Miksi miehet yrittävät aina väkisin auttaa naisia?
Eivätkö ne luupäät todellakaan tajua että naiset kyllä pärjäävät kyllä ihan omin avuin ja itse ilman mitään miesten apua?
Kommentit (29)
Ei minua kyllä ole kukaan väkisin auttanut. Hyvä jos edes pyytämällä.
Ai niin, mut minähän en olekaan hyvännäköinen.
Oliko aloittajalla mitään esimerkkiä esittää?
Miehet ei koskaan tarjoa apua ilmaiseksi. Maksuksi pyydetään aina saada seksiä ja vieläpä heti samana iltana.
Ja sitten kuulla jälkikäteen mutinaa ''kuinka epäkohteliaita ja huomaamattomia sitä onkaan oltu''? Koittakaa päättää siellä neuvostossanne jotain loogisia linjauksia tämänkin asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei koskaan tarjoa apua ilmaiseksi. Maksuksi pyydetään aina saada seksiä ja vieläpä heti samana iltana.
Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tarjotaan, mutta joku äly meilläkin on. Ei anneta itseämme hyväksikäyttää kun nainem vähän hymyilee ja höpäjää, et "apua, olen pulassa"
Vierailija kirjoitti:
Ei multa oo ainakaan koskaan pyydetty.
Vieraat apua tunkevat miehet ovat välillä arvaamattomia, mutta vielä pahempia ovat miehensä apua oma-aloitteisesti tarjoavat naiset.
Lähes aina, jos tuntematon tai puolituttu mies on tarjonnut "apuaan", jotain hajoaa tai vastineeksi kaivataa seuraa illanviettoon.
Nykyään teen esim. omat pyörähuoltoni asunnossani kerrostalon pihan sijaan.