Tutustuinpa petturiin/peluriin...
Mies kertoo olevansa eroamassa exästään, jonka kanssa on vain kämppis nykyään. Silti nukkuu tämän kanssa samassa sängyssä isossa omakotitalossa ja elää kulissielämää siten, etten minä saa edes soittaa miehelle kun tämä on kotonaan. Mies soittaa aina minulle. Mies valehtelee lähtevänsä kaverilleen, kun viettää viikonloppuja luonani. Syynä tähän, ettei halua hävitä erossa taloudellisesti asuntokaupassa exän kanssa. Ex on miehen mukaan myös psyykkisesti sairas reppana, joka käyttää myös alkoa päivittäin.
Itse en ole alusta saakka luottanut, kuunnellut olen kyllä tämän tyypin läpinöitä jotka jatkuu edelleen. Kova on yrittämään viikonloppuisin luokseni ja on täällä ollutkin nyt muutaman kerran, vaan eipä vanha akka anna itseään narauttaa. Ei minusta kämppiksen kanssa isossa talossa tarvitse nukkua samassa sängyssä, jo senkään vuoksi että yhtään kunnioittaisi minua. Säälitää toisaalta tämä miehen exä. Tietääköhän edes että mies pelaa tällaista seläntakana.
Kommentit (25)
Kas tässä elämänviisaus: älä anna miehelle, ennenkuin olet täysi vakuuttunut että hän on sinkku.
Älä jää mätänemään tuohon, vaikka kuinka tekisi mieli vähän räyhätä miehelle ja tämän (syyttömälle) vaimolle. Vaihdat vaikka lukot ja numerot jos täytyy.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:24"]
Kas tässä elämänviisaus: älä anna miehelle, ennenkuin olet täysi vakuuttunut että hän on sinkku.
[/quote]
Tämä on kyllä aika hyvin sanottu!
Kyllä, en todellakaan ole tähän mieheen rakastunut. Juuri tuo oli yrittänyt soitella, oli varmaan "ilta-ajelullaan" jolloin soittelee vaimon tietämättä. No enpä viitsinyt edes vastata. Kun vain keksisin kuinka pääsisin tästä miehestä mahdollisimman hienotunteisesti eroon..
Ota yhteyttä siihen eksään ja kysy tietääkö tämä olevansa eroamassa.
Nimi?