Kun vaaditaan olemaan ajatustenlukija töissä.
Aloitin uuden työn ja taas on ongelmana se, että en tiedä uuden paikan kirjoittamattomia sääntöjä.
Inhoan sitä, että asioita ei ilmaista suoraan ja selkeästi.
Kun kysyn jotakin asiaa jotta saan minulle annateun työn tehtyä en saa vastausta kun kysyn toiselta niin hän sanoo kuin minun tulisi asia tietää no "Pirjolta" tietenkin.
En ole mikään avuton aatu, mutta ärsyttää tuo kun oletetaan,e ttä tiedän kaiken ilman, että mitään kerrotaan.
Toinen rasittava asia on, että ensin hekutetaan sitä vastuuta mitä työssäni on ja seuraavaksi kuitenkin kun teen jotakin itsenäisesti olenkin henkilö joka on pyrkyri. Sitten joku suuttuu ja sen kaveri suuttuu jostakin mistä minulla ei ole mitään tietoa. Argh. Eikö ihmisillä ole mitään tajua siitä, että eivät toiset ole ajatustenlukijoita.
Muilla kokemusta samasta ja milla kenoin voi luvia itsensä lävitse tämän ilman, että saa kaikkien vihat niskaansa. Mitä toivotte uudelta työntekijältä?
Työ kärsii jos joutuu kokoajan "haistella" mistä tullee ja yrittää vakuutella sinne sun tänne, että en ole uhka sinulle enkä sinulle.
Kommentit (4)
No osa (suuri osa) ihmisistä on väkivaltaisia ja koska olet uusi ja tavallaan heistä riippuvainen, heilllä on mahdollisuus kiusata sinua. Kyllä he varsin hyvin tietävät ettet ole ajatustenlukija.
Huonomminkin voisi olla. Työpaikalla voisi joku muu lukea sinun ajatuksiasi. Esimerkiksi olet onnistunut jossakin työssä hyvin ja olet tyytyväinen,niin kohta joku puuttuu asiaan ja todistaa, että etpä onnistunutkaan. Omalla työpaikallani käy näin vähän väliä.
Tämän takia jätin palkkatyöt ja ryhdyin yrittäjäksi. Ei tuollaista paskaa kukaan täyspäinen kestä. Tsemppiä!