Mitä mieltä olitte tosta "rakastuin kaasooni" jutusta?
Siis Livillä tullut hääohjelma, missä julkkikset suunnittelee häät. Kurjan tempun teki vaimo miehelleen.
Kommentit (8)
Ai on oikein jättää perhe ja ennenkaikkea lapset jonkun ihastumisen takia? Haloo. Muutaman kuukauden jälkeen huuma haihtuu mutta lapset kärsii loppuiän tuosta itsekkäästä oman halun tavoittelusta.
Ihan ok juttu, paitsi että tuo tuli ohjelman kuvauksien aikaan. Olisi ollut kaikille (jopa meille katsojille) reilua kertoa tilanne rehellisesti. Mikä sai parin jatkamaan hääseremoniaa ja kuvauksia vaikka totuus oli ihan jotain muuta?
Homot eivät ärsytä yhtään, teennäisyys ja valehtelu taas ärsyttää suunnattomasti!
Musta tolta onnelliselta rakkaustarinalta vie vähän pohjaa se, että kun kaaso ilmoitti, että olen rakastunut suhun, ole mun kaa tms. niin mormaikku siinä lähti heti messiin ja perui 10v parisuhteensa. Että aika helppo nakki, ollaan naimisiin menossa ja rakastetaan, mutta HETI kun jollekulle muullekin kelpaisi, niin lähdetään sen kelkkaan viikko ennen häitä. Muija ois tod näk innostunut ihan kestä vaan vastaantulijasta, jotkut en sellaisia.
Toiseksi häiritsi se, että morsian selitti asiaa sillä, että mies on aina tiennyt suuntaumisestani että olen biseksuaali, ja ymmärsi asian että tän pitää nyt seurata bisseyttään. Maailman vanhin ja paskin vedätys, biseksuaalisuus ei ole mikään syy pettää tai vaihtaa kumppania, jotkut mulkut oikeesti selittää että tää mun ominaisuus vaan pakottaa mua olemaan välillä muidenkin kanssa, kai sä hani tajuat? Ja nämä tyhmät puolisot luulevat, että se on joku vietti joka vaan vie ja se pitää vaan hyväksyä. Bisse voi olla yksiavioinen ja sitoutumiskykykyinen siinä kuin heterokin, ja on törkeää käyttää sitä jonain syynä kumppanin vaihtamiseen. Kun se ei sitä ole, pettäminen ja jättäminen on sitä itseään, sukupuolista riippumatta. Enpä usko, että toi mies olisi ottanut yhtään niin leppoistasti miehen mukaan lähtemistä viikko ennen häitä, eli sekin kuvittelee, että tää on jotenkin normikuvio kun toi on bisse...vaikka muija on vaan holtiton ja sitoutumiskyvytön kusipää.
T: Bisse
siis onko kyse nyt edellisestä jaksosta, jossa esko ja niko suunnitteli häät?
Kun ihmettelin sen sulhasen käytöstä juttuja siellä hääpuvun sovituksessa.. sehän tiesi, että rouva halua nikoa, niin kuitenkin niin rehvakkaasti oli onnellinen, että just niko ja eskon saivat. tai sitten tää kaikki on mun korvien välissä. ;)
Samaa huomionhakuisuutta kuin sillä yhdellä uunolla joka kihlasi ne kaksi naista. Jokainen vaan yrittää ylittää toisensa ja saada oman hetkensä ja tällä hetkellä seksi/seksuaalisuus on siihen varmin keino.
Oliko tuo kaaso muka morsiammelle joku uusi tuttavuus? Vai onkohan niin, että niillä oli suhde jo vuosia mutta eivät sitten pystyneet enää salaamaan. Vai että morsian onkin lesbo ja nyt kun lapset on tehty ja ne telkkarihäätkin saatu niin voi alkaa toteuttamaan itseään.
Tuntematta ketään asianosaisia oletan että on heidän jo pitkään etukäteen suunnittelemansa juttu jonka nimenomaan halusivat tehdä telkkarissa jotta saisivat sille mahdollisimman suuren yleisön.
Minusta ihana että otti sen jota oikeasti rakastaa. Kaikki ei siihen uskalla.