hyi kun on syksyiusen näköinen ilma:(
näinpä tossa muutaman lehdenkin puusta leijailevan alas..:( kohta se on taas kylmä pimeä syksy ja talvi edessä:(
Kommentit (11)
En tiedä miks mutta olen aina tykännyt syksystä mulle kun tulee kuumasta hirvee migreeni niin en oikeen pysty kesästä nauttimaan... =(
Syksyllä taas kuitenkin paistaa vielä aurinko mutta on viileetä niiin että minäkin voin olla taas ulkona enkä' sisällä tuulettimien vieressä niin etttei tule migreeniä.
Vähän kun ilmat viilenee ja puita ravistelee mukava myrskytuuli, niin se on autuutta! Mikään ei ole hienompaa kuin ne ihanat aurinkoiset syyspäivät. :)
Kohta taas joutuu vetää monta kerrosta vaatteita päälle kun menee ulos. Voi perkeleen perkele!
Vierailija:
Vähän kun ilmat viilenee ja puita ravistelee mukava myrskytuuli, niin se on autuutta! Mikään ei ole hienompaa kuin ne ihanat aurinkoiset syyspäivät. :)
Ihanaa! On niin kesäistä ja vielä kuitenkin vehreääkin, eikä kuuman kulottunutta. Onneksi öiksi on aina viilentynyt mukavasti, niin että unikin maistuu, eikä ilma ole kamalan kostea. On niin mukavaa vaan mennä ulos ja kävellä auringossa, raukeana ja kuumissaan, perhosten ja ötököitten lennellessä ja sirkkojen sirittäessä, kun kaikki vastaantulijat ovat helteestä rentoja ja leppeitä... Ihana kesä! :)
Koko syyskuu on yleensä sitä aurinkoista syksyä, ja viime vuosina sitä on jatkunut lokakuullekin. Pari päivää? Hah!
Vierailija:
Kohta taas joutuu vetää monta kerrosta vaatteita päälle kun menee ulos. Voi perkeleen perkele!Vierailija:
Mutta on se hyvä et nyt tulee vähän viileämpää et jaksaa edes jotain tehdä :)
Mutta itse odotan juuri niitä myrskyisiä ja sateisia syyspäiviä ja ensimmäisiä lumisateita. Minä rakastan sadetta.
Vierailija:
ei se kesä vielä tähän lopu! Elokuussa on varmaan tuskaisen kuumat kelit! ;)
Kuukausi, pari mukavaa ilmaa (ja sekin yleensä kuivaa, niin että lehdet kellastuu puihin), ja sitten alkaakin taas se Suomen talvi. Noh, ensi toukokuussa sitten taas saattaa olla mukavaakin taas.