IL: Lähihoitaja Tarja, 50, myy itseään 100€ / laaki, puolisolla vaikeuksia ymmärtää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0873cca3-ac8a-4301-a3e6-c8bc0e84b9bd
Onkohan keksitty juttu?
Myykö suomalainen nainen tosiaan satasella? Jos tarina on ylipäätään totta, niin onkohan summat laitettu alakanttiin, koska verottaja?
Kuka mies suostuisi että nainen pylsii muita kaiket päivät, vieläpä pilkkahintaan?
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen pyytää suomalaisilta miehiltä seksiä vastaan omakotitalon, 2-3 autoa, 3 lemmikkiä ja 2-4 lasta ja niiden kasvatuksen. Ulkomaalaisille miehille antaa ilmaiseksi.
Miesten omat tuonnit onkin tosi jaloja. Uusi auto, luottokortin limiitin nostot jne. Valtaosa suomalaisista naisista on hyvinkin vaatimattomia toiveidensa osalta. Mulla lähti kaveri kotiäidiksi ja miehensä kuulemma ihmettelee miksei hän oikein tahdo pyytää mitään 😂
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miten menopaussi-ikäisen naisen värkki kestää tuollaista elinkeinonharjoittamista. Monilla ongelmana limakalvojen oheneminen ja kuivuus. Vai onko palvelut enemmän öh muilla keinoilla?
Olet kai kuullut liukastusgeeleistä? Meillä on käytetty nuoresta asti liukastusta ja valikoimaa niistä riittää. Niitä saa ihan lähikaupastakin. Seksi on parempaa kun on kunnon liukastetta.
Tuolla alalla sen verran paljon nuoria naisia ja monesta maasta että Tarjalla pakko tarjota jotakin extraa,tai sitten on täysin sepitettyä tarinaa. Toki voi jokunen asiakas olla mutta ei todellakaan montaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Ajatteletko ettei oikeasti riitä? Kyllä riittää.
M38
Ei todellakaan riitä Suomessa pk-seudun ulkopuolella. Nälkää ei tarvitse nähdä, mutta ihan turha unelmoida jostain yli kymmenestä asiakkaasta päivässä.
No ei kukaan hoitele yli kymmentä asiakasta päivässä tai jos hoitelee niin kandeis miettiä hintoja uudestaan niin ei tarvi panna 24/7
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis jo että tunkua on seksimarkkinoille.
Menisivät jollekin työläismiehelle vaimoksi. Just oli Facebookissa avautuminen vakaat tulot omaavista bible belt alueen kundeista mitkä etsii vaimoa. Etelässä asustaa myöskin piilorikkaita miehiä. Eivät tietenkään ole kaikille ja miksi pitäisikään? Eipähän tule riitaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Ajatteletko ettei oikeasti riitä? Kyllä riittää.
M38
Ei todellakaan riitä Suomessa pk-seudun ulkopuolella. Nälkää ei tarvitse nähdä, mutta ihan turha unelmoida jostain yli kymmenestä asiakkaasta päivässä.
No ei kukaan hoitele yli kymmentä asiakasta päivässä tai jos hoitelee niin kandeis miettiä hintoja uudestaan niin ei tarvi panna 24/7
Koko pointtihan oli, ettei kyseessä ole mikään loppumaton rahasampo. Totuus on, että Suomessa on tosi vähän maksullisia kansainväliseen tasoon nähden, joten kyllä sillä varmasti itsensä elättää oikein mukavasti. Siitä on kuitenkin pitkä pitkä matka äkkirikastumiseen.
"Tavallisena työpäivänään Tarja ottaa vastaan asiakkaita omassa kodissaan, joskus myös hotellissa tai asiakkaiden kotona. Varauksia hän ei mielellään ota reilusti etukäteen, ja useimmiten asiakkaat ottavatkin yhteyttä 15–30 minuuttia ennen saapumistaan.
– Pyrin siihen että teen töitä 4-5 päivää viikossa, 6-8 tuntia päivässä. Pyrin lopettamaan työpäivän aina ajoissa, viimeistään seitsemältä.
Asiakkaan saapuessa Tarja ottaa ensin vastaan maksun, jonka jälkeen he siirtyvät makuuhuoneeseen. Ajan kuluminen on hyvin vaihtelevaa.
– Joidenkin kanssa menee reilusti alle puoli tuntia, toisten kanssa tunti. Puolesta tunnista veloitan yleensä satasen, ja tunnista kaksi. Jotkut asiakkaat ottavat pidemmän varauksen siksi että haluavat halailla tai vain jäädä juttelemaan"
Lähde: Iltalehti
Nyt on Tarjalla käynyt laskuvirhe, tai tarina on sepitetty.
Vierailija kirjoitti:
"Tavallisena työpäivänään Tarja ottaa vastaan asiakkaita omassa kodissaan, joskus myös hotellissa tai asiakkaiden kotona. Varauksia hän ei mielellään ota reilusti etukäteen, ja useimmiten asiakkaat ottavatkin yhteyttä 15–30 minuuttia ennen saapumistaan.
– Pyrin siihen että teen töitä 4-5 päivää viikossa, 6-8 tuntia päivässä. Pyrin lopettamaan työpäivän aina ajoissa, viimeistään seitsemältä.
Asiakkaan saapuessa Tarja ottaa ensin vastaan maksun, jonka jälkeen he siirtyvät makuuhuoneeseen. Ajan kuluminen on hyvin vaihtelevaa.
– Joidenkin kanssa menee reilusti alle puoli tuntia, toisten kanssa tunti. Puolesta tunnista veloitan yleensä satasen, ja tunnista kaksi. Jotkut asiakkaat ottavat pidemmän varauksen siksi että haluavat halailla tai vain jäädä juttelemaan"
Lähde: IltalehtiNyt on Tarjalla käynyt laskuvirhe, tai tarina on sepitetty.
Jos 4 puolentunnin asiakasta päivässä ja laskettaisiin että pesulla käy ja siistii paikat,puolentunnin asiakasta kohden mennä 1.5t eli päivässä 6tuntia. Viidenpäivän ansiosta olis jo 2000e neljässä viikossa tienaisis jo 8000e Jos tekis 4päivää viikossa tekisi kuukaudessa 6400e. Eli jotain on pielessä tässä jutussa.
Käsittämätön hinta.
Huo.ia on aina ollut mutta kuka maksaa satasen että saa heittää lastin ikäloppuun pil.uun.
Sastkulla pitäisi saada jo kuukauden panot.
Ei voi kuin ihmetellä tätä massamedian intoa kannustaa naisia huoraamaan. Yleensä näillä jutuilla (sokeri-isukit sun muut) houkutellaan prostituution poluille nuoria naisia ellei jopa hyväuskoisia teinityttöjä, mutta nyt näköjään myös keski-ikäisille naisille maalaillaan ruusuisia kuvia huoraamisesta.
Hiljaiseksi vetää. Ilmeisesti kaiken kauniin täytyy muuttua rumaksi ja kaikki hyvä on muutettava pahaksi ja kaikki ihmiset on saatava rypemään samaan likaan. Eikä sekään varmasti riitä näille sairaille sieluille, jotka lakkaamatta promoavat tätä saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Kirjoittaja 211, olisi mielenkiintoista kuulla (sivu)työstäsi enemmän!
Numerot tässä keskustelussa elävät, kun ilmeisesti viestejä modataan pois.
Olen se, joka aloitti sanoilla ”olen ollut seksin myyjä” tms.
Aktiivisimmillani olin 32-36 -vuotiaana, silloin se oli ihan päätoimista ja esim. verovelvollisuudet elinkeinonharjoittajana hoidin täysin. On-off tein työtä 22-42 -vuotiaana. Opiskelin aika hyvän tutkinnon ja tein alan pätkätöitä, jotta virallisessakin cv:ssä jotain. Nyt nelivitosena sitten näissä tavallisissa töissä.
Paheksujien kauhuksi tulen jopa nauttimaan seksin myynnillä ansaittua eläkettä.Aktiiviaikanakaan en koskaan ottanut vastaan kuin max kolme asiakasta päivässä, enkä tehnyt töitä kuin kolmena päivänä viikossa. Pyykkeineen, toisen asunnon hoitamisineen ja viestittelyineen ne olivat jo pitkiä päiviä.
Mitään täälläkin usein mainittuja traumataustoja tms ei ole. Koskaan ei ollut turvallisuus- tai terveysongelmia työn takia, mut olin kyllä varsin valikoiva asiakkaiden suhteen.
Tavallisen kivan näköinen nainen joka ei pistä silmään väkijoukosta.
Yksikään itseään myyvä nainen ei ole mieleltään terve, kaikilla on aina taustalla hyväksikäyttöä ja muita traumoja. Henkisesti tasapainoiselle naiselle ei tulisi mieleenkään myydä itseään vieraille miehille.
Maailman vanhin ammatti.
Ei ole. Vieläkin vanhemman ammatin harjoittajilla oli rahaa ostaa palveluja.
Jep, en voi minäkään ymmärtää miksi seksinmyyntiä yritetään nyt normalisoida ihan kauhealla rummutuksella niin median, sexpon kuin intersektionaalisten feministen toimesta.
Mulla itsellä on erittäin vaikea traumatausta. Olen lapsena kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja tulin parikymppisenä raa'asti raiskatuksi. Sen jälkeen vajosin niin syvälle itsetuhoisuuteen, että aloin myydä seksiä. Se tietenkin traumatisoi entisestään. Tästä puolesta asiaa ei saisi puhua. Seksin myyminen on muka naisen oma valinta ja voimaannuttavaa. Feministeille jos sanoo tämän, on "swerf" mikä on suunnilleen yhtä paha haukkumasa kuin terf. Tarkoittaa sitä, että olet täysin mulkvist juntti kun et tajua, miten hienoa seksinmyyminen on. Ja varsinkaan jos et itse myy seksiä, et saa sanoa mitään negatiivista. No joo, varmasti sitä omalla naamallaan sanookaan tuollaista tehneensä!!! Näin on mulle oikeasit käynyt monissa keskusteluissa muka sivistyneiden feministien kanssa. Ihan pipipäistä jengiä.
Olen täysin varma, että vaikka kukaan ei varsinaisesti pakottaisi, niin lähes kaikilla on jokin pakko: traumasta johtuva itsetuhoisuus, päihdeongelma, syvä taloudellinen ahdinko tms. Todellakaan seksinmyymistä ei pitäisi normalisoida!! Siitä seuraa vain huonoa paitsi yksilön, myös yhteiskunnan ja kulttuurin tasolla. Todella surullista.
Vanhasta vitusta vitonenkin on liikaa.
Käykää vilkaisemassa seksisaitti
Siellä on hyvää keskustelua aiheesta.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen pyytää suomalaisilta miehiltä seksiä vastaan omakotitalon, 2-3 autoa, 3 lemmikkiä ja 2-4 lasta ja niiden kasvatuksen. Ulkomaalaisille miehille antaa ilmaiseksi.
Miesten omat tuonnit onkin tosi jaloja. Uusi auto, luottokortin limiitin nostot jne. Valtaosa suomalaisista naisista on hyvinkin vaatimattomia toiveidensa osalta. Mulla lähti kaveri kotiäidiksi ja miehensä kuulemma ihmettelee miksei hän oikein tahdo pyytää mitään 😂
On se kummaa kun mun ulkkari kaverit valittaa että suomalaiset naiset ovat kaikista pahimpia golddiggereitä.
Kuulemma suominaiset suorastaan tyrkyttää itseään jos luulevat että mies on varakas latino. Köyhä taas ei kiinnosta ketään.
Aika monen lähi idän ja itäeuroopan tutun kansalaisuus onkin "vaihtunut" italialaiseksi tai espanjalaiseksi. 5-10v vanha sakebemari hankitaan kimpassa, feikki merkkivaatteet tai dressman puku, ja sitten ollaan mukamas toimari bisnessmatkalla. Täysillä uppoo tyhmiin suomimuikkeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kummaa kun mun ulkkari kaverit valittaa että suomalaiset naiset ovat kaikista pahimpia golddiggereitä.
Kuulemma suominaiset suorastaan tyrkyttää itseään jos luulevat että mies on varakas latino. Köyhä taas ei kiinnosta ketään.
Aika monen lähi idän ja itäeuroopan tutun kansalaisuus onkin "vaihtunut" italialaiseksi tai espanjalaiseksi. 5-10v vanha sakebemari hankitaan kimpassa, feikki merkkivaatteet tai dressman puku, ja sitten ollaan mukamas toimari bisnessmatkalla. Täysillä uppoo tyhmiin suomimuikkeleihin.
Onko tuo muka yllätys. Suomi on tyhmiä naisia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehiä. Velkaannuttaan korviaan myöten tuontien takia mitkä lopulta ottaa ja jättää. Eilen tuli nähtyä tuttavalla vaimon ehdottama uudenkarhea auto mikä ei edes käy talveksi. Varmaan ostavat talvea varten toisen. Näen vain rahan haaskauksena pitää keskituloisena ja talouden ainoana rahantuojana kahta autoa joista toista ei voi käyttää kuin kesäisin. Tuonkin summan olisi voinut sijoittaa kokoaikaisesti toimivaan autoon tai lapsen säästötilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehiä. Velkaannuttaan korviaan myöten tuontien takia mitkä lopulta ottaa ja jättää. Eilen tuli nähtyä tuttavalla vaimon ehdottama uudenkarhea auto mikä ei edes käy talveksi. Varmaan ostavat talvea varten toisen. Näen vain rahan haaskauksena pitää keskituloisena ja talouden ainoana rahantuojana kahta autoa joista toista ei voi käyttää kuin kesäisin. Tuonkin summan olisi voinut sijoittaa kokoaikaisesti toimivaan autoon tai lapsen säästötilille.
No näinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä ei elätä perhettä. Minusta köyhän miehen ottaminen on edesvastuutonta joka johtaa jatkuvasti kasvaviin hyväntekeväisyysjonoihin. Tuntuu pikemminkin siltä ettei haluta suosia vastuullisia miehiä 🙄
Kohta h****a enemmän kuin turskia.