Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä nyrkkisääntö naisten takamuksesta: ei saa olla leveämpi perse kuin hartiat, itse "sovin" määritelmään

Vierailija
30.08.2020 |

... mutta kovin moni ei. Itsellä ehkä 9 1/2 arvoinen perse, puoli pistettä menee lattanuudesta.
Minkä arvosanan itse antaisit perseellesi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin naisella ei saa olla peppu hartioita leveämpi. Mieluummin hartiat jopa 10-30cm leveämmät. Peppu saisi olla kapea, jopa vyötäröä kapeampi. Takaapäin nainen saa näyttää siis alaspäin kaoenevalta kolmiolta. Unelmanaisella on hartiossa 80-luvun toppaukset ja peppu puuttuu kokonaan, koko alavartalo on naru, jonka päässä on varpaat. Sitten unelmieni triangeli-nainen sipsuttaa ympäriinsä ja minä kuljen perässä huutaen megafoniin "KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU!!!"

Vierailija
22/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin naisella ei saa olla peppu hartioita leveämpi. Mieluummin hartiat jopa 10-30cm leveämmät. Peppu saisi olla kapea, jopa vyötäröä kapeampi. Takaapäin nainen saa näyttää siis alaspäin kaoenevalta kolmiolta. Unelmanaisella on hartiossa 80-luvun toppaukset ja peppu puuttuu kokonaan, koko alavartalo on naru, jonka päässä on varpaat. Sitten unelmieni triangeli-nainen sipsuttaa ympäriinsä ja minä kuljen perässä huutaen megafoniin "KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU!!!"

Iltalääkkeet. Heti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö 2. Nyrkki pitää mahtua kuivana kakkoseen.

Vierailija
24/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen hartioiden ja lantion tulee olla suurinpiirtein yhtä leveitä. Jos hartiat ovat leveämmät, niin kyseessä saattaa olla mies.

Ne klassiset mallinmitat ovat 90-60-90, jossa rinnan ja lantion ympärys ovat samat. Ei niissä puhuta mistään hartioiden leveydestä.

Vierailija
25/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edestä ja takaapäin katsottuna lantio hartioita kapeampi, käsivarret roikkuvat ihan suoraan sivuilla rentoina, mutta sivusuunnasta katsottuna peppu on iso ja pyöreä :D ei lättänä, ei roiku. Ja kyllä saan siitä kehuja, joita en aina kaipaisi, joten kai se on ihan ok.

Itse haluaisin että olisi vähän pienempi, ettei olisi niin pervon näköinen vartalonmyötäisissä vaatteissa.

Vierailija
26/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever, ei mua kiinnosta ap:n mies tai hänen mielipiteensä. 

Vierailija
27/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Minulla ainakin on 10+ täydellinen pylly.

Vierailija
28/28 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaaahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä