Onko Elixia vastannut?
Teille jotka lähetitte palautetta Ruusilan käytöksestä?
Kommentit (8)
"Se on epämiellyttävää muita salietikettä noudattavia kohtaan." Ai noudattaviin, kuten pikkurouvaan itse?
:D Ehkä soffi ottaa opikseen tästä! Hienosti toimittu Elixian puolesta. Saas nähdä mikä sali ottaa ruusilan avosylin vastaan. Ja mun mielestä aika nolo puolustus.. olis nyt ollu reipas ja pyytäny rehdisti anteeks toimintaansa. Niin ja kuvassa mun mielestä oli kyl shortsit tän tyypin jalas, ei kalsarit..
Minä laitoin kyselyn ja kuvan eilen Miika Huotarille. Hän vastasi minulle heti ja asiallisesti. Eli oli samaa mieltä sofian tempusta kuin suurin osa täällä av:llakin, eli ei ole lainkaan hyväksyttävää.
On niin törkeää käytöstä, ettei uskoisi enää tuon ikäiseltä. Ok, en tiedä Sofian ikää, mutta ei se enää mikään ihan teini taida olla.
Toivottavasti se saa samalaisen sanktion kuin tavistallaajakin saisi eikä mitään lievennyksiä julkkistaustansa vuoksi. Ainakin tuon IL:n jutun perusteella on nyt saamassa "potkut" salilta? Olisi ihan oikein! Ja päälle parin vuoden porttikielto.
Minä sain vastauksen, että tälläinen toiminta johtaa irtisanomiseen.
linkkasin täältä muutaman ketjun Elixian fb-sivuille ja sain vastauksen että Sofiaan ollaan oltu yhteydessä ja pahoittelivat asiaa.
Kannattaa teidän jotka olette palautetta laittaneet vielä kiittää Elixiaa siitä että puuutuivat moiseen typerään käytökseen nopeastin ja muuten asia hoidettiin hyvin. Nyt itsekin uskallan taas mennä salille, minusta nimittäin saisi varmasti ihan kamalia kuvia napsittua someen kun treenaan. :(
Katsopas Iltalehden sivua http://www.iltalehti.fi/viihde/2013093017548430_vi.shtml