Voiko olla herpes?? Olin mieheni kanssa
yhdynnässä keskiviikkoiltana (pitkästä-todellapitkästä aikaa).
Eilen eli noin vrk kuluttua ilmestyi häpyhuuleeni valkopäinen kipeä, kirvelevä ja nyt myös kutiseva näppylä, jonka alla on sellainen kova patti. Siis olenko saanut häneltä herpeksen vai mitä tää on?!?? Auttakaa nyt mua, ku viduddaa ja kaikkea, jos jotain on tarttunut....A-pu-a!
Kommentit (9)
Ei kuulosta herpekseltä ollenkaan. Enemmän sellaiselta tulehtuneelta rauhaselta.
No ei kondylooma vuorokaudessa iske ja tule esille. Herpeskään ei ekalla kertaa, mutta jos sitä kantaa jo ennestään niin se voi aktivoitua. Herpesrakkulat eivät ole valkopäisiä, eikä niiden alla ole kovaa pattia. Tiedän sen, koska minulla on herpes. Tuo kuulostaa tulehtuneelta rauhaselta, joltain ärsytysfinniltä.
kannattais ehkä naida miehen kanssa hiukka useemmin, niin ei tuel sit tollasta paniikkia
Voi ku olette ihania vastauksia antaneet :)! Olen miettinyt jo vaikka mitä vaihtoehtoja ja tauteja....Kamalaa! Toivottavasti ei tosiaan ole mikään tarttunut juttu... Kiitos! Ap
6, olet AIVAN oikeassa =)! On vaan ollut kadoksissa koko seksielämä pitkän aikaa. Joutunut miettimään avioliiton peruskysymyksiä. Ja niitä kyseenalaistamaan. Valitettavasti. Ei tämän tosiaan näin Pitänyt ollenkaan mennä, mutta tässä ollaan. Ihmettelemässä, minne on seksi ja ihana intohimo kadonneet? Tosin valoa tunnelin päässä tällä hetkellä näkyvissä...kait. Ap
Ja ainahan se EI ole se vaimo, joka seksiä ei halua...Liitossa on aina kaksi. Ap
Vastauksia kaipailisin...nettiä selasin, voisiko olla "vain" jokin tulehtunut rauhanen tms.??