Yh:t missä paneskelette uusien hoitojenne kanssa?
Kommentit (12)
Naimisissa olevat: missä paneskelette nykyistä ukkoanne/akkaanne, jos ette saa lastenhoitajaa mistään?
Siis eikö kukaan tajunnut kysymystä vai ei vain halunnut tajuta?
En ole ap, mutta ainakin mun ymmärtääkseni kyse on siitä, että sitä uutta suhdetta ei vielä halua lapsille esitellä, joten missä voi tavata, jos lapsi on vielä sen verran pieni ettei itsekseen pärjää?
Mä oon tavannut ihan kotona. Jos on tullut kun lapset hereillä niin olen esitellyt vaan kaverina joka tuli kahville. Ja touhut tietty aloitettu vasta kun lapset nukkuu.
Olen "totaali-yh" kuten joku tossa mainitsi, ja aina olen saanut hoitajan. Nyt on vielä niin pieni vauva ettei mistään mitään tajua joten voisin pyytää miehen kotiin vaikka olisikin vauva kotosalla, en kyllä mielellään. Mutta kun kasvaa vanhemmaksi, täytyy aina saada joku hoitamaan. Onneksi mulla on paljon vapaaehtoisia oikein jonossa :D (mummi ja vaari, kummit...) Vasutaus siis kysymykseen: kotona paneskelen.
Mitä ne ovat...???
T. yh joka ei ole avioeronsa (8 vuotta sitten) jälkeen enää paneskellut kenenkään kanssa
Mä silloin kun lapset on isällään, joko mun luona tai miehen luona. Ei tulisi mieleenkään tuoda kotiin ketään äijää kun lapset on täällä. Joskus myös lapset ollu naapurissa :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 23:27"]
Mitä ne ovat...???
T. yh joka ei ole avioeronsa (8 vuotta sitten) jälkeen enää paneskellut kenenkään kanssa
[/quote]
sama täällä paitsi seksittömiä vuosia on tähän asti kertynyt vain neljä. Mielestäni äitien tulisi keskittyä äitinä olemiseen, seurustelu ja muu sellanen voi jäädä taka-alalle niin kauan kuin lapset asuu kotona. Miehillä asia on eri, koska muutenkin ne tekee mitä tykkää, eikä osaa ajatella muiden tunteita.
[/quote]
sama täällä paitsi seksittömiä vuosia on tähän asti kertynyt vain neljä. Mielestäni äitien tulisi keskittyä äitinä olemiseen, seurustelu ja muu sellanen voi jäädä taka-alalle niin kauan kuin lapset asuu kotona. Miehillä asia on eri, koska muutenkin ne tekee mitä tykkää, eikä osaa ajatella muiden tunteita.
[/quote]
En ole itse yh, mutta mielestäni on kyllä aika kamalaa vaatia, ettei äiti saisi seurustella kun lapset asuu kotona. Meilläkin lapsi asui kotona 19-vuotiaaksi ennen kuin lähti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:17"]
Yh:t missä paneskelette uusien hoitojenne kanssa?
Jos et saa hoitajaa mistään.
[/quote]
Minä en ainakaan panisi hoitoni kanssa, jos hän ei hoitelisi minua.
En ole yh, mutta eikös uusien kanssa paneskella silloin, kun lapset on toisella vanhemmalla? Jos on totaali-yh, niin ei onnistu mitenkään, ellei ole tukiverkkoa.