"ilmainen" matonpesu
Kuinka moni on osallistunut tällä viikolla puhelimitse suoritettavaan siivouskyselyyn ja voittanut matonpesun?
Kommentit (5)
En tiedä onko kirby-myyjä. Kyselyn jälkeen kertoi, että voi saada matonpesun. Seuraavana päivänä soitti ja kertoi matonpesun osuneen minulle. Suostuttuani pesuu selvisi, että voin ostaa kyseisen laitteen pesun jälkeen.
Huomenna pitäisi pesu tapahtua. Tänään soitti pesijä (eri henkilö kuin kyselyä tehnyt) ja tarkisti, että esittely edelleen sopii.
Hieman mietityttää, että palkinto muuttui tuote-esittelyksi. Pohdin pitäisikö perua koko pesu, vaikka ei minulle ole ongelma kieltäytyä naurettavan kalliin laitteen ostosta.
Ap
Meillä kävi Kirby-esittelijä muutama viikko sitten. Minulle ei tosin tehty mitään siivouskyselyä, vaan tarjottiin puhelimessa suoraan matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta. Suostuin, koska olin juuri ajatellut, että eteisen matto pitäisi pestä. Esittely (pesuineen) kesti muistaakseni reilun tunnin. Kyllä siitä selvisi ja kun heti aluksi teimme selväksi, että emme mitään osta, ei myyjä yrittänyt kauhean kovasti ylipuhua. Pitää vain pitää itsensä lujana eikä ajatella, että olisi jotenkin velvollinen ostamaan laitteen, kun myyjä on tullut paikalle sitä esittelemään.
Meillä Kirby esittelijä yritti pestä maton sängyn samalla suuttimella. Imuroinnissa löytyi lasinsiruja kauan sitten hajonneesta lasista. Eli imuri imi hyvin roskat jostain listojen välistä. Ainoa ongelma oli laitteen hinta ja äänekkyys. Desibelit ylittää varmasti kaikki suositukset. Korvakuulokkeiden kanssa siivoamaan;-)
Onko taustalla se 4000 euron Kirby-imuria kauppaava firma vai? :D Kuulostaa ihan siltä. Sillä Kirbyllä kun kuulemma voi matotkin pestä...