Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään vaimo saa elämänsä kyydit

Vierailija
27.09.2013 |

Taidan ottaa dongin mukaan talkoisiin, multiorkkuja kuitenkin tiedossa :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoin huomenna kuinka monta kertaa vaimolta tuli.

Saas nähdä tunnistaako itsentä sitten täältä? ;)

Vierailija
2/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:06"]

[/quote]

Mites muilla? Vastaavanlaisia suunnitelmia pe-illalle tai viikonlopulle? Miten haluaisit vaimon laukaista? Tai miten naiset, haluaisitte että teidät viedään hekuman huipulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:06"]

[/quote]

Mites muilla? Vastaavanlaisia suunnitelmia pe-illalle tai viikonlopulle? Miten haluaisit vaimon laukaista? Tai miten naiset, haluaisitte että teidät viedään hekuman huipulle?

[/quote]

Ihan vaan jumalatoonta naintia koko viikonlopun. Ei mitään vippaskonsteja. Aitoa mulkkua ja mieluummin isohkoa.

Vierailija
4/6 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tulihan sitä pesää. Koko ilta pientä lämmittelyä ja suunnittelua (ainakin omassa päässä). Muutaman punkkulasillisen jälkeen päästiin itse asiaa. Sen verran saatiin roolileikkiä mukaan, että vaimo pukeutui juhlavaan iltapukuun. :)) Kaadoin sen sängylle ja kerin helmoja ylös, hoidin huolelliset esilämmittelyt kielellä. Kohta se jo veti korvista ylös ja aloitettiin huolellinen nainti. Pian vaihdettiin asentoa takaapäin, olipa herkullinen näky, iltapuku kerättynä ylös ja pylly pystyssä. Tästä työnnellen lähtikin sitten kaksi kunnon orkkua melkein peräjälkeen (ehkä minuutti-pari väliä), itse laukesin vasta myöhemmin. Olipas herkkua!

Vierailija
5/6 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla saunan jälkeen on tiedossa naintihommia. Ensin kielellä lirputtelua ja sitten työnnän sormen mamman pyllyyn. Suihinottoa myös ja sitten hommiin, vaimo pyörittelee dildolla klittaa ja meikä työntelee. Ratsastusta ja tietysti myös takaapäin. Ai että😉

Vierailija
6/6 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tulihan sitä pesää. Koko ilta pientä lämmittelyä ja suunnittelua (ainakin omassa päässä). Muutaman punkkulasillisen jälkeen päästiin itse asiaa. Sen verran saatiin roolileikkiä mukaan, että vaimo pukeutui juhlavaan iltapukuun. :)) Kaadoin sen sängylle ja kerin helmoja ylös, hoidin huolelliset esilämmittelyt kielellä. Kohta se jo veti korvista ylös ja aloitettiin huolellinen nainti. Pian vaihdettiin asentoa takaapäin, olipa herkullinen näky, iltapuku kerättynä ylös ja pylly pystyssä. Tästä työnnellen lähtikin sitten kaksi kunnon orkkua melkein peräjälkeen (ehkä minuutti-pari väliä), itse laukesin vasta myöhemmin. Olipas herkkua!

Eikö tuo ois ollut vielä parempaa ilman alkoholia? Itse menetän yhdestäkin lasillisesta tuntoa sen verran, etten koskaan juo ennen seksiä. N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi