Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa rajat työpaikan flirttailulle?

Vierailija
29.09.2013 |

Yksi mies on flirtannut minulle yksipuolisesti. Sanon aina, että "älä viitsi" ja lähden pois, nauran kuitenkin päälle koska en ole halunnut olla liian tosikko. En lähesty itse ko. miestä koskaan kahvihuoneessa, puhun vain pakolliset työasiat jolloin hän kuittaa jotain, keksii kaikesta jonkin kehun tai vihjailun aiheen. 

Toinen työkaveri taas vitsailee aviomieheni kustannuksella, esim. kun pyöräilen töihin hän sanoo "miehesi tykkää, kun pidät kroppasi kunnossa" tai jotain vastaavia tilanteita. Olen ohittanut ne vaihtamalla puheenaihetta. Tällä miehellä on työyhteisössä paljon valtaa ja en halua nousta häntä vastaan, esimies on ollut hänen kaverinsa yli 10 vuotta ja on samaa "hyvä veli" -verkkoa.

Olen sanonut molemmille, että kerron miehelleni kaiken. Vihje ei näytä menevän perille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisuuskaan ei auttanut, joten kuvittelin pääseväni helpommalla itse suhtautumalla huumorilla. 

Vierailija
22/24 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ottaisi flirttailuna sitä, että joku sanoo minun pitäväni kroppaani kunnossa miestäni varten! Kuittaisin tuon yksin kertaisesti sillä, että pidän kropastani huolta itseni takia. Ihme tosikko olet ap ja taidat nyt vähän luullakkin itsestäsi liikoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhden miehen kerran suorastaan säikähtämään kun hyvin asiallisesti ja tiukasti kahdenkesken ilmoitin hänelle etten siedä moista käytöstä. Jos et ole uskaltanut suoraan sanoa, mies luulee että on lupa jatkaa. Jos senkin jälkeen jatkaa, on syytä sitten ilmoittaa että kyseessä on seksuaalinen häirintä. Mutta luulisin että mies ymmärtää jo tuosta ensimmäisestä viestistä.

Vierailija
24/24 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla lailla takaisin. Jos ukkeli on pyöreähkö kysy eikö vaimo valita kaljamahasta. Tai koita keksiä joku kohteliaisuus takaisin joka ei olekaan kohteliaisuus. Jos hän sanoo jotain ulkonäöstä sano vaikka 'sullakin on kivat kulmkarvat. Tai ois jos nyppisit ne.'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme