Miksi miehet yrittävät aina väkisin auttaa naisia?
Eivätkö ne luupäät todellakaan tajua että naiset kyllä pärjäävät kyllä ihan omin avuin ja itse ilman mitään miesten apua?
Kommentit (29)
Kyllä minä ainakin otan kiitollisena avun vastaan. Minusta se on ihanaa, ettei tarvitse itse korjata jotain ruohonleikkuria tai vaihtaa renkaita. Miksi tekisin tuon itse kun joku haluaa tehdä sen puolestani pelkästään hymypalkalla. Miehet on ihania. <3
Sekä miehet että naiset on kasvatettu siihen, että miehet ovat parempia kaikessa ja osaavat kaiken ja että naiset ovat avuttomia idiootteja.
Viime kesänä minulla oli ongelmia jalkapumpun kanssa uimarannalla, kun täytin lasten uimaleluja. Kaksi vanhempaa ukkoa tuli kovasti auttamaan "avutonta" naista ja rikkoivat sitten koko pumpun! Toisen vaimo tuli hetken päästä pyytämään anteeksi miehensä käytöstä. :)
Jäi kyllä häirittee se et tuntuu et puhut kaikista miehistä.. Iha niinko vois sanoa et kaikki naiset on nalkuttavia ämmiä.
Mutta kyllä, oon törmännyt pariin mieheen jotka on tämmösiä jatkuvasti auttavia. Tuntuu et heidän päähän ei mee se et nainen ei ole avuton ja kykenee kyllä tekemään asioita
En miehenä auta. Eli Ap:n teoria on skeidaa.
Oispa joskus ollut joku mies auttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin otan kiitollisena avun vastaan. Minusta se on ihanaa, ettei tarvitse itse korjata jotain ruohonleikkuria tai vaihtaa renkaita. Miksi tekisin tuon itse kun joku haluaa tehdä sen puolestani pelkästään hymypalkalla. Miehet on ihania. <3
Ei naiset ole mitään avutomia neitoja hädässä jotka tarvitsee vanhaan miehen tukea ja apua. Asiat voi tehdä itse ilman että miesten tarvitsee sotkeutua siihen.
Ap
Harvemmin olen nähnyt ketään jotakuta auttamassa.
Itse paiskon ovetkin naisten naamalle, voimaantukaa ihan rauhassa keskenänne.
Taas joku hiekkahaarainen mt-potilas tekemässä omia harhaisia olettamuksiaan. Ja tällainen paska sallitaan palstalla
Ei minua ainakaan kukaan ole yrittänyt auttaa.
Hyvät tavathan ainaskin ennen ollaan opetettu koulussa ja miksi hyvistä tavoista kannattaa suuttua.
Kyllä minusta kans on ihanaa kun mies auttaa. Valitettavasti aika harvoin saa vaan apua...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta en tarvitse apua.
Sano se hänelle mielummin, kuin meille.
Tykkään auttaa muita. Se on osa minun persoonaani. Toisilta miehiltään saan aina avun jälkeen kiitoksia, mutta naisilta vain keskisormea ja kettuilua kun vain ehdotankin apua. Olkoon sitten keskenään.
Itse kyllä herkästi tarjoan apua naisille ja miksei miehillekkin jos näyttää, että heillä on pieniä ongelmia. Jos vastaa kieltävästi niin jatkan matkaa.
On tervettä olla itsenäinen. On myös tervettä antaa joskus tehdä jotain puolestasi. Mä annan ainaki mun miehen palvella ne mua vaikka osaan tehdä itsekkin. Moni mies kokee itsensä tarpeelliseksi. Minäkin teen miehelleni palveluksia. Voin tehdä töissäkin jonku puolesta jotain. Viimeksi naapurin mies kävi ajaa takapihan nurmikon.
Provahan tuo oli koko ap:n aloitus.
Mistä puhut? En ole huomannut kyllä mitään tuollaista.
T. ruma nainen
Aina?
Väkisin?
Kaikki miehet 18-98 v.?