Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän lihavista

Vierailija
18.07.2006 |

Onko kohtalotovereita? Pikkuhiljaa alan päästä sinuiksi faktan kanssa, ettei hoikat tytöt sytytä. Kauniskasvoinen nainen, joka voi olla reippaastikkin ylipainoinen saa minut taas hulluksi halusta. Vaimoni on mukavan isopyllyinen, eikä mikään hoikka, joten siinä suhteessa " kotiasiat on kunnossa" Tietysti ongelmia tuottaa lihavuuden ihailun esiin tuominen, ei kukaan nainen haua kuulla olevansa " ihanasti lihava"

Vai haluaako ?

Tosimies33

Itse urheilijavartalo...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kehua kauniiksi, mutta jättää mainitsematta lihavuuden.

Vierailija
2/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen nainen haluaa olla, ei lihava.

Väitetäänhän että muodokkaammat naiset osaavat nauttia seksistäkin enenmmän ja ovat hyvin ' villejä' sängyssä.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit kehua runsasta naista kauniiksi ja seksikkääksi, mutta ilman " ihanasti lihava" -tyyppisiä kehuja. Jokainen runsas nainen kyllä tietää olevansa ylipainoinen, ei siitä tarvitse erikseen mainita. Ja kyllä nainen tajuaa, että jos häntä kehut, pidät runsaista naisista. Ei siitä tarvitse erikseen haloota nostaa.

Itse ainakin nautin miesten huomiosta ja olemuksestani kuulemma huokuu seksikkyyttä, jota ei kaikissa naisissa ole vaikka kuinka hoikkia olisivatkin. Kauniit kasvot, iloinen hymy ja oikeanlainen pukeutuminen tietenkin auttaa ja kiinnittää miesten huomiota. Itse ainakin nautin elämästä, vaikka joskus ylimääräisten kilojen kanssa tuskailenkin!

Vierailija
4/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paine pitää laiheliineista taitaa olla aika kova.

Vierailija
5/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisessa täytyy olla jotain, mistä pitää kiinni....

Joku olisi ehkä loukkaantunut, mä olin aika otettu...

Vierailija
6/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä näistä mielestänne ovat negatiivisia sanoja, eli mitä ei olisi syytä käyttää oaman kullan kanssa keskustellessa?

- Muodokas

- Rehevä

- Tukeva

- Lihava

- Pyöreä

- " isotyttö"

Ja löytyykö parempia termejä ??

Tosimies33

Vierailija
7/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitkä näistä mielestänne ovat negatiivisia sanoja, eli mitä ei olisi syytä käyttää oaman kullan kanssa keskustellessa?

- Muodokas hyvä

- Rehevä hyvä

- Tukeva ei hyvä

- Lihava huono

- Pyöreä kohtalaine

- " isotyttö" ihana :)

kurvikas, vaikka en itse siitä pidä mutta tosin ei minua sellaiseksi voi väittääkään :)

Tosimies33

Vierailija
8/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en haluaisi kuulla sanoja rehevä, tukeva, lihava enkä " isotyttö" . Mutta muodokas ja pyöreä ovat adjektiiveja, jotka tunnen omikseni. Nimittäin olen sekä muodokas että pyöreä :-)

Jotta olisin rehevä, mun pitäisi varmaan olla vielä vähän isompi...

- Muodokas

- Rehevä

- Tukeva

- Lihava

- Pyöreä

- " isotyttö"

Vierailija
9/21 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muodokas, rehevä, pyöreä ja isotyttö ovat hyviä termejä. Ylipainoinen, tukeva tai lihava en haluaisi kuulla olevani.

Pehmeät muodot on myös kivan kuuloinen termi. Oma mieheni kehuu ihan suoraan että minulla on kuulemma ihanan isot tissit ja iso pyöreä peppu. Alussa tuntui hassulta, että ne voivat häntä oikeasti kiihottaa, luulin lähinnä että hän pitää luonteestani ja minusta ihmisenä ja sanoo näitä kohteliaisuuksia ollakseen kiltti. Mutta nyt olen jo oppinut että hän todellakin haluaa minua ja pitää minua upeana naisena!

Vierailija:

- Muodokas

- Rehevä

- Tukeva

- Lihava

- Pyöreä

- " isotyttö"

Tosimies33

Vierailija
10/21 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa vaikka, että musta sulla on upea vartalo, kauniit rinnat, olet tosi seksikäs jne.

Jos päädyt sanomaan jotain vartalon koosta, niin naiselle pitäisi jäädä sellainen mielikuva, että pidät hänen vartalostaan KOSKA se on muodokas, ei SIITÄ HUOLIMATTA että se on muodokas. Naiset ovat aika herkkiä kuulemaan tämän asian väärin...

Mä itse olen vähän pyöristynyt ajan myötä, ja tekee hyvää kuulla kehuja kropasta. Myös se, että oma mies koskettelee mielellään myös niitä kohtia joihin en ole itse tyytyväinen, tuo sellaisen olon että hän tosiaan pitää mun vartalosta tällaisena.

Vierailija
11/21 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisen pehmeä kuullostaa tosi hyvältä...olen sitä itsekkin josksu käyttänyt ytsestäni.

Olen muodokas rintojen kohdalta ja vähän muualtakin, joten tuo ilmaisu sopii minuun mainiosta.

Naisenhän täytyy ollakkin hieman pehmoisen näköinen.

Katsokaapa monien historian kirjojen taideteoksia, niissähän naiset ovat tosi muodokkaita, reheviä :-)

Vierailija
12/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-runsaan

-ihanan isot rinnat

-naisellisen pehmeän

reheväkin menee, jos siihen liittyy jokin kehuva adjektiivi ja hellä, kaunis tapa jolla sen sanoo.

Jos mielestäsi lihava on ihanaa, kaunista ja haluttavaa, kerro se näillä sanoilla! Miksi pitää korostaa kokoa. Tuskin kukaan huokailee laihan naisen sängyssä " sä olet niin ihanan laiha/kuiseva/hoikka, sulla on niin pienet rinnat tms? Tai mistäs minä tietäisin.

nainen, XL

Vierailija
13/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muodokas, tämä on +

- Rehevä tämä +/-

- Tukeva -----

- Lihava -----

- Pyöreä ----

- " isotyttö" ------------

Ja löytyykö parempia termejä ?? Haluaisin kuulla, sanottavan sinulla on ihanat rinnat, peppu, olet syliin sopiva, olet kuin minulle tehty.

Näyttävä nainen

Tosinainen 40

[/quote]

Vierailija
14/21 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla olevani IHANA!

Yksinkertaisesti.. =0)

..ja olen sen kuullutkin. Omalta mieheltäni ja peräti yhdeltä muulta tutulta mieheltä.

Vierailija
15/21 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysänahkaisista virtahevoista

Vierailija
16/21 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullutkin useammalta mieheltä, että olen ihana! Syliin sopiva, peppuni on maailman ihanin...

Nämä entiseltä mieheltä, nykyiseltä mieheltä ja muutamalta poikaystävältä...

Vierailija
17/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kilot tee kenestäkään rumaa

joten kyllä se sisäinen halukkuus ja seksikkyys tekee

naisesta haluttavan

ihan sama onko naisella rinnat AA-kuppikoko vs E-kuppikoko

Seksuaalisesti aktiivinen nainen on ihana ja " kaunis"

-mici-

Vierailija
18/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.. täälläkin puhutaan aina naisista, joissa on mistä pitää kiinni.

Kellä enemmän, kellä vähemmän, kellä isompaa rintaa tai pienempää, selluliittia tai siloisempaa, kiinteää, pehmeää..

Niitä rösöisempiä naisia itsetunto-ongelmissaan kaikki ylistävät ja tukevat, että hyvähän se on, kun on jotain mistä pitää kiinni jne.

Mutta ketkä tukevat naisia tai ketkä haluavat naisia, jotka ovat kuin minä: keskimittainen, ok pärstä, mutta auttamattoman hoikka luuviulu. Rinnat kuin paistetut kananmunat. Eli ei oikein mitään.

Koskaan en oo vielä tavannut naista, jolla olis ollut pienemmät tai edes yhtä pienet rinnat kuin mulla.

En sitä tai hoikkuuttani juuri häpeä, kun tämmöseks oon syntyny ja jo 30 vuotta itteäni kattellu.

Huolehdin kyllä itsestäni hyvin ja mieskin on, mutta eipä sitä vällyhommat kanssani kiinnosta.

Kaksi kertaa tänä vuonna on kolmen minuutin panot ollu.

Panotpa juuri, koska itsensä laukeaminen on ollut se pääasia. Kysyisinkin, että voivatko kaltaiseni ulkomuodon omaavat naiset oikeasti latistaa miehen seksihalut, kun tuntuu, että hyvä olis jotakin naisellista kosketuspintaa meissä lyyleissä olla tämänkin palstan perusteella.

Itse toivoisin hyväilyjä myös olemattomille rinnoilleni vaan arvatkaapa olenko sitä saanut?

Haloo, voiko rinnattomuus olla miehille niin kamala asia, ettei niihin voi edes pyydettyäni juuri koskea?

Sama seksin vähyys oli myös aiemmassa pitemmässä suhteessani. Eikä kyllä tod. minusta johtuva tauti.

Voiko hoikka/laiha ja rinnaton nainen NIIN epäesteettinen, ettei kertakaikkiaan viehätä seksin saloihin yhtään miestä?

t. kirurgin veitsen alle ei kiitos

Vierailija
19/21 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa puukko ja silikoni olla parhaat lääkkeet, vaikka et tahtoisi.

Vierailija
20/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se miten kannat itsesi, jos olet itse tyytyväinen ja ylpeä itsestäsi, niin muutkin sen näkevät, ja silloin olet seksikäs

Vierailija:

joo.. täälläkin puhutaan aina naisista, joissa on mistä pitää kiinni.

Kellä enemmän, kellä vähemmän, kellä isompaa rintaa tai pienempää, selluliittia tai siloisempaa, kiinteää, pehmeää..

Niitä rösöisempiä naisia itsetunto-ongelmissaan kaikki ylistävät ja tukevat, että hyvähän se on, kun on jotain mistä pitää kiinni jne.

Mutta ketkä tukevat naisia tai ketkä haluavat naisia, jotka ovat kuin minä: keskimittainen, ok pärstä, mutta auttamattoman hoikka luuviulu. Rinnat kuin paistetut kananmunat. Eli ei oikein mitään.

Koskaan en oo vielä tavannut naista, jolla olis ollut pienemmät tai edes yhtä pienet rinnat kuin mulla.

En sitä tai hoikkuuttani juuri häpeä, kun tämmöseks oon syntyny ja jo 30 vuotta itteäni kattellu.

Huolehdin kyllä itsestäni hyvin ja mieskin on, mutta eipä sitä vällyhommat kanssani kiinnosta.

Kaksi kertaa tänä vuonna on kolmen minuutin panot ollu.

Panotpa juuri, koska itsensä laukeaminen on ollut se pääasia. Kysyisinkin, että voivatko kaltaiseni ulkomuodon omaavat naiset oikeasti latistaa miehen seksihalut, kun tuntuu, että hyvä olis jotakin naisellista kosketuspintaa meissä lyyleissä olla tämänkin palstan perusteella.

Itse toivoisin hyväilyjä myös olemattomille rinnoilleni vaan arvatkaapa olenko sitä saanut?

Haloo, voiko rinnattomuus olla miehille niin kamala asia, ettei niihin voi edes pyydettyäni juuri koskea?

Sama seksin vähyys oli myös aiemmassa pitemmässä suhteessani. Eikä kyllä tod. minusta johtuva tauti.

Voiko hoikka/laiha ja rinnaton nainen NIIN epäesteettinen, ettei kertakaikkiaan viehätä seksin saloihin yhtään miestä?

t. kirurgin veitsen alle ei kiitos