Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, mitä teette perjantai- ja lauantai-iltaisin?

Vierailija
27.09.2013 |

Oletteko baarissa vonkaamassa miestä vai täytättekö ristisanaa kissanne kanssa. ;) Ei vaineskaan, ihan uteliaisuudesta kyselen. Ei itse meinaa enää muistaa, kun elämäntilanne on nykyään niin erilainen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin rauhasta, en tee mitään erityistä. Aikanaan kun miehen riesapennut pilasivat viikonloput möykkäämisellään opin arvostamaan omaa rauhaa. Nyt sitä on! Vähän aikaa sitten hoidin lemmikkejäni ja kävin kaupasta jätskiä. Nyt lorvin koneella ja kohta menen lojumaan ja kuuntelen tovin hyvää musaa. Huomenna jaksaa puuhata ulkosalla koko päivän kun ei juopottele illalla.

Vierailija
2/38 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina saunoin miehen kanssa ja lähdin sitten tapaamaan ystäviäni baariin, josta jatkoimme yökerhoon tanssimaan. Mies jäi kotiin katsomaan NHL-ottelua netistä ja teki yöpalaa, kun palasin kotiin. Lauantaina kokkasime rauhallisesti pitkän kaavan kautta ja tarjosimme miehen veljelle ja tämän tyttöystävälle kolmen ruokalajin illallisen. Vieraiden lähdettyä sulattelimme ruokaa pelaamalla yhdessä Pleikkarilla ja harrastimme seksiä. Sunnuntaista ei kysytty, mutta silloin harrastimme lisää seksiä, kävimme pitkällä ja päämäärättömällä kävelyllä ja syvennyimme kumpikin omiin harrastuksiimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä itken, kun taas on menossa kesken...

Vierailija
4/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olenko itse töissä perjantaina tai lauantaina. Jos olen kotona niin useimmiten saunotaan, katsotaan telkkaria ja syödään. Joskus mennään syömään tai leffaan.

Vierailija
5/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon. Tällä hetkellä makaan sohvalla lueskellen av:ta, syöden suklaata ja odottaen Hell's Kitcheniä. Huomenna saatan olla ykköset päällä hyvässä raflassa siemailemassa vuosikertaviiniä, tai salilla nostelemassa rautaa ja pitkällä lenkillä, tai mökillä grillailemassa sormet kohmeessa, tai kaverin luona, tai...

Vierailija
6/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 20:58"]

Riippuu olenko itse töissä perjantaina tai lauantaina. Jos olen kotona niin useimmiten saunotaan, katsotaan telkkaria ja syödään. Joskus mennään syömään tai leffaan.

[/quote]

Eli kumppanin kanssa? Onko tapana käydä ns. bilettämässä kahdestaan tai kaveriporukalla? -ap

Vierailija
7/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys osoitettu lapsettomille vai sinkuille? Palstalla on kovin yleinen tapa, että kun puhutaan lapsettomista, niin tarkoitetaankin sinkkuja.

Olen lapseton, mutta en sinkku. Mieheni kävi juuri lenkillä ja minä joogasin. Seuraavaksi käymme suihkussa, nautimme lasit punaviiniä ja katsomme Siltaa. Samalla varmaan syödään jotain pientä naposteltavaa. Huomenna menemme aamulla spinning-tunnille, tullaan kaupan kautta kotiin ja laitetaan ruokaa. Minä käyn vielä hot joogassa alkuillasta, jonka jälkeen mennään leffaan ja syömään pubiruokaa. Sunnuntaina tavataa mieheni vanhempia ravintolassa synttärilounaan merkeissä ja käydään illalla salilla tai lenkillä.

Tämmöisiä nämä meidän viikonloput: treeniä, hyvää ruokaa, lepoa, viihdettä ja sukulaisia. Välillä pitää pestä vähän pyykkiä ja ruokkia kissa :)

Vierailija
8/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Joskus ei mitään. Katotaan leffaa, käydään konsertissa, ulkona syömässä, köllötellään viinin kera, laitetaan yhdessä ruokaa, käydään baarissa.

Luetaan, pelataan lautapelejä yms. Tai ollaan matkoilla.

Vierailija
9/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:02"]

Onko kysymys osoitettu lapsettomille vai sinkuille?

[/quote]

Lapsettomille! Hyvä huomio. -ap

Vierailija
10/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä muinakin iltoina. Viihdytään kahestaan eikä käydä viihteellä, ollaan kylläkin molemmat absolutisteja. Kotona viihdytään hyvin, ei tulis mieleenkään lähteä mihinkään viettämään iltaa. Oma sohva on maailman parhain paikka.

Vierailija
11/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lapseton pariskunta (vielä) ja jos kumpikaan emme ole töissä viikonloppuna, laitamme hyvää ruokaa ja juomme vähän viiniä. Keskitymme toisiimme. Tai katselemme leffaa, käymme ulkona syömässä. Tai käymme yhdessä treenaamassa/ulkoilemassa jonka jälkeen käymme saunassa ja teemme hyvää ruokaa. Jos toinen on töissä, toinen käy treenaamassa ja tapaa ystäviään.

Vierailija
12/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein viikonloppuisin töissä, ja silloin elän sen mukaan onko aamu- vai iltavuoro, ihan kuin arkenakin.

Vapaina viikonloppuina saatan käydä baarissa jos on joku hyvä keikka tiedossa tai laulattaa. Tai rentoudun kotona eli lämmitän saunan, korkkaan kuohuviinipullon, lueskelen ja kuuntelen musiikkia tai katson jonkun leffan. Tai sitten teen kirjallisia hommia. Tai notkun av:lla, niin kuin nyt.

Kiitos vuorotyön, perjantai ja lauantai ovat päiviä muiden joukossa, useammin työ- kuin vapaapäiviä.

Vierailija
13/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtu mitä paskaa kaikk nämä kirjoitukset. Koneellahan te kuonokopat olette näitä kirjoittaessa. Vuosikertaviiniä mun perseessä, spedet

Vierailija
14/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sairastan joten kotona, mutta yleensä pe on aika rauhallinen, syödään joko ulkona tai kotona jotain nopeaa, pari lasi viiniä ja leffa.  Tai sit töiden jälkeisillä pubissa alkuilta ja siitä kotio syömään.

la: jos pe ilta kotona, la viimeistään ulos, siis joko lounas jossain tai illallinen, tapaa kavereita, pubeja tai baareja. Päivällä shoppailua tai käydään jossain tapahtumassa.

lisäksi kuntosalia ja ulkoilua.

Vierailija
15/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista, telkkaria, lukemista, netissä surffailua ja lauantaina tietysti sauna. Mitäpä sitä sen kummempaa. Baariin menkööt ne, joita se huvittaa. Koti on paras paikka!

Vierailija
16/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:12"]

Virtu mitä paskaa kaikk nämä kirjoitukset. Koneellahan te kuonokopat olette näitä kirjoittaessa. Vuosikertaviiniä mun perseessä, spedet

[/quote]

Siksi mä vastasinkin, että joskus ei mitään. Ja eipä tääs yhdessä voi vielä tuntii tehdä mitään, kun mies on vielä liikenteessä. Matkalla kotiinpäin jo onneksi :)

Vierailija
17/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtu mitä paskaa kaikk nämä kirjoitukset. Koneellahan te kuonokopat olette näitä kirjoittaessa. Vuosikertaviiniä mun perseessä, spedet[/quote]

Niin no, jos luit viestiäni yhtään, sanoin olevani tällä hetkellä sohvalla av:ta selailemassa. Se, mitä tapahtuu huomenna tai vaikka viikon päästä, on eri juttu. :)

- 4

Vierailija
18/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Varmaan olemme juuri tällähetkellä koneella kun kirjoitamme, juu neropatti. Olen nyt kuumeessa ja mies töissä joten ei ole normaali vkloppu.

Vierailija
19/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton ja sinkku. Olen kotona, katson telkkaa, kirjoitan väikkäriä (sitä kirjoitan muutenkin joka välissä) käyn kahvilla kavereiden kanssa, harrastan liikuntaa... Menen yleensä nukkumaan aikaisin, mitään bilehile-elämää en vietä, vaikka niin kuvitellaan useasti (ikää 37, takana avioero. En siis ole sinkku, jos pilkkua viilataan, mutta mielestäni olen kyllä). Ehkä pitäisi lähteä jonnekin ja tavata uusia ihmisiä, mutta kun en jaksaisi nähdä sitä vaivaa. Eipä siinä muuta kuin kissaa hankkimaan ja mommoaikoja odottelemaan. :)

Vierailija
20/38 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton ja sinkku. Olen kotona, katson telkkaa, kirjoitan väikkäriä (sitä kirjoitan muutenkin joka välissä) käyn kahvilla kavereiden kanssa, harrastan liikuntaa... Menen yleensä nukkumaan aikaisin, mitään bilehile-elämää en vietä, vaikka niin kuvitellaan useasti (ikää 37, takana avioero. En siis ole sinkku, jos pilkkua viilataan, mutta mielestäni olen kyllä). Ehkä pitäisi lähteä jonnekin ja tavata uusia ihmisiä, mutta kun en jaksaisi nähdä sitä vaivaa. Eipä siinä muuta kuin kissaa hankkimaan ja mommoaikoja odottelemaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi