Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tahon nää finnit pois!!!!!

Vierailija
28.09.2013 |

Moi! :) Kellään mitään hyviä neuvoja miten pääsis eroon finneistä??? Oon niin kyllästyny niihi ku joka aamu hirvee työ peitellä niitä, eikä vaan tunnu millään tää naama paraantuvan... lääkärillä oon käyny, mut sen neuvot oli ihan pas**ja ;(( Haluisin nyt siis "kohtalotoverin" vinkin siihen mikä auttais... joku tuote, kotikonsti jne.. pliis, help me!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään ihotautilääkärillä. Itselläni auttoi 3 kk roaccutan kuuri, aivan hirvittävää myrkkyä se kyllä on, mutta auttoi parantamaan ihon alla olevan aknepaiseet. 

Vierailija
2/9 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisevaa tässäkin on, minkä ikäinen ap on. on täysin eri asia neuvoa nelikymppistä tai 14-vuotiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä kävit ja mitä neuvoja sait? Ikäsi? 

Aloitetaan niistä :)

Vierailija
4/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteen vaihto? Kosteusvoiteen vaihto? Ruokavalion vaihto? Stressin vähentäminen ja unen lisääminen?

Vierailija
5/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basiron - voide apteekista. Lisäksi ruokavalio terveelliseksi ja kaikki makeiset/suklaat yms. sokeriherkut pois. :)

Vierailija
6/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi supertehokas kasvovesi (esim. Garnier Pure Active) ja keinotekoisten makeutusaineiden käytön totaalinen lopettaminen. Kasvoveden jälkeen kosteutan ihon hyvällä perusvoiteella, jossa ei ole hajusteita tai väriaineita. Mulle tuli pari vuotta sitten leukaan kipeitä, isoja finnejä. Näillä konsteilla iho on nykyään tosi hyvässä kunnossa. Olen alle 40v kahden lapsen äiti.

Vierailija
7/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi pitää joka aamu hunajanaamiota. Kosteuttaa ja tappaa pöpöjä. Toimii hyvin, mutta ei varmasti ratkaise koko ongelmaa.

Vierailija
8/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda luonnonkosmetiikkaan ja mineraalimeikkihin, jotka eivä tuki ihoa.

Vierailija
9/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bion tuotteet auttoi mulla. Kaikkea muuta olin jo kokeillut, mutta nuo auttoi oikeasti. Ovat ihotautilääkärien kehittämiä ja perustuvat siihen, että tuotteet tuhoavat aknebakteereja. Eivät ole kuitenkaan mitään tujuja myrkkyjä, vaan sopivat myös herkälle ja kuivalle iholle (kuten akneiho usein on).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän