Vaimo toi baarista vieraan kotiin
Muutama vuosi takaperin olin muutaman päivän reissussa ja vaimolla alkoi olemaan tylsää yksin kotona. Hän sitten huomasi, että eräässä baarissa olisi eräs mielenkiintoinen bändi soittamassa ja kysyi pahastuisinko jos hän lähtisi sitä katsomaan. Ei minulla tietenkään mitään asiaa vastaan ollut ja niin hän lähti.
Vaimoni on vähän villin luonteinen ja hän on kertonut joskus aikaisemmissa suhteissaan päätyneensä muutaman kerran pettämään silloisia poikaystäviään. Olin joskus tästä jutellessamme sanonut puoli vitsillä, että minä en ole välttämättä kovin mustasukkainen, että mieluummin kysyt luvan ja saatan sellaisen ehkä antaakin. Parempi niin päin kuin pyydellä jälkikäteen anteeksi. No, olin parin tutun kanssa iltaa viettämässä, kun vaimoltani tuli viesti, että hän oli keikan aikana tanssinut erään miehen kanssa ja kysyi, että saisiko hän nyt viedä tämän kotiin kuten olin joskus aikoinaan vähän puolittain lupaillut. Ilman lupaa lupasi olla kiltisti, mutta kuulemma tekisi ihan kamalasti mieli päästä naimaan enkä minä ollut kotona sitä asiaa hoitamassa. Ensin en meinannut uskoa mitä viestissä luki, syke tuntui nousevan sataan ja jouduin lukemaan viestin muutamaan kertaan ennen kuin sisäistin sen sanoman.. Laitoin kännykän takaisin taskuun ja sanoin tutuilleni käyväni vessassa. Vessassa mietin asiaa hetken ja laitoin sitten vaimolleni viestin, että saa viedä vieraan mukanaan kotiin, mutta koko yöksi en halunnut hänen jäävän meille nukkumaan. Pyysin vaimoani soittamaan minulle, kun mies olisi lähtenyt ja kertomaan illan kulun tarkemmin. En osannut keskittyä enää oikein mihinkään muuhun, joten lähdin hotellille ja koko ajan olin julmetun hermostunut, mutta samaan aikaan jotenkin myös tosi kiihottunut. Unta en edes yrittänyt saada, makoilin vain sängyllä ja odotin vaimoni soittoa. Vessassa ravasin hermostuksissani kusella ties kuinka monta kertaa.. Sitten puhelimeni piippasi ja vaimoltani tuli viesti.. Siinä luki, että vieras on hyvä pussaamaan ja nuolemaan ja että mies on parvekkeella tupakalla ja kohta he varmaan naivat.. Ja vinkkaava hymynaama perään. Tuijotin jälleen puhelintani osaamatta heti vastata mitään.. Laitoin kuitenkin ylöspäin osoittavan peukun ja jäin jälleen sängylle makaamaan. Huomasin olevani entistä kiihottuneempi ja otin kyrpäni esiin, mutta sain olla julmetun varovainen etten lauennut, kun ajattelin, että siellä se vaimoni nyt makaa meidän sängyllä ja levittää haarojaan baarista pokaamalleen vieraalle miehelle. Ajatus alkoi kiihottaa koko ajan enemmän ja jäin harmittelemaan, etten ollut pyytänyt vaimoani soittamaan ja jättämään linjaa auki, että olisin voinut kuunnella heitä.. Onnistuin kuitenkin pysyttelemään laukeamatta siihen saakka kunnes vaimoni lopulta soitti ja hänen kerratessaan illan tapahtumia laukesin puhelimessa jutellessa kahteenkin kertaan. Kotiin paluuseen oli vielä pari päivää ja ne tuntuivat aivan tolkuttoman pitkiltä, odotin vain kotiin pääsyä ja vaimoni näkemistä.. Ja sen reissun jälkeen seksiä riittikin hetken aikaa todella paljon tätä tapahtumaa muistellen. Nyt vain haaveilen jo seuraavasta kerrasta, vaikka harmi kyllä vastaavaa tilannetta ei nyt ole pitkään aikaan tullut vastaan.. Mietin, että pitäisiköhän seuraavalla kerralla olla samassa baarissa itse sivusta katselemassa, kun vaimoni pokaa itselleen panon ;) Laivaristeily voisi toimia myös erittäin hyvin tällaiseen tarkoitukseen..
Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia tai haaveita..?
Kommentit (29)
Ihana mies. Itse tapailen myös ihanaa miestä tällä hetkellä joka kiihottuu suuresti ajatuksesta että kutsutaan joku hänen tuhmista ystävistään iltaa istumaan ja sitten hän saa seurata kuinka tämä kaveri panee mua ja osallistuu sitten mukaan. Saan jopa valita itse eniten silmää miellyttävimmän kaverin. Tulee toteutumaan ehdottomasti. Ihan täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Itse tapailen myös ihanaa miestä tällä hetkellä joka kiihottuu suuresti ajatuksesta että kutsutaan joku hänen tuhmista ystävistään iltaa istumaan ja sitten hän saa seurata kuinka tämä kaveri panee mua ja osallistuu sitten mukaan. Saan jopa valita itse eniten silmää miellyttävimmän kaverin. Tulee toteutumaan ehdottomasti. Ihan täydellistä.
Onko sinulla/teillä mitään aikaisempaa kokemusta tällaisesta? 😊
Itselleni sattui ex avopuolison kanssa sellainen tapaus et olin nukkumassa sa hän toi miehen kotiin baarista. Kertomatta tietysti minulle . Luulivat minun nukkuvan ja alkoivat touhuta olohuoneessa
Hetken kuuntelin ja totesin et siellä aloitellaan naimapuuhia. Ensin hermostuin mutta hetken kuunnellessa alkoi jotenkin kiihottaa.
Menin olohuoneeseen ja siellä mies nuoli avokkia antaumuksella.
Säpsähtivät mut sanoin et ei mitään jos saan katsoa...ja niin jatkouba
Todella kiihottavaa. Mistä tollasia naisia löytyis?
Vierailija kirjoitti:
Sekin on kerrottu tässä ketjussa ;)
Nähdään bileissä!
Sitä oon yrittänyt pääni puhki miettiä, että mikä siinä on se juttu ja mistä ne kiksit tulee, että oma vaimo saa vierasta.. Jotenkin se kiihottaa ihan älyttömästi ja itse en ole muiden naisten perään. Mutta kun näitä yhdessä vaimon kanssa suunnittelee ja jälkikäteen käy läpi niin tosiaan tuntuu kuin olisi ikäänkuin itsekin mukana.
M46 kirjoitti:
Itselleni sattui ex avopuolison kanssa sellainen tapaus et olin nukkumassa sa hän toi miehen kotiin baarista. Kertomatta tietysti minulle . Luulivat minun nukkuvan ja alkoivat touhuta olohuoneessa
Hetken kuuntelin ja totesin et siellä aloitellaan naimapuuhia. Ensin hermostuin mutta hetken kuunnellessa alkoi jotenkin kiihottaa.
Menin olohuoneeseen ja siellä mies nuoli avokkia antaumuksella.
Säpsähtivät mut sanoin et ei mitään jos saan katsoa...ja niin jatkouba
Mites tilanne jatkui, kun vaimosi ja vieras olivat naineet? Juttelitteko kolmistaan vai miten tilanne purkautui? 😁 Entä onko teillä suunnitelmissa uusia tätä? 😉
Aviomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla/teillä mitään aikaisempaa kokemusta tällaisesta? 😊
No tällä miehellä on kokemusta exänsä kanssa bileistä ja exällänsä oli tapana joskus tuoda vieras nainen baarista kotiin kimppailemaan. Miestä (ja itseäni) kiihottaa enemmän tuo toisen miehen mukaan ottaminen ja hän nimenomaan sanoo että sen katseleminen kun minua "otetaan" kiihottaa. Itse olen joskus kokenut 2m1n ja se oli kuuminta ikinä. Ihan tälläisestä ei ole kokemusta kylläkään ja kiihottaa itseänikin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään bileissä!
On aika kynnys lähteä yksin miehenä johonkin parinvaihto bileisiin. Ja veikkaan, että sieltäkin on vaikea todellisuudessa löytää tuollaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään bileissä!
On aika kynnys lähteä yksin miehenä johonkin parinvaihto bileisiin. Ja veikkaan, että sieltäkin on vaikea todellisuudessa löytää tuollaista naista.
Tuo on kyllä ihan totta.. Parina varmaan löytää tuolta hyviä vieraita miehiä, mutta sinkkunaisen löytäminen on sitten ihan toinen juttu.. Täytyy vain itse olla iloinen siitä, että oma vaimo tuntuu tälle touhulle lämpenevän ❤️
Mut ei kyl oo ihan mikään ensitreffien kysymys 😁 Että oletko kiinnostunut panemaan myös muita miehiä? 😂
Olisipa kiihottavaa katsella vaikka baarissa tai laivan yökerhossa kuinka oma tyttöystävä tanssilattialta pokaisi miehen ja tämän kanssa hyttiin naimaan. Itse saisi jäädä baariin ajattelemaan mitä he milläkin hetkellä tekevät ja lopulta pääsisi itse liukkaille ja kuulla samalla tyttöystävän kertomana kuinka homma eteni.. 😁
Mukava lukea että muillakin samoja fantasioita tai jo toteutuneita juttuja. Itse suostuisin mielelläni tuollaiseen järjestelyyn. Ei mitään salaisuuksia vaan molemmat voisivat toteuttaa seksuaalisuuttaan myös vieraiden kanssa.
Aviomies kirjoitti:
Sitä oon yrittänyt pääni puhki miettiä, että mikä siinä on se juttu ja mistä ne kiksit tulee, että oma vaimo saa vierasta.. Jotenkin se kiihottaa ihan älyttömästi ja itse en ole muiden naisten perään. Mutta kun näitä yhdessä vaimon kanssa suunnittelee ja jälkikäteen käy läpi niin tosiaan tuntuu kuin olisi ikäänkuin itsekin mukana.
Ehkä ei kannata miettiä sen enempää mikä siinä kiihottaa. Sinullahan on kaikki hyvin, kun vaimokin on halukas toteuttamaan yhteisiä fantasioitanne. En itsekään halua tarkemmin tietää, miksi jokin seksijuttu kiihottaa minua ja taas jokin toinen ei. Joten kiihotu ihan vapaasti miettimättä asiaa sen enempää.
Pari kokemusta löytyy. Ensimmäinen oli joskus aikaa sitten, kun olimme matkoilla. Menimme sellaiseen johonkin seksibaariin ihan vain mielenkiinnosta. Kiihotuin jo kun vaimo valmistautui iltaan stay-upeineen ja melko antavalla mekolla. Baarissa kävimme sovitusti eri aikaan mm tupakointiloungessa ja näytti saavan helposti kontaktia miehiin. Katselin baaritiskiltä miten rouvaa nauratettiin ja lähenneltiin ihan avoimesti, vaikka miehet tiesivät meidän tulleen paikkaan yhdessä.
Myöhemmin illalla joku tuli minulle kehuskelemaan vaimoani seksikkääksi ja hän kujersi sääret kunnolla esillä saamilleen kehuille. Yllytinkin vaimoani vähän kiertelemään paikkaa alakertaa myöten, sillä välillä kun itse kävin polttelemassa sikariani. Olin poissa abt 30 min ja kun palasin rouvaa ei näkynyt. Haahuilin paikkaa ja löysinkin vaimoni kahden miehen välistä istuksimassa syrjäisellä sohvaryhmällä, melko tiiviisti kaikki lähekkäin. Vaimo pyysi hakemaan juomia ja kun palasin takaisin oli toisen miehen käsi puristelemassa rintoja ja toisen käsi reidellä mekon helman alla. Vaimo näytti nauttivan olostaan.
Jäin itse siihen kiihottuneena ja vähän mustiksena katselemaa, kun homma yltyi suuteluksi ja ihan kunnon kähminnäksi. Toinen miehistä hieroi jo pillua ja vaimo huohotti himoissaan toisen puristellessa rintoja avoimesti. Yleisöä kertyi vähän liikaa ja vaimoa kai ujostutti aluksi.... Vieraan sormet taisi kuitenkin tehdä hyvää ja katselin miten vaimo pitkän lämmittelyn ja estelyn jälkeen antautui vieraan antamaan pikaiseen suuseksiin siinä sohvalla. Homma jäi sillä kertaa siihen, kun joku yleisöstä yritti puoliväkisin mukaan ja lähdimmekin hotellillemme kahdestaan jatkamaan. Todella kuumana kävi ja aamusella juteltiin, että taisi kiihottaa molempia ja sen jälkeen ollaan uskallettu vähän vapaammin nauttia kaikenlaista kivaa lisämiesten kanssa ihan loppuunkin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempi satu
Tommosta sattuu oikeastikin. Been there, seen that. -eri
Okei, tuo on uusi paikka minulle, täytyykin tutustua :)
Jotenkin tuo tuntui siltä kuin olisi itsekin saanut jotain uutta, kun vaimo sai vierasta. Parasta oli se, kun tuo tuli kuitenkin tehtyä ja koettua tavallaan yhdessä. On tässä ollut aina välillä puhetta uusinnasta, mutta toistaiseksi on jäänyt vain puheiksi ja itse alan kohta olemaan se malttamaton osapuoli 😁