Miehellä nyrkkisääntö naisten takamuksesta: ei saa olla leveämpi perse kuin hartiat, itse "sovin" määritelmään
... mutta kovin moni ei. Itsellä ehkä 9 1/2 arvoinen perse, puoli pistettä menee lattanuudesta.
Minkä arvosanan itse antaisit perseellesi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minustakin naisella ei saa olla peppu hartioita leveämpi. Mieluummin hartiat jopa 10-30cm leveämmät. Peppu saisi olla kapea, jopa vyötäröä kapeampi. Takaapäin nainen saa näyttää siis alaspäin kaoenevalta kolmiolta. Unelmanaisella on hartiossa 80-luvun toppaukset ja peppu puuttuu kokonaan, koko alavartalo on naru, jonka päässä on varpaat. Sitten unelmieni triangeli-nainen sipsuttaa ympäriinsä ja minä kuljen perässä huutaen megafoniin "KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU!!!"
Iltalääkkeet. Heti!!!
Nyrkkisääntö 2. Nyrkki pitää mahtua kuivana kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen hartioiden ja lantion tulee olla suurinpiirtein yhtä leveitä. Jos hartiat ovat leveämmät, niin kyseessä saattaa olla mies.
Ne klassiset mallinmitat ovat 90-60-90, jossa rinnan ja lantion ympärys ovat samat. Ei niissä puhuta mistään hartioiden leveydestä.
Minulla on edestä ja takaapäin katsottuna lantio hartioita kapeampi, käsivarret roikkuvat ihan suoraan sivuilla rentoina, mutta sivusuunnasta katsottuna peppu on iso ja pyöreä :D ei lättänä, ei roiku. Ja kyllä saan siitä kehuja, joita en aina kaipaisi, joten kai se on ihan ok.
Itse haluaisin että olisi vähän pienempi, ettei olisi niin pervon näköinen vartalonmyötäisissä vaatteissa.
Whatever, ei mua kiinnosta ap:n mies tai hänen mielipiteensä.
kyllä Minulla ainakin on 10+ täydellinen pylly.
Minustakin naisella ei saa olla peppu hartioita leveämpi. Mieluummin hartiat jopa 10-30cm leveämmät. Peppu saisi olla kapea, jopa vyötäröä kapeampi. Takaapäin nainen saa näyttää siis alaspäin kaoenevalta kolmiolta. Unelmanaisella on hartiossa 80-luvun toppaukset ja peppu puuttuu kokonaan, koko alavartalo on naru, jonka päässä on varpaat. Sitten unelmieni triangeli-nainen sipsuttaa ympäriinsä ja minä kuljen perässä huutaen megafoniin "KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU, KYMPIN PEPPU!!!"