Nyt kysyy mies
Nyt kysyy mies - onko Hell's Kitchen rääväsuu Gordon Ramsay seksikäs naisten mielestä? Jos on, niin miksi?
Kommentit (37)
On ja ei ole. Ulkonäöllisesti hän ei miellytä, mutta karismaa riittää. Huumorintajuakin. Ja nimenomaan hän ei ole juntti, kuten joku jo totesikin. Ehkä hän sitten on seksikäs.
t. 22v nainen
Tarkoittaako miinuspeukuttajani, että GR ei olekaan minusta seksikäs? Mistä voisin saada tietooni myös muut oikeat mielipiteeni?
Olen katsonut ohjelmaa aika usein, mutta kertaakaan ei ole tullut mieleen, että hän olisi seksikäs. Pakko siis sanoa, että ei ole. En tiedä, miksi.
Ei ole vaan harvinaisen seksitön ilmestys. Jyrki Sukulakin on kuumempi.
On. Mutta se johtuu että pidän tuon näköisistä miehistä. Blondeista, pitkistä ja vähän rosoisista. Ns. etelänmiehet eivät koskaan ole saaneet minua syttymään. Siis tummat tai tummat ja siloposket tyyliin Leppilampi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:18"]
Olen katsonut ohjelmaa aika usein, mutta kertaakaan ei ole tullut mieleen, että hän olisi seksikäs. Pakko siis sanoa, että ei ole. En tiedä, miksi.
[/quote] Sama juttu. Nyt olen katsonut myös sen hotellien pelastamis -ohjelman ja siinä GR on hyvin asiallinen, mutta en näe häntä seksikkäänä.
Tässä ap vielä, asia kiinnostaa minua, koska ymmärrän että hän ei ulkonäöllisesti varmaan ole ihanne, mutta asenteensa puolesta selkeä johtaja ja minua kiinnostaa näkevätkö naiset tämän selkeän päällikköyden ja itsevarmuuden seksikkäänä. Onhan hän tietysti myös ihan oikeasti michelin tähtiä ansainnut huippukokki myös.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:17"]
Tarkoittaako miinuspeukuttajani, että GR ei olekaan minusta seksikäs? Mistä voisin saada tietooni myös muut oikeat mielipiteeni?
[/quote]4, Se on vaan tarttunut sun kirjoitusvirheeseen so typoon, don´t worry, that´s the way it goes in here av-palsta. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:24"]asenteensa puolesta selkeä johtaja ja minua kiinnostaa näkevätkö naiset tämän selkeän päällikköyden ja itsevarmuuden seksikkäänä.
[/quote]Mä en ainakaan näe. GR on pomoainesta, mutta minkäänlaista henkilökohtaista suhdetta en häneen haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:17"]
[/quote]4, Se on vaan tarttunut sun kirjoitusvirheeseen so typoon, don´t worry, that´s the way it goes in here av-palsta. ;)
[/quote]
Mähän korjasin sen :)
4
4, Jeps, mutta peukkuttaja ehti ensin, eikä peukkua voi perua. :( Ilkimys peukuttaja.
On. Pitkä, hyvä kroppa, itsevarma, näyttää erittäin miehekkäältä.
Mun mielestä ei ole seksikäs. Todellisen alfauroon ei tarvitse todistella niin paljon. Pidän pienieleisemmistä, karismaattisista miehistä. GR on kyllä leikkisä ja vaikuttaa hyvältä isältä.. tai noh, mistäs mä voin totuutta tietää.
N25
Ei.
Ne otsarypyt... kamalat blondatut hiukset? Ja haisee varmaan ihan törkeälle kun on aina niin hikisen näköinen.