kaikki mahdolliset siis. Kokemusta on siitä, että alkeiskurssin ohjaaja ekalla tunnilla vetää sen jazztanssitunnin vain niille "kavereilleen", jotka jo osaa kaiken. Kiljuu siellä edessä, että nyt tehdään joku houkkipoukki, joku monimutkainen askelkuvio, kaikki muut osaa jo, itse et tiedä mihin kääntyisit. Arvaa tuleeko monta kertaa lähdettyä uudelleen tuollaiselle tunnille? Olen kokenut sellaista jo ihan tarpeeksi, en todellakaan hanki jäsenyyttä kuntokeskukseen, jossa taas olisi vastaavanlainen tilanne edessä.
Kävin myös yhdellä salilla kuntopiirissä. Vetäjä käski tekemään vastalihasliikkeitä. En pystynyt siihen liikkeeseen, ilmoitin asiasta, vetäjä käski mun tehdä toista liikettä. En pystynyt siihenkään. Kyllä se vetäjä silloin virnuili, helpotti liikettä entisestään mulle. Kyse oli alkeisryhmästä tässäkin - mutta ei ne muut kyllä olleet mitään vasta-alkajia. Arvaa, oliko jatkossa kiva käydä siinä ryhmässä?
No missäs tämä eukko nyt treenaa? En halua tehdä takareisilaitteissa liikkeitä, jos edessä on silikonitissinen ja ankanhuulinen, ruma ämmä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 19:16"]
Minusta jokaikisen kuntosalilla kävijän asuvalintoja voi ja saa kritisoida. Kuvia ei tule julkaista yleisessä netissä, se on eri asia.
Mutta en lähtisi tuomitsemaan Sofiaa sinänsä siitä, että pitää kyseistä asua mauttomana. Käsi sydämelle, kuinka moni täällä Sofiaa haukkuneista itse käyttäisi tuollaisia tennissukkia A) Elixiassa tai B) Kotikunnan kansalaisopiston jumppakurssilla kansakoulun liikuntasalissa?
Itse en käyttäisi kummassakaan, ja mielestäni minulla on hyvä maku.
sama juttu ultralyhyiden shortsien kanssa: maastokuiso on täysin out, eikä hikoileville karvaisille koiville tekisi huonoa ihan tavalliset siistit verkkarihousut. Näin et jätä hikilammikkoa laitteeseen seuraavan käyttäjän iloksi.
[/quote]
Miksi ihmeessä kanssakuntoilijoiden asuja pitäsi kritisoida? Ootko ihan vajaa?? Mua ei kiinnosta vittuakaan, mitä jollain on päällä, KUNHAN on vaatteet päällä.. toisin kun rouva ruusilalla, näkyy treenaavan tissiliivisilteen. Ja toisekseen tennissukissa ei ole mitään vikaa, kunhan en niitä joudu nuuskimaan :D Ja daa daa, missäs tynnyrissä oot eläny, maastokuosihan nyt JUST niin IN että ei mitään?? Hahha, ootko hiukan vajakki?? :D
Ja en oo ikinään kenenkään hikoilevan jaloista, en itse ainakaan hikoile. En tiedä mikä luonnonoikku sä olet karvaisine hikoilevine jalkoines. :D :D Vajaa!
Hyvä on Sofian toisten tyylejä arvostella ku itse hän kopioi häätyylinsäkin Kardashianilta :)
Pilasi totisesti sekä Sofian että Elixian maineen. Hyi kuinka tökeröä käytöstä!
Tähän taisi loppua mainos- tai pr-keikat. Tosin kukapa tollasta alienin näköstä olisi enää muutenkaan tuotteensa keulakuvaksi halunnut.