Miksi joillakin paikkakunnilla on kaksikin kissayhdistystä ja joillakin ei yhtään?
Kaksi -> riitoja, osa erkaantunut? Ei yhtään tarkoittaa varmaan, ettei ole tarpeeksi kiinnostuneita tekijöitä. Mietin vain ketä tukisin. En voi itse ottaa kissaa eikä aika riitä työn, jatko-opintojen ja paljon aikaa vievän harrastuksen vuoksi enää järjestötoimintaan mutta voisin tukea esim. viemällä ruokaa.
Kommentit (7)
Kissafanaatikot (kuten muutkin fanaatikot) tuppaavat olemaan niin riita-alttiita, etteivät tule toimeen edes keskenään. Siksi useita yhdistyksiä.
"Voisin tukea", mutta ei kiinnosta osallistua järjestötoiminnan byrokratiaan ja käyttää omaa vapaa aikaasi?
"I'll pay you fifty bucks to take away my guilt."
-Tim Minchin
Vierailija kirjoitti:
"Voisin tukea", mutta ei kiinnosta osallistua järjestötoiminnan byrokratiaan ja käyttää omaa vapaa aikaasi?
-Tim Minchin
No mun mielestä on hienoa että ihmiset auttavat itselleen sopivilla tavoilla! Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa auttaa. Ruokalahjoitukset ovat tosi mieluisia :)
T. Esyn vapaaehtoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tim MinchinNo mun mielestä on hienoa että ihmiset auttavat itselleen sopivilla tavoilla! Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa auttaa. Ruokalahjoitukset ovat tosi mieluisia :)
T. Esyn vapaaehtoinen
On toki ja tärkeää se tukeminenkin on, mutta onhan se tekopyhää ruikuttaa muita toimintaan, kun itse ei viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tim MinchinNo mun mielestä on hienoa että ihmiset auttavat itselleen sopivilla tavoilla! Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa auttaa. Ruokalahjoitukset ovat tosi mieluisia :)
T. Esyn vapaaehtoinen
On toki ja tärkeää se tukeminenkin on, mutta onhan se tekopyhää ruikuttaa muita toimintaan, kun itse ei viitsi.
Missä ruikutin muita toimimaan? Mietin vain, että miksi joillakin on kaksi yhdistystä.Vuorokaudessa on rajallinen määrä tunteja kun on töissä 8-10 tuntia päivässä, opinnot ja vielä apua tarvitsevat lähipiirin ihmiset, mutta haluaisin jollain tapaa kantaa korteni kekoon ja viedä jotain ruokalahjoituksia. Minulla on varaa enemmän kuin aikaa. Eläinsuojelutyö on vaativaa, jos lähtee aktiiviksi pitää olla aikaa enemmän kuin tunti viikossa.
Syitähän on yhtä monta kuin yhdistystä ja yhdistysten puuttuminen varmaan johtuu asialle omistutuneiden aktiivisten ihmisten puutteesta.