Mies, haittaako jos naisella jota tapailet on vaatimaton sisustus?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä se kenellekkään kuuluu millainen sisustus sinulla on. Ei se mies sen sisustuksen kanssa seurustele. Kaikenlaista täällä kysellääkin.
No kun moni tuntuu nykyän olevan sisustusintoilija. Minulla ei ole edes tv:tä, koska en katso sitä. Koti on tylsän näköinen. Ap
Harvaa miestä sisustus kiinnostaa. Ja monen miehen käsitys mahtavasta sisustuselementistä on pelipaita seinällä 😂
Ei ole miehiä haitannut vaikkei ole sänkyä tai sohvaa. Olenhan minä patjana, sitten sopii lähteä kotiin keskellä yötä.
No kun ottaa huomioon millaisia sisustuksia miesten poikamiesbokseissa on, niin tuskimpa tarvitsee tuollaista edes miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*lvettiä se kenellekkään kuuluu millainen sisustus sinulla on. Ei se mies sen sisustuksen kanssa seurustele. Kaikenlaista täällä kysellääkin.
No kun moni tuntuu nykyän olevan sisustusintoilija. Minulla ei ole edes tv:tä, koska en katso sitä. Koti on tylsän näköinen. Ap
Hommaa viherkasvi tai pari, heti näyttää viihtyisämmältä eikä maksa edes paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehiä haitannut vaikkei ole sänkyä tai sohvaa. Olenhan minä patjana, sitten sopii lähteä kotiin keskellä yötä.
Minimalismi 10+
:D
En pitänyt erään naisen runsaasta sisustuksesta. Sisustuksena oli 20 kissaa, kissankiipelypuita, kissanpaskaa, kissanhiekka jokapuolella, tyhjiä kissanruokapurkkeja, kissojen repimiä huonekaluja, kissankusisia verhoja, kissankiipelytelineitä (rikkinäisiä), kissojen nuolemia likaisia astioita, täysiä kissanruokapurkkeja, kuollut kissanpentu ym. Emme tavanneet toiste. Pidän enemmän vaatimattomammasta sisustuksesta.
Paljon parempi se vaatimaton sisustus on kuin älytön määrä koriste-esineita tai vimma vaihtaa sisustus uuteen parin vuoden välein.