Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta täällä sain tietää etten oikeasti elä

Vierailija
27.09.2013 |

Mulla ei ole käynyt mielessäkään hankkia lasta. Ikinä. Olen 38.

En muista miten, mutta päädyin tälle palstalle menneenä kesänä ja nyt vasta tiedän, kuinka vihattu olen ja kuinka en tiedä elämästä enkä onnesta mitään. Kun ei ole sitä lasta.

Aijaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä aina äärimielipiteet korostuvat. Älä välitä. Terv. lapseton minäkin

Vierailija
2/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 12:32"]

En muista miten, mutta päädyin tälle palstalle menneenä kesänä ja nyt vasta tiedän, kuinka vihattu olen ja kuinka en tiedä elämästä enkä onnesta mitään. Kun ei ole sitä lasta.

Aijaa.

[/quote]

Älä välitä, en minäkään tiedä äitiydestä mitään enkä varsinkaan ole synnyttänyt (no viimeinen on tosin teknisesti täysin totta). Olen yhden lapsen äiti, ja lapsikin syntyi sektiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olisi sitten tämän palstan elämänasiantuntija?

-Ap-

Vierailija
4/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta ei sama aihe :) Elämme kuulemma askeettista ja köyhää elämää. Enkä itse ole tajunnut mitään :(

Vierailija
5/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa.

[/quote]

Vielä ehdit tehdä asialle jotain...

Vierailija
6/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa.

[/quote] Jaksan aina ihmetellä mistä tulee nää palstan sisälukutaitoiset? Eikö koulussa enää opeteta YHTÄÄN mitään?

Vierailija
7/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:00"]

Aijaa.

[/quote]

Vielä ehdit tehdä asialle jotain...

[/quote]

Minut on steriloitu ettei vahinko varmasti pääse tapahtumaan, joten neuvosi oli aika huono.

Toki voisin ryhtyä adoptioprosessiin tai ottaa luokseni jonkun hylätyn ja kaltoinkohdellun suomalaisen lapsen, mutta en koe tarvetta siihen.

Sylini ei ole tyhjä jos sitä pelkäät.

-ap-

Vierailija
8/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:03"]

Aijaa.

[/quote] Jaksan aina ihmetellä mistä tulee nää palstan sisälukutaitoiset? Eikö koulussa enää opeteta YHTÄÄN mitään?

[/quote]

:D 

Hmm.. Enpä sano mitään...

Vierailija
9/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut mieleenikään, etteivät lapsettomat eläisi. Toki he elävät erilaista elämää kuin minä neljän lapsen äiti. Mutta eivät kaikki neljön lapsen äiditkään elä samanlaista elämää. Sinulla on ap aika kärkeviä ilmaisutapoja ja ilmeisiä väärinymmärryksiä. :)

Vierailija
10/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Tämä on ensimmäinen ketju jonka olen täällä koskaan aloittanut ja mitäs, tämä taitaa nyt olla neljäs viestini. 

-ap-

Vierailija
11/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon saanut näiltä palstan velavouhkaajilta kuulla, että kadehdin lapsettomien unelmaelämää. Selvä.

Vierailija
12/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:11"]

Mä taas oon saanut näiltä palstan velavouhkaajilta kuulla, että kadehdin lapsettomien unelmaelämää. Selvä.

[/quote]

Ärsyttävää! Minä ainakin uskon, että olet hyvin onnellinen kun niin kerta sanot. 

-ap-

Vierailija
13/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tuollaisia kirjoittelevat muutamat höyrypäät. Ja vain höyrypää uskoo, että se olisi jokin yleinen mielipide.

Vierailija
14/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:15"]

Höpö höpö. Tuollaisia kirjoittelevat muutamat höyrypäät. Ja vain höyrypää uskoo, että se olisi jokin yleinen mielipide.

[/quote]

Nyt linkki siihen, missä näin on sanottu?

Vierailija
15/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ajattele että ihmisien kuuluisi hommata lapsia tai joku määrä. Ihan sama se miltä tuntuu. Itsellänikin on neljä lasta ja tämä on meille sopivaa olla näin, joku muu taas tahtoo enempi/vähempi tai ei lainkaan.

Ei minustakaan auttaisi tehdä yleistyksiä että palsta on mieltä X. Jokaisella on omat mielipiteensä. Jotenkin sinäkin tänne palstalle olet eksynyt joten se jo rikkoo "kaikkien" yhtenäisen mielipiteen.

Vierailija
16/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas olis kuulemma suunnilleen ls-ilmon paikka, kun asutaan niin ahtaasti ja lapsille ei ostella joka viikko tai edes kuukausi uusia leluja. Ja kuulemma lapsia ei olis pitänyt hankkia, kun välillä väsyttää miehen reissutyön takia... Hohhoijaa. Onneksi en tosielämässä tunne näitä ihmisiä, tai ainakin osaavat pitää mielipiteensä paremmin omana tietonaan.

Vierailija
17/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:17"]

[/quote]

[/quote]

Siis että se olisi yleinen mielipide? "Tiedän kuinka vihattu olen", kirjoitti ap. Jokainen ihminen on vihattu, jos nettikirjoittelua tulkitaan. Lapsetttomat ovat kaukana kärjestä.

Vierailija
18/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:17"]

[/quote]

[/quote]

Siis että se olisi yleinen mielipide? "Tiedän kuinka vihattu olen", kirjoitti ap. Jokainen ihminen on vihattu, jos nettikirjoittelua tulkitaan. Lapsetttomat ovat kaukana kärjestä.

[/quote] Ei vaan siihen mihin vastasit eli että ap ei oikeasti elä...

Vierailija
19/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman maailma on varmasti erilainen.

Silti mietin vain, mikä vetää vauva-palstalle lapsetonta, joka ei lasta ikinä halua hankkiakaan. Minä luen näitä juuri niiden lapsi- ja perhejuttujen vuoksi.

Vierailija
20/24 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 13:47"]

Lapsettoman maailma on varmasti erilainen.

Silti mietin vain, mikä vetää vauva-palstalle lapsetonta, joka ei lasta ikinä halua hankkiakaan. Minä luen näitä juuri niiden lapsi- ja perhejuttujen vuoksi.

[/quote]

Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi