Suhteessa varattuun mieheen
Millaisia kokemuksia teillä on kakkosena olemisesta?
Mulla on itsellä ollut suhde varattuun mieheen reilut pari vuotta. Aika nopeasti jäätiin avovaimolle siitä kiinni. Mies otti muhun vähän etäisyyttä ja kertoi kotona että juttu on ohi. Muutaman kuukauden päästä jatkettiin suhdetta se on jatkunut tähän päivään. Oon käsittänyt ettei avovaimolla ole mitään tietoa tästä meiän suhteesta vaan luulen sen päättyneen jo silloin aikoja sitten. Olen tavannut miehen sukulaisia ja ystäviä, muttei kukaan koe asiakseen kertoa tätä avovaimolle. Olen hyväksynyt sen ettei mies minua valitse, mutten voi sille mitään, että rakastan häntä ja tyydyn siihen mitä pystyn tällä hetkellä häneltä saamaan.
Kommentit (9)
Surullista, mies pitää ihan pilkkanaan avovaimoaan. Mikä tuollaisessa miehessä kiehtoo?
Mä olen itse suhteessa sinkkumieheen, ihanaan sellaiseen, mutta olen myös naimisissa ihanan miehen kanssa. :/
Ei nämä tilanteet helppoja ole, johonkin sattuu aina. :(
Miksi rakastat häntä? Onko sinulla kaiken suhteen noin kamalan huono maku?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:54"]
Joo mutta en ollut toinen vaan neljäs nainen. Luulin olevani toinen. Sain kondylooman.
[/quote]
Hih :) Sitä saa mitä tilaa... ja ahneella on syylänen loppu :)
T: kondyloomaisen vaimo
Kyllä se niin on ettei toisen "omaan" mennä koskemaan - vaikka kyseinen tyyppi sattuisi kuinka vonkaamaan. Selkäranka suoraksi aloittaja (vaikka provoltahan tämä kuulostaa).
Joo mutta en ollut toinen vaan neljäs nainen. Luulin olevani toinen. Sain kondylooman.