Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko olla normaali jos on lapsena diagnosoitu kehityksen viivästymä

Vierailija
30.08.2020 |

Siis opin kuulemma kävelen 2v ilman tukea ja olin hypotoninen eli veltto. Mitä on vaikee uskoa koska aikuisiällä ei ole. Ja dysmorfisia piirteitä eli mut on joskus luokiteltu vammaiseksi.

En ole koskaan tarvinnut mitään apuvälineitä tai mitään erikoiskohtelua vaikka sitä kyllä saankin. Erityisesti mummulta ja papalta.

He olivat kummastelleet paljon kun opin niin myöhään kävelemään. Olivat olleet ihan kauhuissaan kuulemani mukaan. Koulunkäyntiavustaja mulle hankittiin ekalla vaikka en olis tarvinu koska mielestäni ymmärryksessäni ei ole ongelmia. Ehkä muut eivät usko että ymmärrän asioita niinkuin "normaalit" muhun verrattuna.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllätys yllätys kokenut koulukiusaamista ja en ole sen takia käynyt mitään amista.

Jäin pois koska koin viimeisimmässä koulussa kiusaamisen liian raskaaksi.

Koko luokka kiusasi ja jne.

Ehkä olen erilainen muihin verrattuna mutta tyytyväinen olen. En haluaisikaan olla kukaan muu. Vaikken saa kavereita helposti tai en lainkaan niin tykkään elämästäni.

Aina kummastellaan ja vieroksutaan mua kun on jotkut sukujuhlat mutta en voi sille mitään . Tälläiseksi olen syntynyt että voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla