Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-0-o-0-°°°- Tiistain HELMInauha -°°°-0-o-0-

18.07.2006 |

Taasko minä täällä..?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä oikein osaa mitään järkevää sanoa, pahoillani olen. Tuo on pahinta mitä voisi tässä tilassa kuvitella eikä sitä toivoisi kenenkään kokevan.Onneksi teillä on miehenne kanssa toisenne, toinen toista tukemassa. Halaus ja valoa tulevaan. :)

Minttuli

Vierailija
22/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta puolestasi, itkettääkin.

" En osaa sanoa sinulle mitään,

mutta haluan puristaa kättäsi..."

~SS~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga:lle suuren suuri *halaus*, oon todella pahoillani.. :' (

Piipaa:lle bd öö huomiseen ultraan!

( . ): Aloin taas vuotamaan kauppareisulla, onnex on se np-ultra huomena ni ei tarvi pitkään ihmetellä. Oon jo henkisesti valmistautunu siihen ettei elämää näy, ei sit tipu niin kovaa ja korkeelta. Ja toisaalta on sit mielusampi yllätys jos kaik on ok. Tulee tosi uneton yö, ja ankee ja pitkä aamupäivä, aika on vasta 13.10. Onnex muxut on mummollaan yökylässä, saan rauhassa parkua jos/kun siltä tuntuu..

No, mutta, illanjatkeita teille ja hyviä vointeja!

Maaret(ti) & örppänä (?) (rv11+4?)

Vierailija
24/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto ja voimia!

Vierailija
25/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuret pahoittelut helgalle, mäkään en tiedä mitä sanoa. Miksi jo niin moni meistä ja kuinka monta vielä??????????????????????? Kuinka voi yhteen kuukausiketjuun, tulla näin paljon suru-uutisia. Tässä ei voi miettiä, muuta että olenko itse se seuraava. Toivottavasti ei enää ketään, ja pilviin asti toivoa kaikille vielä epätietoisille. Joihin myös itse kuulun. Eka neuvola vasta maanantaina ja np-ultran varasin tänään ja se ois 27.7, sit se totuus, selviää.

Ne ihmiset (onnelliset), keille on tullut alta 10 tai 10-15kg odotusaikana, ni miten te syötte??? vai kuulutteko ihmisiin, ketkä saa syödä mitä vaan ja kuinka paljon vaan ja kiloja ei vaan kerry? Itse olen jäänyt pahemman kerran karkkikoukkuun ja ruokakin maistuu kyl koko ajan eli ku oon hereillä ni mussutan melkein koko ajan jotain. Ja liikkuminen on jäänyt ihan historiaan. Ennen vakiharrastajiin kuulunut ihminen. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa. Ku koko ajan väsyttää.

Menipähän valitusvirreksi, joten taidan lopettaa.

Mutta kaikesta huolimatta hyvää illanjatkoa helmille!!!

Emylis ja salamatkustaja nro 10+2

Vierailija
26/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaksoit tulla kertomaan ikävät uutisesi ja me myötäeletään kanssasi tämän ikävän asian kanssa. *halaus*

Toivon teille kaikkea hyvää, uuden vauvan aika tulee sitten kun on tullakseen, nyt on surun aika.

KJ25

Vierailija
27/27 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä on hyviä ystäviä tukena ja tukekaa miehenne kanssa toinen toisianne.

Elämä on niin hauras mutta ei auta muuta kuin toivoa, sillä ilman toivoa ei ole mitään.

Oma oloni on edelleen hyvä. Maha kasvaa.Olen nyt palannut lomalta töihin. Kerroin parille hyvälle työkaverille eilen vauvauutisista. Np-ultraan on pari viikkoa, kävimme siis kaksi viikkoa sitten alkuraskauden ultrassa jossa kaikki oli hyvin.

Onko kellään hyviä nettikauppasivuja (muitakin kuin Bebes) josta voisi tilata kivoja äitiysvaatteita?

Mies saunaillassa ja minä kuskina. Tosin ihan vapaaehtoisesti lupauduin moiseen tehtävään ja oikein usutin miestäni lähtemään, jotta itse saisin nukkua =)

limonadi 11 + 1