Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä nyrkkisääntö naisten takamuksesta: ei saa olla leveämpi perse kuin hartiat, itse "sovin" määritelmään

Vierailija
30.08.2020 |

... mutta kovin moni ei. Itsellä ehkä 9 1/2 arvoinen perse, puoli pistettä menee lattanuudesta.
Minkä arvosanan itse antaisit perseellesi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää aikaansa oman perseen arvosteluun ja pisteyttämiseen..

Vierailija
2/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks aivottomista aloituksista:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hartioiden ja lantion tulee olla suurinpiirtein yhtä leveitä. Jos hartiat ovat leveämmät, niin kyseessä saattaa olla mies.

Vierailija
4/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tällä hetkellä 6. Minulla on luonnostaan pyöreä takapuoli (varmaan osin pienen notkoselän vuoksi) mutta nyt olen huomannut että se roikkuu! En ole liikkunut kunnolla aikoihin. Vuosiin. Minulla on myös lihaksikkaat reidet ja muodokkaat jalat mutta huomannut että olen menettänyt nekin. Nyt olen aloittanut jumpan. Pilatesta ja kyykkyjä. Jospa saisi sillä jotain ryhtiä kroppaan. Ja takapuoli ei ole leveämpi kuin hartiat. Minulla on sama rinnanympärys ja lantionympärys ja hartiat normilevyiset suhteessa kroppaan.

Vierailija
5/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisen perse on leveämpi kuin oman läppärin näyttö, on aika poistua koneelta ulos ja lähteä lenkille.

Vierailija
6/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen. Silmiä särkee kuinka leveälanteisia naisia meillä lyllertääkään katukuvassa. Kiitän aina onneani, että oma ahterini on kapea.

Vierailija
7/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa saa olla leveämpi perse kuin hartiat. Mitä enemmän tavaraa takakontissa, sen parempi.

Jos hartiat olisivat sellaisen takamuksen kanssa tasapainossa, olisi muija melkoinen kehonrakentaja-jenkkifutis-testohirmu.

Vierailija
8/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies päästäisi suustaan jotain noin idioottimaista niin kävelisin ulos saman tien.

Vierailija
9/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä!

Vierailija
10/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on lihavien ongelma, usein ns. rodullistettu sellainen. Normaalipainoisella ja liikkuvalla naisella pullohartiat ja hehtaaritakamus yhdistelmä on liki mahdottomuus. 

Oma perse 9+. 

Vierailija
11/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takamus on lättä kuten ap sanoo, ei se ole 9,5 vaan 5,9 peppu. Nyt kyykkyjä tekemään!!

Vierailija
12/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään miehelläkin saa olla leveä lantio ja pylly.

Vierailija
13/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aloittanut olkapää/yläselkätreenit tänä kesänä tasoittaakseni kasvaneen perseen antamaa vaikutelmaa.

Vierailija
14/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi antoi pakit Kim Kardashianille niin tämän piti tyytyä Kanyeen.

Vierailija
15/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö kirjoitti:

Kun naisen perse on leveämpi kuin oman läppärin näyttö, on aika poistua koneelta ulos ja lähteä lenkille.

Lenkille Giganttiin, tuomisina laajakuvanäyttöinen uusi läppäri.

Vierailija
16/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tursua meitsin persus yli tuolin reunojen niin kuin muilla naisilla. 4-.

Vierailija
17/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Mulla on hartioita kapeampi lantio ja olen käsittänyt sen olevan ei-toivotumpi muoto kuin ns. kokispullokroppa. Tässä se tad nähtiin, ihan sama miltä nainen näyttää niin joku mies rakastaa ja joku vihaa sitä. Itse kyllä tykkään leveistä harteistani, korostavat muutenkin liikunnallista kroppaa. Mutta ihan kaikkien kehot ovat hyviä ja numeroarvostelu on typerää.

Vierailija
18/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartialeveys 104 cm ja takamus 98cm. Kuntosalia en ole nähnytkään, lenkkipolut kylläkin.

Vierailija
19/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on helkkarin leveät hartiat.

Vierailija
20/28 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehelläkin saa olla leveä lantio ja pylly.

Hyi saatana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme