Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesivahinko, onko ollut kelläään?

Vierailija
16.10.2022 |

Minkälaisia kokemuksia, tapahtumia, miten asia hoidettiin jne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys omaan vakuutusyhtiöön, toivottavasti siis on kotivakuutus.

Vierailija
2/14 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

As. Oy:ssä yhteys isännöitsijään tai huoltofirmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli iso vesivahinko. Tästä johtuen: Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Miksi tulet irvailemaan tätä aloitusta ja teeskentelmään keskustelun aloittaja??

Vierailija
4/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on vakuutus, mutta ei taida minun vakuutuksesta tämä keissi mennä.

Vierailija
5/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä omakotitalossamme oli. Vakuutusyhtiön ukkeli kävi arvioimassa ja yritti kusettaa aliarvioimalla korjaustarpeen laajuuden, en suostunut. Saimme sitten isomman rempan vakuutusyhtiön piikkiin ja kusetimme vähän takaisin remppaamalla samalla vähän ekstraakin.

Vierailija
6/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihan saakelin kännissä kusasin kaverini puntille

Vierailija
7/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on vakuutus, mutta ei taida minun vakuutuksesta tämä keissi mennä.

Nää ei ole koskaan kyllä/ei -juttuja vaan tarkkaan selviteltäväksi joutuvia, sitten päätetään jokin prosentti.

Vierailija
8/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä yksityisessä kotitaloudessa töissä,hoitamassa lapsia, Oskae huoneisto/talo. Siellä haisi roskiskaappi, vaikka se oli putipuhdas. No, sit isäntäväki kertoi , että astianpesukone  jätättää vedet välillä koneeseen ja sehän se syy loppujenlopuksi oli. Kämppä homeessa ja mun oireiluillekkin löytyi syy, läksin samantien siitä paikasta.

Mut, toien juttu jota tuttava ihmettelee, että, jos ei käytä eastianpesukonetta aikoihin ja sit ykskaks siellä onkin likavettä siinä koneessa, haisi ihan myrkylle kuulemma, mistä ihmeestä se semmonen vesi on sinne tullu. Välillä kuullu liruttamisen ääntä ja ihmetelly että missä joku liruttaa vettä, niin sinne astianpesukoneeseen on liruttanu vettä jostain?? Outoa.

Vierailija
9/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vahingon laajuudesta ja siitä kuka omistaa rakennuksen.

Vierailija
10/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vesivahinko ja yhtä helvettiä oli.

Vierailija
11/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvun kerrostalossa oli laittamatta jääneiden vesieristeiden takia. Itse piti hoitaa kuukausien majoitus muualla, vakuutusyhtiö ei korvannut. 

Vierailija
12/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vahingon laajuudesta ja siitä kuka omistaa rakennuksen.

miten selvittää kuka jonkin rakennuksen omistaa?

Vierailija
13/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1980-luvun kerrostalossa oli laittamatta jääneiden vesieristeiden takia. Itse piti hoitaa kuukausien majoitus muualla, vakuutusyhtiö ei korvannut. 

Tämä on rakennettu 2006.

Vierailija
14/14 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossani oli vesivahinko, kun yläkerran naapuri sammui suihkuun ja tärveli paitsi oman kämppäänsä, myös mm. minun makuuhuoneeni ja osittain pari muutakin asuntoa. Muistaakseni vahinko meni taloyhtiön vakuutuksen piikkiin. En tiedä, miksei vahingon aiheuttanut joutunut maksumieheksi, mahtoiko tällä olla edes vakuutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän